Viereisessä rapussa asuu about minun ikänen nuori nainen (30) , itse olen siis mies
Hän on aina yksin, työssäkäyvä kait kuitenkin mutta en koskaan näe hänellä seuraa. Itsellä vähän sama ja mietin että hittoku pitää kaiken olla niin vaikeeta aina, olisi kiva sano hänelle joskus pari sanaa. Nytkin istuu tuolla yksin röpöllä
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Jos olen tuo, niin olen suhteessa, se on vain kaukosuhde. Kuulostaa vaan niin paljon minulta :D Kuljen melkein aina yksin joten voisi näyttää että olen sinkku. Mutta en usko että se olen minä. Vaaleahiuksinen olen.
Hänki o :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen tuo, niin olen suhteessa, se on vain kaukosuhde. Kuulostaa vaan niin paljon minulta :D Kuljen melkein aina yksin joten voisi näyttää että olen sinkku. Mutta en usko että se olen minä. Vaaleahiuksinen olen.
pidän aina ponnaria
Vierailija kirjoitti:
No mene puhumaan.
Niin. EIhän sen heti tarvii olla iskemistä. Kysyt vaikka tiedätkö onko tähän taloyhtiiöön remontteja tulossa-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pidän aina ponnaria
Ja välillä lippistä pitää
Tee ja vie sille muffinsseja. Sitten se kokee, että sen on pakko tuoda jotakin takaisin. Siinä on jo kahdet treffit.
Juttele vaikka pihalla vastaan tullessa jotain ystävällistä. Näet, onko kiinnostunut olemaan tekemisissä sen enempää.
Meidän talossa sama tilanne, tosin itse olen nainen ja naapuri mukava sinkkumies. Joskus juttelemme pihalla tunninkin mukavia, mutta ei ole ikinä siitä edennyt mihinkään. Joka tapauksessa sekin on mukavaa, että on juttuseuraa, jos ei muuta.
No ABOUT avaat suusi ja sanot about moi tai about oot vaan hiljaa.
Miten voi pelkkä puhuminen olla joillekin niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pidän aina ponnaria
Ja välillä lippistä pitää
Sitten ei ole minä :D
Vierailija kirjoitti:
Mene lainaamaan sokeria.
Mene lainaamaan munia ja silmää vinkataen tokaise, että saat kyllä samaa sitten takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi pelkkä puhuminen olla joillekin niin vaikeaa?
Se on kato ihan kasvotusten puhumista, se on eri asia kun täällä anonyymina päänaukominen ;) kokeile joskus !
Kuinka tarkkaan kyttäät jos olet varma, ettei seuraa koskaan ole?
Jos minulla on kyttäävä naapuri niin mitähän se mahtaa ajatella kun täällä käy jatkuvasti useita eri miehiä.
Vierailija kirjoitti:
vain?. t: eräs toinen kaukosuhdemies
Älä sano mitään, älä katso häneen päin, pysyttele pois hänen näköpiiristään, muuten saat ahdistelusyytteen.