Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Liisa Rintaniemen. On todella miellyttävän oloinen nainen.
Cleopatran.
Kuollut niin voisi saada ison perinnön, jos sen omaisuutta löytäisi jostain tai saisi jäljitettyä siis sen olinpaikan myös.
Vierailija kirjoitti:
Tommi Korpelan.
On ollut puolisonsa kanssa jo kauan, eivät ole hankkineet yhtä lasta enempää, on karistmaatinen ja fiksun oloinen tyyppi.
Ööh… kyseinen herra yritti iskeä minua baarissa (olin alaikäinen ja työharjoittelussa)
Eli petturi ainakin, en tiedä onko fiksu. Karismaattinen ei ollut. Haisi pahalta ja oli kovassa jurrissa.. :(
Hussin lääkärin Asko Järvisen. Älykäs ja empaattinen nallekarhu, jonka kainaloon olisi mukava käpertyä.
Vierailija kirjoitti:
Maustetyttöjen Kaisan. Ihana.
Kaisalle ääni!
Suvi Teräsniska ehdottomasti. Kaunis ja järkevän oloinen nainen. Vaikuttaisi olevan hyvä äiti sekä hyvällä tavalla napakka ja määrätietoinen. Niin ja tietysti omaa hyvin miellyttävän puhe- ja lauluäänen. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi Korpelan.
On ollut puolisonsa kanssa jo kauan, eivät ole hankkineet yhtä lasta enempää, on karistmaatinen ja fiksun oloinen tyyppi.
Ööh… kyseinen herra yritti iskeä minua baarissa (olin alaikäinen ja työharjoittelussa)
Eli petturi ainakin, en tiedä onko fiksu. Karismaattinen ei ollut. Haisi pahalta ja oli kovassa jurrissa.. :(
Hyi! Yök! Ällöttävää käytöstä nuorta tyttöä kohtaan! Julkimoilla näköjään nousee pissa päähän.
Kundi33 kirjoitti:
Ricky Martinin. On rikas ja ilmeisen pystyvä.
Mulle taas kelpaisi Chris Martin. Oon tatuoinut sen nimenikin rintoihini. No en oikeesti.
siis katri saarikivi mulle ja tuuppaisin sen hetivälittömästi pari-kolme kertaa tiineeksi
Sergey Brin (googlen perustaja / suuromistaja) varattu mulle.
Hetken tuumailtuani valintani kirkastui Klaus Mäkelään. Olen käynyt hänen keikoillaan Tapiolassa, sekä jäänyt keikan jälkeen keskustelemaan. Ihanampaa ihmistä saa hakea, huippulahjakas ja mielenkii toi en persoona. Kyllä Klaus Mäkelä on selkeä valintani.
Eicca Toppisen, hän on seksikäs ja lahjakas.
Pitäisi ottaa ensin selvää kuka pantavan hyvännäköinen julkkis on seksuaalisesti aktiivinen ja vapaamielinen. Sen ottaisin.
Jennifer Aniston.
Fiksun oloinen ja hirmu kaunis.
Ryan Reynolds. Komea, huumorintajuinen ja fiksun oloinen mies.
Toinen vaihtoehto olisi japanilaisnäyttelijä Takeru Sato.
Ehdottomasti Sandra Bullock. Hitto miten kauniit kasvot ja nenä.
Vierailija kirjoitti:
Maustetyttöjen Kaisan. Ihana.
Kaisa!
Mä ottaisin Saulin. Ollaan samanikäisiä ja on fiksu ihminen.
Mä en vaan näin vanhana kelpaisi sille.
Pamela Tola. Huippusöpö.