Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneuskirurgia + parisuhteen saaminen

Vierailija
10.05.2020 |

Onko täällä linjoilla ketään rumia, jotka olisivat onnistuneet parantamaan markkina-arvoaan esimerkiksi kauneuskirurgialla? Vähemmän viehättävänä naisena koen olevani täysin näkymätön, ja sitä olenkin. Nyt taas ilman seksiä melkein puoli vuotta eikä tämä todellakaan ole edes pisin aika... Suurin vika on todellakin naamassa, varsinkin nenä on hirveä. Toisaalta tiedän että nenäleikkaus on massiivinen operaatio... Tiedän että kuitenkin on olemassa kevempiäkin kauneuskirurgisia keinoja joilla voi muuttaa ulkonäköään siedettävämmäksi.

Kaipaisin siis muiden rumien, onnistuneiden kokemuksia, mitä teit jotta sait itsestäsi paremman näköisen. Ja joo, turha sanoa että laihduta, olen normaalipainoinen ja urheilen tavoitteellisesti. Toki vartalossakin on isoja puutteita, mutta ainahan sitä voi vaikka harjoittaa rakkautta pimeässä, jos ei toinen muuten kestä katsella. Kun vaan ees jotenkin onnistuisi saamaan rakastavan ja kunnioittavan kumppanin.

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnitellut jo pitkään kirurgisia toimenpiteitä, koska naiset eivät pidä ulkonäöstäni. Ei vain ole tarpeeksi rahaa siihen. Sinkkuna siis oltava.

M37

Onko sanottu jotain törkeyksiä, vai miten osoitettu että ulkonäkö ei kelpaa?

Onhan sitä niitäkin tullut baarissa vastaan. Pääasiassa se ettei ylipäänsä naisilla kiinnosta edes tutustua millään "alustalla", niin eiköhän tuo ole selvä juttu. Kokeilin kerran varsin vaihtaa oman kuvan netistä otettuun jonkun normikaverin kuvaan. Tekstin pidin samana niin johan alkoi olla kiinnostuneita.

Profiilissani ei siis ole mitään muuta vikaa ilmeisesti, mutta ulkonäkö tappaa kiinnostuksen naisten suunnasta.

M37

Vierailija
102/161 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutus parempi keino aina, ja edullisempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se muuttaa epäviehättävät kasvot? Lihavatkin on monesti kasvoista nättejä.

Vierailija
104/161 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
105/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko pitää sitten laihduttaa? Olen ollut aikuisiälläkin alipainoinen eikä naama siitä kummemmaksi muuttunut. Toki olen alkanut miettiä personal trainerin palkkaamista jotta saisin tämän normaalipainoisen kehoni paremmaksi trimmattua.

T: Ap

Vierailija
106/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko pitää sitten laihduttaa? Olen ollut aikuisiälläkin alipainoinen eikä naama siitä kummemmaksi muuttunut. Toki olen alkanut miettiä personal trainerin palkkaamista jotta saisin tämän normaalipainoisen kehoni paremmaksi trimmattua.

Vielä jatkokommentti siitä, että alipainoisena ei ollut sen kummempi vienti kuin normaalipainoisena mutta hoikkana. Lihavimmillani (BMI23) oli kaikista huonoin vienti.

Vierailija
107/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieneneekö iso nenä laihduttamalla ja kierot silmätkin suoristuu vai mikä tässä on pointti?

Vierailija
108/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnitellut jo pitkään kirurgisia toimenpiteitä, koska naiset eivät pidä ulkonäöstäni. Ei vain ole tarpeeksi rahaa siihen. Sinkkuna siis oltava.

M37

Onko sanottu jotain törkeyksiä, vai miten osoitettu että ulkonäkö ei kelpaa?

Onhan sitä niitäkin tullut baarissa vastaan. Pääasiassa se ettei ylipäänsä naisilla kiinnosta edes tutustua millään "alustalla", niin eiköhän tuo ole selvä juttu. Kokeilin kerran varsin vaihtaa oman kuvan netistä otettuun jonkun normikaverin kuvaan. Tekstin pidin samana niin johan alkoi olla kiinnostuneita.

Profiilissani ei siis ole mitään muuta vikaa ilmeisesti, mutta ulkonäkö tappaa kiinnostuksen naisten suunnasta.

M37

Olen pahoillani kokemastasi, samassa veneessä ollaan :(

Vierailija
109/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan rumanaamainen onnistunut huomattavasti parantamaan ulkonäköään personal trainerin avulla? Tietenkään luustoon, mittasuhteisiin, rintojen kokoon, rasvan jakautumiseen yms ei voi vaikuttaa, mutta ryhtiä voi parantaa, voi treenata pyöreyttä pakaroihin ja olkapäihin jne. 

Vierailija
110/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan rumanaamainen onnistunut huomattavasti parantamaan ulkonäköään personal trainerin avulla? Tietenkään luustoon, mittasuhteisiin, rintojen kokoon, rasvan jakautumiseen yms ei voi vaikuttaa, mutta ryhtiä voi parantaa, voi treenata pyöreyttä pakaroihin ja olkapäihin jne. 

Miehen näkökulmasta kuulostaa kannattavalta. Itse ainakin urheilullisena miehenä katson naisessa enemmän kroppaa kuin naamaa eli voisin ottaa vaatimattoman näköisen naisen jos on hyvä peppu ja kiva vyötärö-lantio-reidet.

Vierailija
111/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta kuulostaa kannattavalta. Itse ainakin urheilullisena miehenä katson naisessa enemmän kroppaa kuin naamaa eli voisin ottaa vaatimattoman näköisen naisen jos on hyvä peppu ja kiva vyötärö-lantio-reidet.

Itselläni pahin ongelma on päärynävartalo ja siis rasvan jakautuminen, suurin osa rasvasta yläreisissä tai pakaroissa, jonkin verran myös alavatsassa. Selkeä vyötärö minulta on aina löytynyt, siinä ei mitään ongelmaa. Treenillähän tätä voi tasapainottaa niin että yrittää saada ylävartalosta ryhdikkäämmän. Ja toisaalta ehkä ne reisiläskitkin näyttää paremmille kun alla on enemmän lihaksia napakoittamassa. En tosin tiedä miten saisin enää kuntosalin mahtumaan viikko-ohjelmaan, kaikkea ei voi kahvakuulallakaan tehdä ja muuta lajitreeniä tulee paljon (kunhan korona hellittää). Laihduttamisesta ei taas juurikaan hyötyä, koska rasva lähtee varsinkin reisistä ihan viimeisenä... 

Vierailija
112/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä onko juuri merkitystä ellei ns. ruma piirre ole oikeasti epämuodostuneen huomiota herättävä tai sitten tavoittele jotain poikkeuksellisen ulkonäkökeskeistä miestyyppiä. 

Itse olen aina ollut rumahko tavis ja nuorena haaveilin kovasti kauneuskirurgiasta. Olisi pitänyt korjata liian isot korvalehdet, nenä, roikkuvat silmäluomet, tuntui että kasvojenkohotustakin olisi nuorena jo tarvinnut kun posket tuntui riippuvan ja leukaperät myös. Rinnatkin oli rumat riipparit ja olisin silikonit halunnut. Silloin minulla vaan ei ollut rahaa mihinkään toimenpiteisiin joten oli pakko vaan alistua olemaan ruma. Yöelämässä en viitsinyt usein käydä, koska tuntui että se on vain sarja nöyryytyksiä, joissa nätempiä kavereitani riiataan oikealta ja vasemmalta ja minut joko jätetään huomiotta tai jopa nälvitään päin näköä.

Koska kerran rahaa kauneuskirurgiaan ei ollut, keskityin opintoihin ja harrastuksiini enkä enää miettinyt koko miesasiaa tai baareja/yökerhoja. Unohtui koko oma ulkonäkö siinä vähitellen. Ja kas, yliopistolta löytyi eka miesystävä! Moni muukin oli kiinnostunut, vaikka tosiaan yöelämässä olin lähinnä yökötelty rumilus. Ekasta suhteesta tuli ero parin vuoden päästä, mutta työelämästä löytyi taas sitten uusi mies, josta tuli aviomieheni. JOten ei se rumuus lopulta ainakaan mun tapauksessa estänyt mitään, kunhan etsin muualta kuin yöelämästä (ei varmaan myös Tinder tyyppiset olisi toimineet, niissäkin kun mennään ulkonäkö edellä).  

Mutta eipä siinä mitään jos mahdollisuus on korjautttaa joku ikävä piirre, mikä kiusaa itseä, niin miksipä ei? Parin luultavasti löydät ilmankin, ennemmin tai myöhemmin, jos sitä haluat, mutta voi olla vähän erityyppisestä miesjoukosta kuin ns. nätempänä. Esim. minä en varmasti koskaan olisi saanut niitä suosittuja komeita poikia, mutta "nörttejä" kyllä. Lopulta minä tosin huomasin että mulle sopii muutenkin paremmin ne vähemmän pinnalliset nörttityypit.

Itse en ole onnistunut yliopistoltakaan löytämään, valitettavasti. 

Mun etu oli että opiskelin äärimmäisen miesvaltaista alaa, olin ainoa naispuolinen aloittaja aloitusvuonnani pääaineessa. Kaverina sellaiset 40 miestä. Sama on jatkunut työelämässä, usein olen ainoa nainen työpaikalla ainakin minun tehtävissäni (jotain HR porukkaa tms on naisiakin). Ja koska sokeain valtakunnassa yksisilmäinenkin on kuningatar, on ottajia löytynyt, kun ei ne nörtit kauheasti viitsi käydä missään naista hakemassa vaan mielellään ottavat koulusta / töistä jos sieltä joku naisentapainen löytyy.

Viimeinen lause ei kuulosta kovin romanttiselta. Tuollaisesta suhteesta uupuisi pahasti kipinä ja kunnon seksuaalinen jännite, otaksun. Ei kuulosta hyvältä ollenkaan. Kai se on niin että jos on naisena vaatimaton tai ruma niin ei saa rakkautta. Miehen omistautuminen naiselle määrittyy naisen viehättävyystason mukaan.

Vierailija
113/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä onko juuri merkitystä ellei ns. ruma piirre ole oikeasti epämuodostuneen huomiota herättävä tai sitten tavoittele jotain poikkeuksellisen ulkonäkökeskeistä miestyyppiä. 

Itse olen aina ollut rumahko tavis ja nuorena haaveilin kovasti kauneuskirurgiasta. Olisi pitänyt korjata liian isot korvalehdet, nenä, roikkuvat silmäluomet, tuntui että kasvojenkohotustakin olisi nuorena jo tarvinnut kun posket tuntui riippuvan ja leukaperät myös. Rinnatkin oli rumat riipparit ja olisin silikonit halunnut. Silloin minulla vaan ei ollut rahaa mihinkään toimenpiteisiin joten oli pakko vaan alistua olemaan ruma. Yöelämässä en viitsinyt usein käydä, koska tuntui että se on vain sarja nöyryytyksiä, joissa nätempiä kavereitani riiataan oikealta ja vasemmalta ja minut joko jätetään huomiotta tai jopa nälvitään päin näköä.

Koska kerran rahaa kauneuskirurgiaan ei ollut, keskityin opintoihin ja harrastuksiini enkä enää miettinyt koko miesasiaa tai baareja/yökerhoja. Unohtui koko oma ulkonäkö siinä vähitellen. Ja kas, yliopistolta löytyi eka miesystävä! Moni muukin oli kiinnostunut, vaikka tosiaan yöelämässä olin lähinnä yökötelty rumilus. Ekasta suhteesta tuli ero parin vuoden päästä, mutta työelämästä löytyi taas sitten uusi mies, josta tuli aviomieheni. JOten ei se rumuus lopulta ainakaan mun tapauksessa estänyt mitään, kunhan etsin muualta kuin yöelämästä (ei varmaan myös Tinder tyyppiset olisi toimineet, niissäkin kun mennään ulkonäkö edellä).  

Mutta eipä siinä mitään jos mahdollisuus on korjautttaa joku ikävä piirre, mikä kiusaa itseä, niin miksipä ei? Parin luultavasti löydät ilmankin, ennemmin tai myöhemmin, jos sitä haluat, mutta voi olla vähän erityyppisestä miesjoukosta kuin ns. nätempänä. Esim. minä en varmasti koskaan olisi saanut niitä suosittuja komeita poikia, mutta "nörttejä" kyllä. Lopulta minä tosin huomasin että mulle sopii muutenkin paremmin ne vähemmän pinnalliset nörttityypit.

Mun etu oli että opiskelin äärimmäisen miesvaltaista alaa, olin ainoa naispuolinen aloittaja aloitusvuonnani pääaineessa. Kaverina sellaiset 40 miestä. Sama on jatkunut työelämässä, usein olen ainoa nainen työpaikalla ainakin minun tehtävissäni (jotain HR porukkaa tms on naisiakin). Ja koska sokeain valtakunnassa yksisilmäinenkin on kuningatar, on ottajia löytynyt, kun ei ne nörtit kauheasti viitsi käydä missään naista hakemassa vaan mielellään ottavat koulusta / töistä jos sieltä joku naisentapainen löytyy.

Viimeinen lause ei kuulosta kovin romanttiselta. Tuollaisesta suhteesta uupuisi pahasti kipinä ja kunnon seksuaalinen jännite, otaksun. Ei kuulosta hyvältä ollenkaan. Kai se on niin että jos on naisena vaatimaton tai ruma niin ei saa rakkautta. Miehen omistautuminen naiselle määrittyy naisen viehättävyystason mukaan.

On kyllä tullut huomattua että miehet suostuvat täysin älyttömiinkin juttuihin kauniin naisen tähden. Ollaan vaikka valmiita elättämään tms mitä hyvänsä. Voiko tavis saati ruma ikinä kokea sitä että joku hullaantuu sinusta täysin vai onko aina vaan korvike jonkun paremman toivossa?

Vierailija
114/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on lihava niin ei siinä mikään naaman kirurgia auta ,kokonaisuus ratkasee aina

Vierailija
115/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos on lihava niin ei siinä mikään naaman kirurgia auta ,kokonaisuus ratkasee aina

Edelleenkin, moni ketjussa rumuuttaan valittava nainen on hoikka, jopa laiha eli painossa ei ole mitään vikaa. Aina ei johdu rumuus lihavuudesta.

Vierailija
116/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä, kyllä v*tuttaa ja turhauttaa kun muut puhuu seurustelu tms jutuista ja itse olen ihan hiljaa tällaisista asioista, koska ei ole yksinkertaisesti mitään kerrottavaa.

Täytän kuukausien päästä 27 ja olen ihan jäljessä muista ikätovereistani seurustelukuvioita koskien ja myös sosiaalisesti. Nolottaa ja hävettää. Teininä itse hakeuduin ihastukseni seuraan, hän petti minua toisen tytön kanssa ja lopulta dumbbasi minut. Siinä ainoa ns. seurustelukokemukseni.

Tiedän tasan tarkkaan että seurustelemattomuuteni johtuu ulkonäöstäni, ja myös se että jouduin kiusatuksi sen vuoksi jo ala-asteella. Kun sen harvan kerran mies lähestyy minua (humalassa tietysti), on se vain seksinvonkaamisen vuoksi. Kun mies ei saa haluamaansa, loppuu yhteydenpito lyhyeen.

Seurustelusuhteeseen minua ei haluta, ja se on tehty täysin selväksi. Rumuus on tehnyt minusta aran, ihmispelkoisen ja epäsosiaalisen. Kyllä tällainen ominaisuus on disabiliteetti ja rajoittaa elämää todella paljon. En silti lähtisi vertaamaan sitä esimerkiksi halvaantuneisiin ja sen takia pyörätuoliin joutuneisiin tai muihin vastaaviin. Tämä asia kyllä harmittaa todella paljon, ei voi mitään.

Vierailija
117/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä että jos sä koet suuren nenän ongelmaksi niin käy ihmeessä korjauttamassa se. Tai käy ainakin kirurgin juttusilla ja kysy sen rehellinen mielipide. Saat kyllä itsevarmemman olon kun olet tyytyväisempi ulkonäköösi. Olen myös huomannut että hyvällä ulkonäöllä saa huomiota miehiltä mutta ei kyllä välttämättä enemmän rakkautta. Se kyllä kannattaa muistaa.

Vierailija
118/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä nyt taas... Ja väitätkö ettei joku Adele tai vaikkapa jotkut plusmallit olisi kauniita myös ylipainoisina? Sitten taas rumanaamainen on ruma, oli paino mikä hyvänsä. Kasvojen luustoon tai mittasuhteisiin ei voi vaikuttaa ilman kirurgin apua. 

Vierailija
119/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Aloin miettiä muutamaa tuntemaani huomattavan kaunista naista jotka saavat kaikki miehet enemmän tai vähemmän sekaisin kuin vain tulevat paikalle:

Eräs ystäväni on erittäin hoikka mutta silti isorintainen, klassisen kauniit kasvot, isot siniset silmät, pieni nenä. Kaunis niin sisältä kuin ulkoa. On kuitenkin onnistunut töpeksimään monet asiansa, päideongelma, luottotiedot menneet, kymmeniätuhansia velkaa jne. Jos hänellä joku suhde menee poikki, niin ei mene montaa kuukautta kun on jo uusi mies kierrossa. Häntä myös yritetään jatkuvasti iskeä myös varattuna. Miehiä ei haittaa vaikka nainen olisi matkalla alkoholismiin, jos nainen vaan on riittävän kaunis. Olen huolissani ystävästä ja olen sanonutkin tämän hänelle, nyt hänellä onneksi on mies joka ei päihteile niin paljoa. Kaikki hänen miehensä ovat valmiita maksamaan ravintolakäynnit, pienet matkustelut jne. Ei kiinnosta paljonko menee rahaa kunhan vain saa olla ystäväni kanssa. 

Tapaus 2. Tunnen hänet melko pinnallisesti, mutta tiedän henkilön kuitenkin. Erittäin kaunis ja näyttävä, ihan sama mihin menee niin päät kääntyy. Kasvoiltaan kuin joku missi, ei suomalainen vaan kansainvälistä tasoa. Vartalo tiimalasi. On kärsinyt masennuksesta yms mielenterveysongelmista ja ollut vaikeutta päästä elämässä eteenpäin, mutta löysi miehen joka on ollut valmis elättämään häntä, maksanut terapiat jne. Naisella menee nyt onneksi hyvin. 

Tapaus 3. Tämä nainen oli pitkään kämppikseni. Hän on vähän ehkä erikoisen näköinen, huomiotaherättävä ihan sama mihin menee. Vartalo sopusuhtainen ja sporttinen. Parhaimmillaan hänellä on ollut ainakin viisi eri miestä kierrossa, ei pysytty toisen kämppiksen kanssa enää laskuissa mukana. Maksatutti ties mitä menojaan ja kulujaan näillä miehillä, ja kaikki olivat ihan täysin lääpällään ja valmiita vaikka nuolemaan lattiaa jos kämppis olisi vain pyytänyt. 

On sanomattakin selvää, että tällaista hullaantumista kukaan tavisnainen (tai ruma) ei pysty koskaan kokemaan, että mies on valmis tekemään ihan mitä vaan kun vain saisi olla kauniin naisen kanssa. Täysin järkevätkin ja kunnollisetkin miehet menivät esimerkiksi tuosta kämppiksestä sekaisin vaikka hän oli oikeasti muita hyväksikäyttävä ja petollinen. Ja sitten tuo, että jos kauniilla naisella on vaikkapa masennus, niin miehelle tulee joku hoivavietti, voi pikkuista, saisipa hänet kuntoon! Jos tavisnaisella on masennus, niin hyi mikä mt-ongelmainen turjake. Jos rumalla on masennus, niin nainen on ihan varmasti sen vähintäänkin ansainnut. 

Vierailija
120/161 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi rumuuden raskaimmista asioista on se, ettei koskaan saa kokea olevansa jonkun ykkösvaihtoehto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi