Oletteko koskaan päässeet köyhänä taviksena sisään ylelliseen julkkis-yökerhoon?
Kommentit (208)
Ei nyt yökerho, mutta saavutushan tämäkin on ja vieläpä naiselle paikkaan jonne pääsevät vain miehet ja todella korkea-arvoiset henkilöt ja muut vaikuttajat. Lontoossa pääsin suhteilla käymään herrasmiesklubilla, jonne ei kuka tahansa pulliainen pääse. Siellä oli kuva prinssi Charlesista ja muista tärkeistä henkilöistä. Klassinen ja kaunis paikka.
Vierailija kirjoitti:
Tukholmassa biletin samalla klubilla Vickanin ja Madden kanssa kerran, Eipä se mitään ihmeellistä vaatinut, vahingossa osuttiin ko klubin baariin ja jatkettiin siitä yläkertaan.. oltiin aika aikaisene liikenteessä, ei jonotettu tms ollenkaan.
Sama, joskus 2000-luvun alussa. Joku rikas herra tarjosi koko illan shampanjaa ja kehui minun ja ystäväni ruotsin kielen taitoa. Pettyi kun ei jaksettu jatkoille. Melko tylsää oli.
Sama täällä. Mulla on sellainen fiksaatio Studio 54:stä kuin joillakin Titanicista. Jopa teininä leikin 54:ää barbeillani ladtenhioneessa ja soitatin ysäriteknoa kuten Captain Hollywood Project musiikiksi kun ei oikeaa discoa ollut. =/
Jotain huume- ja seksiluolaa leikit barbeilla?
Päässyt? En menisi, vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mulla on sellainen fiksaatio Studio 54:stä kuin joillakin Titanicista. Jopa teininä leikin 54:ää barbeillani ladtenhioneessa ja soitatin ysäriteknoa kuten Captain Hollywood Project musiikiksi kun ei oikeaa discoa ollut. =/
Oon eri, mutta minä ainakin leikin barbeilla bordellia aikoinani. Olivat prostituoituja ja asiakkaina kävi kunnon alfoja, joista barbit kilpaili.
Olispa täällä joku, joka on käynyt Studio54:ssa
Vierailija kirjoitti:
En mä tuosta puolesta mitään tiennyt. Oletin että se on vain paikka mihin pukeudutaan tyylikkäästi ja juodaan lasi viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Olispa täällä joku, joka on käynyt Studio54:ssa
Eipä niitä taida olla koko suomessa enää montaa jäljellä. Aira Samulin ja Anne Pohtamo.
Vierailija kirjoitti:
1970-luvulla ranskalaisten kavereiden kanssa Cannesin legendaarisella Whisky a Gogo -klubilla. Siihen aikaankaikkien klubien ovella oli kyltti ’privee’ jotta voitiin valikoida sisäänpääsijät. Ettei olisi syytetty rasismista, esim pohjoisafrikkalaisilla ei ollut mitään asiaa ko. klubille, vedottiin siihen että klubi on yksityinen. Meno oli aika villiä, oli joskus myös esiintyjiä. Huumeista ei mitään havaintoa, olin silloin siinä mielessä viaton parikymppinen. Mun ranskalaisella poikaystävällä oli (isänsä ostama) Jaguar, sen kun jätti huolettomasti lähelle ulko-ovea, niin sisäänpääsy oli taattu. Äitinsä taas kuului Monacon ruhtinasparin ystäväpiiriin, ehkä tämäkin oli yökerhon tiedossa.
Minä puolestani kävin Los Angelesin Whisky a go-go:ssa vuonna 88. Sielä veti viinaa ja nuita piristeitä mm. Gun n Rosesin Slash.
Sääli että Sunsent Boulevard on nykyää pelkkä turisti mesta :) Ennen matkoilla koettiin ja elettiin, nyt ukatsoo nuoria niin lähinnä otetaan selfie hotellin vessassa ja sitten loppuloma mietitään mitä syödään. Bilettääkö nuoret enää ollenkaan?
Minä puolestani kävin Los Angelesin Whisky a go-go:ssa vuonna 88. Sielä veti viinaa ja nuita piristeitä mm. Gun n Rosesin Slash.
Sääli että Sunsent Boulevard on nykyää pelkkä turisti mesta :) Ennen matkoilla koettiin ja elettiin, nyt ukatsoo nuoria niin lähinnä otetaan selfie hotellin vessassa ja sitten loppuloma mietitään mitä syödään. Bilettääkö nuoret enää ollenkaan?
Guns n'Roses olikin semmonen junttibändi että sen jäsenien voikin juuri kuvitella jonnekin Sunsetille. Samaan aikaan losin eliitti kävi Helena's klubilla.
Ministry of Soundin klubi varmaan mielenkiintoisin kokemus 1990–luvun puolivälin Lontoossa. Sinne tuli puolialastonta porukkaa hevoskärryillä ja iso osa jonottajista käännytettiin pois (myös omassa seurueessamme olevista). Ei päässyt sisään silloisella suomalaisella baarilookilla eli housut + toppi. Mulla oli varmaan joku minimekko ja korkkarit (vuodenaika talvi) kun pääsin sisään. Pääosin tuonne mentiin siis pelkästä vippijonosta, jossa oli näitä viimeisen päälle tamineissa olevia ja limusiineilla (tai hevosrattailla) saapuneita. Mekin sentään menimme mustalla Cabilla ettemme ihan olisi räikeästi erottuneet.
Kukaan ei tuntunut juovan alkoholia mutta ihan sekaisin kaikki olivat. Muistan, että joku androgyynin näköinen mies hieroi itseään minua vasten tanssilattialla ja vessassa tapahtui kaikenlaista. Ihan mielenkiintoinen kokemus ainakin.
En ole. En ole kyllä pyrkinytkään. Ihan tavallisiin kuppiloihin olen tyytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei semmosia paikkoja kuin julkkisyökerho suomessa edes ole.
Onhan hesassa ainakin Storyville, Kappeli ja Cheekin Skohan. Aina ihme "ei suomessa mitään oo"-valitusta.
No eivät nämä mitään julkkisyökerhoja ole eivätkä yökerhoja ollenkaan. Julkkiksia nyt istuu siellä sun täällä välillä, so what.
Vierailija kirjoitti:
Guns n'Roses olikin semmonen junttibändi että sen jäsenien voikin juuri kuvitella jonnekin Sunsetille. Samaan aikaan losin eliitti kävi Helena's klubilla.
Hellun paikka tais olla suosittu näyttelijöien keskuudessa. Sen sijainti oli vähän gang-ridden.
Oon joskus 20 vuotta sitten ollut jossain vipissä Sedu Koskisen juottaessa mulle samppanjaa. Pyörin silloin itseäni paremmista piireistä olleiden mallin näköisten tyttöjen kanssa kaikenlaisissa kemuissa ja hillittömässä yksityisveneissä pidetyissä bileissä tuli käytyä. Yleensä olin aika humalassa (kuten kaikki muutkin) ja siksi muistikuvat hataria.
Yksi tällä hetkellä Suomen kansainvälisesti tunnetuimmista ihmisistä mm. yritti pokata minua porealtaassa. En kuitenkaan lämmennyt. Kuka tietää, missä nyt olisin jos olisin innostunut. Eipä tosin yhtään kaduta.
Teatterin vip olen päässyt muutaman kerran koska tunnen suomalaisia julkkiksia muutamia vaikka itse olen Matti meikäläinen. Myös olen päässyt vip aitioihin samoista syistä ja tavannut ihan laulajia ja poliittikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan hesassa ainakin Storyville, Kappeli ja Cheekin Skohan. Aina ihme "ei suomessa mitään oo"-valitusta.
No eivät nämä mitään julkkisyökerhoja ole eivätkä yökerhoja ollenkaan. Julkkiksia nyt istuu siellä sun täällä välillä, so what.
Se on totta. Kallion kuppiloissakin on paljon julkkiksia. Melkein missä vain voin törmätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on totta. Kallion kuppiloissakin on paljon julkkiksia. Melkein missä vain voin törmätä.
Jep olen samaa mieltä.
Mä olen istunut Jari Tervon kanssa samassa pöydässä Roskapankissa (Hki, Kallio), tarjoili auliisti juomia. Ei kyllä käy yökerhoksi tuo :D. Mutta käy siellä Jussi Lampikin ja joskus kävi se Tehosekoittimen Otto.