Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan päässeet köyhänä taviksena sisään ylelliseen julkkis-yökerhoon?

Skohan
12.05.2020 |

Milloin, minne ja millaista oli?

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattimeikäläinen kirjoitti:

Teatterin vip olen päässyt muutaman kerran koska tunnen suomalaisia julkkiksia muutamia vaikka itse olen Matti meikäläinen. Myös olen päässyt vip aitioihin samoista syistä ja tavannut ihan laulajia ja poliittikkoja.

Teatterissa olen käynyt ehkä kolme kertaa. Ensimmäisellä kerralla menin vahingossa VIP-puolelle. Edessä oli musta verho ja kävin uteliaisuuttani katsomassa, mitä verhon takana on.

Jäätiin sinne, koska siellä oli ikkunat auki, joten oli mukava istua kesäiltaa ja katsoa maisemia.

Vierailija
102/208 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tapailin Lontoossa asuvaa pankkiiria. Hän kutsui minut kylään ja olisi halunnut viedä johonkin hienoihin clubeihin. En saanut aikaiseksi varata lentolippuja.

Oltiin kyllä muutenkin tosi erityylisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani kävin Los Angelesin  Whisky  a go-go:ssa vuonna 88. Sielä veti viinaa ja nuita piristeitä mm. Gun n Rosesin Slash. 

Sääli että Sunsent Boulevard on nykyää pelkkä turisti  mesta :) Ennen matkoilla koettiin ja elettiin, nyt ukatsoo nuoria niin lähinnä otetaan selfie   hotellin vessassa ja sitten loppuloma mietitään mitä syödään. Bilettääkö nuoret enää ollenkaan?

Guns n'Roses olikin semmonen junttibändi että sen jäsenien voikin juuri kuvitella jonnekin Sunsetille. Samaan aikaan losin eliitti kävi Helena's klubilla.

Ei Gunnarit vielä 88 olleet kovin iso bändi, ysärin puolella se kunnon menestys tuli.

Vierailija
104/208 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliini, Luft-baari. U2 siellä istuskeli, Bono lähestyi. Minua. En kelpuuttanut. Ei ollut tarpeeksi cool. Olin gootti.

Ette varmaan arvaa että olen katunut tätä vain 30 vuotta.

Vierailija
105/208 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Mulla on sellainen fiksaatio Studio 54:stä kuin joillakin Titanicista. Jopa teininä leikin 54:ää barbeillani ladtenhioneessa ja soitatin ysäriteknoa kuten Captain Hollywood Project musiikiksi kun ei oikeaa discoa ollut. =/

Jotain huume- ja seksiluolaa leikit barbeilla?

Oon eri, mutta minä ainakin leikin barbeilla bordellia aikoinani. Olivat prostituoituja ja asiakkaina kävi kunnon alfoja, joista barbit kilpaili.

Ootpa aika homo jos barbeilla leikit.

Vierailija
106/208 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani kävin Los Angelesin  Whisky  a go-go:ssa vuonna 88. Sielä veti viinaa ja nuita piristeitä mm. Gun n Rosesin Slash. 

Sääli että Sunsent Boulevard on nykyää pelkkä turisti  mesta :) Ennen matkoilla koettiin ja elettiin, nyt ukatsoo nuoria niin lähinnä otetaan selfie   hotellin vessassa ja sitten loppuloma mietitään mitä syödään. Bilettääkö nuoret enää ollenkaan?

Guns n'Roses olikin semmonen junttibändi että sen jäsenien voikin juuri kuvitella jonnekin Sunsetille. Samaan aikaan losin eliitti kävi Helena's klubilla.

Ei Gunnarit vielä 88 olleet kovin iso bändi, ysärin puolella se kunnon menestys tuli.

Voipi olla ettei GnR halunnutkaan Helena'siin. Liian elitististä kun pääasia oli viina ja hoorat. Helena'siin piti anoa jäsenyyttä eikä Hellu puolestaan varmaan tahtonut mitään rappiorokkareita nurkkiin.

Vierailija
107/208 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Monacossa en siivellä, vaan kutsuttuna. Hyvin tavallisia ja mukavia olivat. En edes välitä käydä näissä paikoissa. Niissä ei ole mitään erikoista. Haluavat vain vähän bilettää yhdessä, kun julkisissa paikoissa Tavikset ovat koko ajan kannoilla.

Vierailija
108/208 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Berliini, Luft-baari. U2 siellä istuskeli, Bono lähestyi. Minua. En kelpuuttanut. Ei ollut tarpeeksi cool. Olin gootti.

Ette varmaan arvaa että olen katunut tätä vain 30 vuotta.

Kadut sitä koko ikäsi ettet antanut rumalle ja ärsyttävälle ukolle jolla pieni pili ja pesemätön persvako?

Vierailija
109/208 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightlife kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole ylellisiä yökerhoja. Piste.

Miksei niitä enää ole? Olihan ennen Kalastajatorppa, M klubi, Helsinki klubi ja Hesperian yökerho eli ei voi perustella maan pienuudella ja köyhyydellä.

Hassua, olin rutiköyhä maalaistyttö ja olen käynyt nuorena noissa muissa, paitsi en M-klubilla.

Pressa taisi olla myös samantyyppinen.

Vierailija
110/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut.

Lauluääntäni kuitenkin on soitettu sellaisissa paikoissa ja tästä tulen olemaan aina ylpeä 😁

111/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nightlife kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole ylellisiä yökerhoja. Piste.

Miksei niitä enää ole? Olihan ennen Kalastajatorppa, M klubi, Helsinki klubi ja Hesperian yökerho eli ei voi perustella maan pienuudella ja köyhyydellä.

Tulipa nostalginen olo. Listasit juuri nuoriuteni menopaikat! Tosin tuonne M-klubille pääsin toimittajatuttuni siivellä.

Oli kyllä meno viatonta nykypäivään verrattuna.

Samoin. Kyllä silloin oli kivaa ja stadissa oli tosi julkkiksia eikä vain jotain missejä ja bbjengiä. Silloin Suomessa oli vielä vanhan rahan perijöitä ym. Viimeistään Kekkosen ajan jälkeen pääoma lähti Suomesta.

Miehet olivat komeita ja me tytöt suloisia.

Muistatteko Täffää ? Vielä nykyään on onneksi suht suljettuja paikkoja esim tietyt purjehdusseurat, muttä eiväthän ne ole yökerhoja.

112/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1970-luvulla ranskalaisten kavereiden kanssa Cannesin legendaarisella Whisky a Gogo -klubilla. Siihen aikaankaikkien klubien ovella oli kyltti ’privee’ jotta voitiin valikoida sisäänpääsijät. Ettei olisi syytetty rasismista, esim pohjoisafrikkalaisilla ei ollut mitään asiaa ko. klubille, vedottiin siihen että klubi on yksityinen. Meno oli aika villiä, oli joskus myös esiintyjiä. Huumeista ei mitään havaintoa, olin silloin siinä mielessä viaton parikymppinen. Mun ranskalaisella poikaystävällä oli (isänsä ostama) Jaguar, sen kun jätti huolettomasti lähelle ulko-ovea, niin sisäänpääsy oli taattu. Äitinsä taas kuului Monacon ruhtinasparin ystäväpiiriin, ehkä tämäkin oli yökerhon tiedossa.

On tainnut lainata nimensä tämä Cannesin klubi legendaariselta yökerholta, joka avattiin v.1964 Los Angelesissa?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Whisky_a_Go_Go

En usko. Tai en tiedä varmaksi. 1960-luvulla oli St. Mortizissa Whisky-A-Go-Go. Jotenkin tajusin, että ovat saman omistajan ?

St. Moritzissa oli Dracula yökerho. Sen omisti Günther Sachs Opel ja Thyssen (hissit tjs) omistaja BB:n aviomies. Mielettömän komea 😻 Siellä kävin usein ja St. Moritzin Alkoa vastaavassa monta kertaa kolaroin shoppingkärryjen kanssa Sammy Davis jr:n kanssa. Molemmat täristiin dagen-efter tunnelmissa.

Vierailija
113/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt, mutta 22 vuotias poikani on aina kaivohuoneen, skohan vipissä yms. Hänen Tiedän tämän koska olen trendikäs mutsi ja seuraan poikaa instassa. Poika sai siis ison perinnön rahaa mummiltaan, kun hypättiin perinössä sukupolven yli ,joten on valitettavasti käyttänyt rahat tällä tavoin

Vierailija
114/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adolfina Mielivalta kirjoitti:

En ole, mutta jos Studio 54 olisi yhä olemassa, todellakin olisin menossa.

Oletko joku faghag kun haluat semmoseen käytännössä homoklubiin, minkä julkut omaksuivat näyttäytymispaikakseen?

Iso-roballa sijainnut DTM oli Helsingissä juuri tällainen paikka, se oli stadin Studio 54.

DTM:stä tulikin muistoja mieleen! Mikään ylellinen paikka se ei ollut, mutta julkkiksia paljonkin, myös heteroita ja ”heteroita”. Kävin siellä heteronaisena homoystäväni kanssa. Niistä illoista tuli suurta draamaa, koska näin siellä vaikka mitä ja genren ulkopuolisena minusta luultiin, että kerron kaiken medialle ja vähintään näiden tyyppien puolisoille. Tunsin tuolloin jonkun verran julkkiksia tietyistä syistä. Kauheaa ihmissuhdedraamaa, naisen kanssa naimisissa olevat perheelliset miehet juhlivat keskenään, vaatimattomasti kerrottuna. Olisi paljonkin kerrottavaa... Oli yllättävää, että monilla miespareilla oli vuosiakin kestänyt salasuhde keskenään. Sellaisia ns. kaikkien tuntemia tyyppejä.

Vierailija
115/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko Studio 54 "fanit" nähneet Ylen Areenalla vieläkin näkyvää dokumenttia k.o. yökerhosta? Tässä linkki:

https://areena.yle.fi/1-50147693

Vierailija
116/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kyllä pätkääkään mitkään yökerhot.

Vierailija
117/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mies kuuluu ns hesan julkkiseliittiin ja sen verran väleissä ollaan, että hänen peesissä silloin tällöin käyn julkkisten yksityisjuhlissa. Meininki on melko railakasta, kun jo ovella otetan varmuuden vuoksi kännykät talteen.

Yleensä julkinen persoonan vastaa todellista persoonaa, mutta muutamia isoja yllätyksiä on tullut vastaan. Erityisesti poliitikkojen puolella moni ”vakavalla” poliitikoilla on villi bilevaihde kun sille päällä sattuu.

Vierailija
118/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kyllä pätkääkään mitkään yökerhot.

Mitähän tälläkin tiedolla taas kukaan tekee, ettei Rovaniemen Ulla Maija käy diskossa, olisiko nuokin 3 minuuttia voinut käyttää vaikka sukan kutomiseen. Ei mukaan kiinnosta lastenteko eikä työssäkäynti, enkä niitä tee, NIH!!11

119/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku faghag kun haluat semmoseen käytännössä homoklubiin, minkä julkut omaksuivat näyttäytymispaikakseen?

Kyllähän siellä vakiokalustoon kuului pari meikäläisenkin idolia. Ja eikös niitä julkkujen kantapaikkoja nimenomaan kysytty? Miksi tämä on niin suuri yllätys, studiohan oli valtava ilmiö aikoinaan.

Vierailija
120/208 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siellä vakiokalustoon kuului pari meikäläisenkin idolia. Ja eikös niitä julkkujen kantapaikkoja nimenomaan kysytty? Miksi tämä on niin suuri yllätys, studiohan oli valtava ilmiö aikoinaan.

Tuossa on yhden taviksen uskottava kertomus ko. mestasta eikä siellä kuulemma nyt niin fantsua ollut.

https://amp.reddit.com/r/nyc/comments/2ksluw/older_new_yorkers_did_anyo…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä