Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan päässeet köyhänä taviksena sisään ylelliseen julkkis-yökerhoon?

Skohan
12.05.2020 |

Milloin, minne ja millaista oli?

Kommentit (208)

Vierailija
41/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne on ne vuotuiset Eyes wide shut-bileet stadissa sen Kubrickin leffan mukaan? Ketä siel käy?

42/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta jos Studio 54 olisi yhä olemassa, todellakin olisin menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adolfina Mielivalta kirjoitti:

Oletko joku faghag kun haluat semmoseen käytännössä homoklubiin, minkä julkut omaksuivat näyttäytymispaikakseen?

Vierailija
44/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä kerran kavereiden kanssa käytiin yökerhossa, johon ei paikalliset päässeet kuin listalta ja julkkikset tietty. En tiedä oliko heitä, kun en tunnistanut. Aika hämyisä paikka, ei mikään luksus. Tekno soi kovaa, mutta ihmiset viihtyi.

Vierailija
45/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei ollut kummoinen kokemus

Vierailija
46/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei semmosia paikkoja kuin julkkisyökerho suomessa edes ole.

Onhan hesassa ainakin Storyville, Kappeli ja Cheekin Skohan. Aina ihme "ei suomessa mitään oo"-valitusta.

*säälivää ivanaurua*

47/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä istuin kerran helsinkiläisessä sporttibaarissa, jossa Jere Karalahti kantoi tarjotinkaupalla shotteja pöytäporukalleen.

Vierailija
48/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adolfina Mielivalta kirjoitti:

Oletko joku faghag kun haluat semmoseen käytännössä homoklubiin, minkä julkut omaksuivat näyttäytymispaikakseen?

Iso-roballa sijainnut DTM oli Helsingissä juuri tällainen paikka, se oli stadin Studio 54.

Vierailija
49/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luxin VIPissä tuli oltua köyhänä ja taviksena, tosin oltiin nuorina sen verran nättejä että päästiin ihan ulkonäöllä sisään. Siellä juhlittiin mm Teemu Selänteestä ja Stefan Thermanin kanssa :D

Vierailija
50/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yökerhossa, mutta olin yksillä yksityisillä festareilla, joille nimekkäät bändit kerääntyivät soittamaan toisilleen. Se oli vaan sellainen juttu, että eräs kaverini, joka oli naimisissa yhden bändiläisen kanssa, soitti mulle lauantaina ja kysyi, hyppäätkö tunnin päästä meidän kanssa bussiin. :)

Vierailija
51/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta sitten olin Lontoossa pankkiirituttavani siivellä jossain mallien kansoittamassa yökerhossa. Kuulemma tuttavani oli joutunut puoli vuotta viikoittain lahjomaan pokeja reilumman puoleisesti, ennen kuin sai vipin. Kokemus ei ollut kummoinen, olin myös ihan väärin pukeutunut (pikkutakki ja solmio) kun en ollut oikein hahmottanut etukäteen, minkä tyyliseen paikkaan olimme menossa. Mallityttöjä siellä tosiaan oli, mutta tuolloin vallalla ikävä heroin chic -muoti, ja ihmisten ulkonäkö sen mukainen, ei oikein houkutellut tekemään tuttavuutta.

M48 

Vierailija
52/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ranskassa pariin eri paikkaan. En tiennyt, että ne olivat rikkaitten klubeja. Hauskaa niissä oli ja hyvää musaa. Hirveästi vain aivan avointa huumeidenkäyttöä jo vuosikymmeniä sitten.

Näin ranskalaisia julkkiksia ja silloin vasta tajusin ettei tämä nyt taida ihan tavallinen disco ollakaan. Claude François, Brigitte Bardot silloisen miehensä Günther Sachsin kanssa ja Catherine Deneuve. Ei ollut edes mitkään filmiviikot.

Olitko mahdollisesti Montanassa ja Castellissa?:) Kerran näin Keur Sambassa Naomi Camppelin. Oi aikoja.

Vierailija
53/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin Wienissä filiharmonikkojen uudenvuodenkonserttiin koska snobi-isoisäni maksoi ja vaati. Vuokrasi myös sellaisen iltapuvun jota minun piti käyttää kun ei saanut arkivaatteissa mennä. Lipussa luki hinta: 860€. Ei olisi edes huvittanut mennä mutta koska olimme sukulaisten luona Saksassa, hän vaati että menemme Itävaltaan kun sehän on ihan lähellä.

Mielestäni se oli pönöttävä ja ahdistava tilaisuus täynnä tönkkösuolattuja konservatiivisia +60v ihmisiä. Olin varmaan ainoa alle 35v siellä.

Ja missä se yökerho oli tässä?

Vierailija
54/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon China White oli aikoinaan kova juttu.

Oli hankala päästä sisään, tuttujen "pankkiirien" kautta onnistui, mutta varaus oli pitänyt tehdä kuukausia aikaisemmin.

Osa looseista olivat verhoilla suojattu - yksityisyys siis taattu.

Musiikki oli hyvää ja tanssilattialla tungosta. 

Vierailija
55/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök! Näyttäytymispaikat ovat noloja. Linnsnjuhlissa voisin piipahtaa, mutta meriitit eivät riitä.

Vierailija
56/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen päässyt suhteilla Jenni Dahlmanin Bläck- yökerhoon, joka oli aika säälittävä paikka.

Olen ollut kutsuvieraana suhteilla Kämpin tilaisuudessa, jossa sai jotain harvinaista viiniä, joka tulee myyntiin vain tiettynä päivänä vuodessa ja tuo päivä oli sen vuoden myyntiin tulo päivä. Siellä oli ministereitä, suurlähettiläitä ja a-luokan julkkiksia.

Olen ollut suhteilla muutaman kerran Pori Jazzin VIP-tilaisuuksissa ja useamman stadion ja Hartwall Areenan konsertin VIP-tiloissa. Vaihtelee paljon, mitä siellä on tarjolla. Jos on ministereitä ja pressoja, niin tosi hyvää ruokaa (esim Murun gatering tms) ja shampanjaa. Muuten hanaviiniä ja kaljaa.

Vierailija
57/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne on ne vuotuiset Eyes wide shut-bileet stadissa sen Kubrickin leffan mukaan? Ketä siel käy?[/

Glo-hotellissa. Siellä käy varmaan jotain Oskari Katajiston exät osastoa.

Vierailija
58/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa olin Mahiki- nimisessä yökerhossa ainakin kymmenen vuotta sitten rikkaan nuoren liikemiehen siivellä. Paikassa kävi säännöllisesti Englannin kuninkaallisen perheen nuorta väkeä, muistan katsoneeni n. viikko oman reissuni jälkeen kuvia Prinssi Harrystä lähdössä samasta paikasta. En ostanut mitään juomia koska tämä liikemies tarjosi, hinnat olivat todella korkeat. Porukkaa oli, mutta tunnelma ei ollut mitenkään katossa. Ehkä varakas väki ei osaa irrotella kunnolla.

Vierailija
59/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
60/208 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei semmosia paikkoja kuin julkkisyökerho suomessa edes ole.

Onhan hesassa ainakin Storyville, Kappeli ja Cheekin Skohan. Aina ihme "ei suomessa mitään oo"-valitusta.

Aah-hahhah! Jos nämä ovat "julkkisyökerhoja" olen sitten minäkin käynyt. Tosin en sitä tiennyt.

Sama, paitsi Cheekin mesta on jäänyt väliin. Mutta Kappelissa olen käynyt paljon, en ole muistaakseni edes nähnyt julkkiksia siellä. Storyvillessä näin kerran Tuksun :D. Ja käyhän siellä poliitikkoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi