Oletteko koskaan päässeet köyhänä taviksena sisään ylelliseen julkkis-yökerhoon?
Kommentit (208)
En ole, mutta jos Studio 54 olisi yhä olemassa, todellakin olisin menossa
Sama täällä. Mulla on sellainen fiksaatio Studio 54:stä kuin joillakin Titanicista. Jopa teininä leikin 54:ää barbeillani ladtenhioneessa ja soitatin ysäriteknoa kuten Captain Hollywood Project musiikiksi kun ei oikeaa discoa ollut. =/
Olen. Italiassa Caprin saarella ja Usa:ssa Miamissa.
Vierailija kirjoitti:
Luxin VIPissä tuli oltua köyhänä ja taviksena, tosin oltiin nuorina sen verran nättejä että päästiin ihan ulkonäöllä sisään. Siellä juhlittiin mm Teemu Selänteestä ja Stefan Thermanin kanssa :D
Millanen Stefu oli???
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä tosiaan Suomessa ole. Muutama on yrittänyt, mutta koska julkkiksia Suomessa on niin vähän, se on kuolemaan tuomittu ajatus. Yrittivät sitten niitä vip-tiloja yökerhojen sisälle, ja kai niissä muutama wannabe kissa on käynyt repimässä toisiaan hiuksista :D
Aivan älytön koko juttu. Suomessa on oikeat julkkikset Tauno Palosta lähtien saaneet istua ihan rauhassa ravitsemusliikkeissä.
Mä olen muuten ollut baarissa Tauno Palon pojan kanssa. Hänellä oli jalka paketissa ja jouduin hakemaan hänelle tuoppeja. Ihan perusbaari oli (Bullman?).
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen päässyt suhteilla Jenni Dahlmanin Bläck- yökerhoon, joka oli aika säälittävä paikka.
Olen ollut kutsuvieraana suhteilla Kämpin tilaisuudessa, jossa sai jotain harvinaista viiniä, joka tulee myyntiin vain tiettynä päivänä vuodessa ja tuo päivä oli sen vuoden myyntiin tulo päivä. Siellä oli ministereitä, suurlähettiläitä ja a-luokan julkkiksia.
Olen ollut suhteilla muutaman kerran Pori Jazzin VIP-tilaisuuksissa ja useamman stadion ja Hartwall Areenan konsertin VIP-tiloissa. Vaihtelee paljon, mitä siellä on tarjolla. Jos on ministereitä ja pressoja, niin tosi hyvää ruokaa (esim Murun gatering tms) ja shampanjaa. Muuten hanaviiniä ja kaljaa.
Tämä "harvinainen viini" ei ole harvinaista lainkaan :D Se on uuden sadon viini, Beaujolais nouveau, joka tulee myyntiin aina marraskuun kolmantena torstaina. Kyseinen viini ei ole kovinkaan hyvälaatuista ja se on hyvin nuorta viiniä, noin kuudesta kahdeksaan viikkoa vanhaa.
Hauskan lanseerauksen ovat Beaujolais'n alueen viininviljelijät keksineet kyllä. Meillä oli nuorempana Beaujolai's-bileitä kyseisenä päivänä kun ei se edes kallista ole. Markkinoille tulo siis on kyseisellä viinillä kaikkialla maailmassa sama ja bileitä on sen ympärille rakennettu vähän kaikkialla myös.
Monet julkkiset, mm Jyrki Katainen, Stubb, Enbuske on tullut vastaan Marian Helmessä. Kerran näin Kataisen Stadin Tähdessäkin. Oli silloin Suomen pääministeri.
Julkkiksia käy paljon syömässä Aito-ravintolassa, mm. Tommi Korpela, Elina Knihtilä,Tiina Lymi, Cheek, Jari Tervo, Hkallis, Joel ja Janni.
1970-luvulla ranskalaisten kavereiden kanssa Cannesin legendaarisella Whisky a Gogo -klubilla. Siihen aikaankaikkien klubien ovella oli kyltti ’privee’ jotta voitiin valikoida sisäänpääsijät. Ettei olisi syytetty rasismista, esim pohjoisafrikkalaisilla ei ollut mitään asiaa ko. klubille, vedottiin siihen että klubi on yksityinen. Meno oli aika villiä, oli joskus myös esiintyjiä. Huumeista ei mitään havaintoa, olin silloin siinä mielessä viaton parikymppinen. Mun ranskalaisella poikaystävällä oli (isänsä ostama) Jaguar, sen kun jätti huolettomasti lähelle ulko-ovea, niin sisäänpääsy oli taattu. Äitinsä taas kuului Monacon ruhtinasparin ystäväpiiriin, ehkä tämäkin oli yökerhon tiedossa.
Mutta olitko enää köyhä tavis jos styylasit jaguaarimiestä, jonka äippä kaveeraa kuninkaallisten kanssa?
Kerro, kerro kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luxin VIPissä tuli oltua köyhänä ja taviksena, tosin oltiin nuorina sen verran nättejä että päästiin ihan ulkonäöllä sisään. Siellä juhlittiin mm Teemu Selänteestä ja Stefan Thermanin kanssa :D
Millanen Stefu oli???
Yli kymmenen vuotta sitten vaikutelma oli hyvin pinnallinen ihminen, tosin sillon hän oli vielä melko nuori
Jonkun jethron ja cheekin kanssa vetämässä kossubattereita tai asterixiä? Voi himputti, ampukaa mieluummin lol.
Minkälainen torvi tällaisia aloituksia tekee.
Ylellisyydestä en tiedä, mutta 2000- luvun alussa kaikki rokkarit ainakin kokoontui Lost'n'found- nimisessä baarissa. Se oli myös harvoja paikkoja jotka oli myöhään auki. Alakerrassa oli myös pieni tanssilattia. Siellä oli kaikki, varallisuudesta riippumatta.
Kulman takana oli DTM- niminen homobaari, ja siellä kävi myös julkkiksia. Siellä sai olla rauhassa, todennäköisesti siksi koska ne tavikset jotka olisi häirinneet, oli niin ennakkoluuloisia etteivät olisi edes tulleet homobaariin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, kerro kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen Stefu oli???
Yli kymmenen vuotta sitten vaikutelma oli hyvin pinnallinen ihminen, tosin sillon hän oli vielä melko nuori
Entäs Teemu? Panikko?
Jackie Chanin on olisin halunnut bongata. Oli jossain lentojen välissä nähty Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, kerro kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen Stefu oli???
Entäs Teemu? Panikko?
En pannu :D kaveria yritti
Kun HIM oli supersuosittu ja Ville Valo kuulemma sinkku, hän kävi usein sen ajan menomesta Lostarissa ja tyttöjä parveili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adolfina Mielivalta kirjoitti:
En ole, mutta jos Studio 54 olisi yhä olemassa, todellakin olisin menossa.
Oletko joku faghag kun haluat semmoseen käytännössä homoklubiin, minkä julkut omaksuivat näyttäytymispaikakseen?
Iso-roballa sijainnut DTM oli Helsingissä juuri tällainen paikka, se oli stadin Studio 54.
Oli tosi Studio 54. Kävin siellä kerran päiväsaikaan paskasissa työkamppeissa kaffeella.
Tel Avivissa pääsin israelilaisen kaverini mukana julkkisbileisiin, jossa oli mm. israelilaisia näyttelijöitä, laulajia ja kaupungin pormestari .
Vierailija kirjoitti:
Lontoossa olin Mahiki- nimisessä yökerhossa ainakin kymmenen vuotta sitten rikkaan nuoren liikemiehen siivellä. Paikassa kävi säännöllisesti Englannin kuninkaallisen perheen nuorta väkeä, muistan katsoneeni n. viikko oman reissuni jälkeen kuvia Prinssi Harrystä lähdössä samasta paikasta. En ostanut mitään juomia koska tämä liikemies tarjosi, hinnat olivat todella korkeat. Porukkaa oli, mutta tunnelma ei ollut mitenkään katossa. Ehkä varakas väki ei osaa irrotella kunnolla.
Miten ja missä tuollaisiin herrasmiehiin tutustuu jos on hyväkäytöksinen tavis?
Jonkinsorttisessa tommoisessa, oli aktian kupeessa siellä kolmen sepän kohdalla.
Oli beibe tanssimassa käärmeellä ja juotiin mitä drinkkejä huvitti ilmaiseksi. Oli ihan jännää 20v skidininä. Tosin tais olla sulkemispäivä ja jotenkin liittyi ranskan lähetystöön et ehkä siksi. Eikä viinojen säästäminen kiinnostanu lähetystöä.
Lasketaanko kutsu puolustusministeriöön? Ja ministeri sekoitteli viinoja.
jeejee.
On tainnut lainata nimensä tämä Cannesin klubi legendaariselta yökerholta, joka avattiin v.1964 Los Angelesissa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Whisky_a_Go_Go