Oletteko koskaan päässeet köyhänä taviksena sisään ylelliseen julkkis-yökerhoon?
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Pääsin Wienissä filiharmonikkojen uudenvuodenkonserttiin koska snobi-isoisäni maksoi ja vaati. Vuokrasi myös sellaisen iltapuvun jota minun piti käyttää kun ei saanut arkivaatteissa mennä. Lipussa luki hinta: 860€. Ei olisi edes huvittanut mennä mutta koska olimme sukulaisten luona Saksassa, hän vaati että menemme Itävaltaan kun sehän on ihan lähellä.
Mielestäni se oli pönöttävä ja ahdistava tilaisuus täynnä tönkkösuolattuja konservatiivisia +60v ihmisiä. Olin varmaan ainoa alle 35v siellä.
Kannatti pönöttää, on ajan kysymys milloin tuokin perinne ja miljöö loppuu.
Olen, Milanossa. Olin parikymppinen nätti pohjoismaalainen blondi, ja seurueessa pääsin sisään privaattiklubiin.
Ei todellakaan mitään kadehtimisen arvoista!
Elähtäneet setämiehet lääppivät meitä nuoria tyttöjä. Kovasti oltiin toki hienoja, jos shampanja tarjoiltiin ilman pientä sekoituslusikkaa, niin heti herneet nenään... Ja lasi oli jotain, mitä meillä voisi ajatella konjakkilasiksi.
Olen kerran ollut. Kyllä siellä köyhiäkin julkkiksia näkyi, ei vain rikkaita, kuten ap tuntuu olettavan.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani kävin Los Angelesin Whisky a go-go:ssa vuonna 88. Sielä veti viinaa ja nuita piristeitä mm. Gun n Rosesin Slash.
Sääli että Sunsent Boulevard on nykyää pelkkä turisti mesta :) Ennen matkoilla koettiin ja elettiin, nyt ukatsoo nuoria niin lähinnä otetaan selfie hotellin vessassa ja sitten loppuloma mietitään mitä syödään. Bilettääkö nuoret enää ollenkaan?
Guns n'Roses olikin semmonen junttibändi että sen jäsenien voikin juuri kuvitella jonnekin Sunsetille. Samaan aikaan losin eliitti kävi Helena's klubilla.
Slash ryyppäsi Gunnareiden noustua suosion huipulle Whisky a go-go:ssa ihan samaan tapaan kuin ennen kuuluisuuttakin ja sammui sitten taoansa mukaan loppuyöstä paikan edessä olevaan katuojaan. Oltuaan rikkaampi, ranteesta tietenkin pöllittiin Rolex, kun makasi kanttuvei siinä vanhassa tutussa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adolfina Mielivalta kirjoitti:
En ole, mutta jos Studio 54 olisi yhä olemassa, todellakin olisin menossa.
Oletko joku faghag kun haluat semmoseen käytännössä homoklubiin, minkä julkut omaksuivat näyttäytymispaikakseen?
Iso-roballa sijainnut DTM oli Helsingissä juuri tällainen paikka, se oli stadin Studio 54.
Menin sinne kerran yksien Antin, Marcon, Jaren ja Jarin siivellä. Vieläkin pitää pierua varoa.
Kerran Roomassa oltiin yhdessä yökerhossa ja sinne tuli porukkaa ja itse hääpari paavin häiden jatkoille ennen hääyötä.
Stadissa kerran olin yhessä paarissa ja siellä oli se yks salkkareita näyttelijä, joka näyttelee Kari Taalasmaata. Olihan se juhlavaa glamouria.
Jotenkin nuorena, 17v, päädyin yökerhon avajaisiin. Siel oli julkimoita ja lehdistöä paikalla. Muistan vaan pyörineeni paikas ihan hukassa ja käteen tyrkytettiin kuoharia/skumppaa.
Aikani pyörittyä häivyin paikalta ja hipsin kotio.