Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viereisessä rapussa asuu about minun ikänen nuori nainen (30) , itse olen siis mies

Vierailija
18.07.2023 |

Hän on aina yksin, työssäkäyvä kait kuitenkin mutta en koskaan näe hänellä seuraa. Itsellä vähän sama ja mietin että hittoku pitää kaiken olla niin vaikeeta aina, olisi kiva sano hänelle joskus pari sanaa. Nytkin istuu tuolla yksin röpöllä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen tuo, niin olen suhteessa, se on vain kaukosuhde. Kuulostaa vaan niin paljon minulta :D Kuljen melkein aina yksin joten voisi näyttää että olen sinkku. Mutta en usko että se olen minä. Vaaleahiuksinen olen.

Vierailija
2/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen tuo, niin olen suhteessa, se on vain kaukosuhde. Kuulostaa vaan niin paljon minulta :D Kuljen melkein aina yksin joten voisi näyttää että olen sinkku. Mutta en usko että se olen minä. Vaaleahiuksinen olen.

Hänki o :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene puhumaan.

Vierailija
4/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pidän aina ponnaria

Vierailija
5/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene puhumaan.

Niin. EIhän sen heti tarvii olla iskemistä. Kysyt vaikka tiedätkö onko tähän taloyhtiiöön remontteja tulossa-

Vierailija
6/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pidän aina ponnaria

Ja välillä lippistä pitää

Vierailija
7/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ihan rohkeasti irtoaisiko?

Vierailija
8/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lainaamaan sokeria.

Vierailija
9/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee helikopteri pihalla.

Vierailija
10/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ja vie sille muffinsseja. Sitten se kokee, että sen on pakko tuoda jotakin takaisin. Siinä on jo kahdet treffit.

Vierailija
11/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele vaikka pihalla vastaan tullessa jotain ystävällistä. Näet, onko kiinnostunut olemaan tekemisissä sen enempää.

Meidän talossa sama tilanne, tosin itse olen nainen ja naapuri mukava sinkkumies. Joskus juttelemme pihalla tunninkin mukavia, mutta ei ole ikinä siitä edennyt mihinkään. Joka tapauksessa sekin on mukavaa, että on juttuseuraa, jos ei muuta.

Vierailija
12/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ABOUT avaat suusi ja sanot about moi tai about oot vaan hiljaa.

Vierailija
13/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi pelkkä puhuminen olla joillekin niin vaikeaa?

Vierailija
14/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pidän aina ponnaria

Ja välillä lippistä pitää

Sitten ei ole minä :D

Vierailija
15/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lainaamaan sokeria.

Mene lainaamaan munia ja silmää vinkataen tokaise, että saat kyllä samaa sitten takaisin.

Vierailija
16/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi pelkkä puhuminen olla joillekin niin vaikeaa?

Se on kato ihan kasvotusten puhumista, se on eri asia kun täällä anonyymina päänaukominen ;) kokeile joskus !

Vierailija
17/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tarkkaan kyttäät jos olet varma, ettei seuraa koskaan ole?

Vierailija
18/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on kyttäävä naapuri niin mitähän se mahtaa ajatella kun täällä käy jatkuvasti useita eri miehiä.

Vierailija
19/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vain?. t: eräs toinen kaukosuhdemies

Vierailija
20/21 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään, älä katso häneen päin, pysyttele pois hänen näköpiiristään, muuten saat ahdistelusyytteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi