Kauneuskirurgia + parisuhteen saaminen
Onko täällä linjoilla ketään rumia, jotka olisivat onnistuneet parantamaan markkina-arvoaan esimerkiksi kauneuskirurgialla? Vähemmän viehättävänä naisena koen olevani täysin näkymätön, ja sitä olenkin. Nyt taas ilman seksiä melkein puoli vuotta eikä tämä todellakaan ole edes pisin aika... Suurin vika on todellakin naamassa, varsinkin nenä on hirveä. Toisaalta tiedän että nenäleikkaus on massiivinen operaatio... Tiedän että kuitenkin on olemassa kevempiäkin kauneuskirurgisia keinoja joilla voi muuttaa ulkonäköään siedettävämmäksi.
Kaipaisin siis muiden rumien, onnistuneiden kokemuksia, mitä teit jotta sait itsestäsi paremman näköisen. Ja joo, turha sanoa että laihduta, olen normaalipainoinen ja urheilen tavoitteellisesti. Toki vartalossakin on isoja puutteita, mutta ainahan sitä voi vaikka harjoittaa rakkautta pimeässä, jos ei toinen muuten kestä katsella. Kun vaan ees jotenkin onnistuisi saamaan rakastavan ja kunnioittavan kumppanin.
Kommentit (161)
AP:n kannattaa harkita peruukin hankkimista. Aitoa hiusta ja sellaista hiuslaatua, joka muistuttaa omaasi. Maksaa helposti yli tonnin, jollei enemmänkin, mutta hyvästä kannattaa maksaa.
Esim. afroamerikkalaisilla naisilla peruukit on tosi yleisiä. Niillä suojataan omia hiuksia käsittelyiltä ja saadaan vaihdettua nopeasti ja helposti tyyliä.
Itse asiassa katsoin hiljattain videon, jossa käytiin amerikanjuutalaisten naisten peruukkikaupassa. Joillain hasidinaisilla on tapana leikata omat hiukset lyhyeksi ja peittää ne peruukilla. Vain oma aviomies saa nähdä naisen omat hiukset.
Tässä linkki, jos haluat katsoa, miten hienoja ja laadukkaita peruukkeja nykyään on saatavilla:
Vierailija kirjoitti:
Te kauniit, tehkääpä kokeilu: pyytäkää jotain ammattimaita maskeeraajaa meikkaamaan teidät rumemmiksi. Litistäkää rintanne vaatteilla jne. Katsokaa mitä on muiden suhtautuminen sen jälkeen. Voitte huomata olevanne yhtäkkiä oikeasti näkymättömiä.
Tämä.
Näin muuten videon jossa joku mies maskeerattiin oikein kauniiksi ja näyttäväksi naiseksi, ja se mies oli ihan järkyttynyt siitä miten paljon sai ahdistelua ja huomiota. Saman voisi toteuttaa ruman naisen ulkonäöllä ja salakuvata millaisia olisi ihmiten reaktiot jos ruma nainen tulisi vaikkapa pyytämään puhelinnumeroa jne.
Tuli tuosta videosta mieleen että oli myös se kokeiltu että mies ja nainen tulivat treffeille läskipuvussa. Kaikki miehet olivat tylyjä muitaakseni vain yhtä lukuunottamatta, naiset taas kohteliaasti jäivät läskipukuisen miehen kanssa treffeille ja halusivat selvittää millainen persoona jne.
Ruma ulkonäkö on naiselle paljon raadollisempi tästäkin näkökulmasta. Ruma nainen ei vaan yksinkertaisesti saa mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kauniit, tehkääpä kokeilu: pyytäkää jotain ammattimaita maskeeraajaa meikkaamaan teidät rumemmiksi. Litistäkää rintanne vaatteilla jne. Katsokaa mitä on muiden suhtautuminen sen jälkeen. Voitte huomata olevanne yhtäkkiä oikeasti näkymättömiä.
Tämä.
Näin muuten videon jossa joku mies maskeerattiin oikein kauniiksi ja näyttäväksi naiseksi, ja se mies oli ihan järkyttynyt siitä miten paljon sai ahdistelua ja huomiota. Saman voisi toteuttaa ruman naisen ulkonäöllä ja salakuvata millaisia olisi ihmiten reaktiot jos ruma nainen tulisi vaikkapa pyytämään puhelinnumeroa jne.
Minä huomasin kun laitoin binderin, hupparit ja verkkarit, niin sai liikkua kadulla ihan rauhassa. Muutuin näkymättömäksi kaikkialla. Se oli hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Instassa on esim. drghavami, joka on tehnyt muodonmuutoksia monille...
Kaikilla ne eivät onnistu.Jos on lihava, kannattaa laihduttaa.
Ja ei kannata leikkausta heti suunnitella. Fillereillä saa muotoa muutettua myös.
Isosta tai leveästä nenästä ei kyllä millään täyteaineilla pienempää saa... Jos on kyömynenä sitä voi täyteaineilla tasottaa. Mutta kokoa ei saa pienemmäksi sitten millään muulla kuin kirurgin veitsellä.
Mistähän se johtuu että jos joku värjäilee hiuksia, laittaa tekoripset, tekokynnet, palkkaa personal trainerin jne sitten ajatellaan että pitää vaan itsestään huolta ja saahan nyt nainen koristautua. Mutta jos joku haluaa korjata jonkun oikeasti ruman piirteen itsessään, niin heti hirveetä päänaukomista.
Hei sinä, jolla on vaikeuksia liian huomion kanssa. Tee niin kuin minä eli lakkaa meikkaamasta ja lihota itseäsi 20kg. Voin luvata, että miesten kiinnostus vähenee hyvin tehokkaasti! Itse päädyin tähän ratkaisuun petyttyäni miehiin, jotka pitivät mua nukkena.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä, jolla on vaikeuksia liian huomion kanssa. Tee niin kuin minä eli lakkaa meikkaamasta ja lihota itseäsi 20kg. Voin luvata, että miesten kiinnostus vähenee hyvin tehokkaasti! Itse päädyin tähän ratkaisuun petyttyäni miehiin, jotka pitivät mua nukkena.
Niinpä. Itseään on huomattavasti helpompaa rumentaa kuin kaunistaa.
Vierailija kirjoitti:
Koitin kerran tuota todella menestyksekkäästi, mutta siitä oli lopulta vain haittaa minun terveydelleni. Sitten laihdutin ja hankin lihaksia. Yllättäen lähes 40cm haba pitää myös epätoivotut miehet loitolla ja on vähentänyt päänaukomisen ja lähentelyn nollaan. Mikä parasta, minä voin hyvin ja olen hyvässä kunnossa. Itseasiassa nyt kysytään lupaa lakki kourassa saako puhutella. Se on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti asiaa positiivisesti: joskun jonkun löydät, hän on sinun kanssasi siksi, että sinä olet juuri sinä. Eli sinun luonteesi tähden, se mitä sinä olet sisältä.
Mulla ongelma on päinvastainen. Kasvoiltani olen kai jotakuinkin kaunis, mutta vartalo on hyvin sopusuhtainen ja klassisen naisellinen. Mulla on teinivuosista lähtien pörrännyt ympärillä jos jonkinmoisia kosiskelijoita, yrittäjiä ja onkijoita. Helposti saattaisi kuvitella, että mun olisi helppoa sitten päältä raakata itseä miellyttävin. Tunteet eivät vain toimi niin. Sydän on särkynyt liian monta kertaa sen tähden, että sen jälkeen kun ulkonäön hohto on karissut ja vastapuoli on huomannut, että olenkin ihminen siinä missä muutkin. Suhteessa ei ole ollutkaan koskaan mitään todellista kantavaa voimaa. Olen kuitenkin ehtinyt kiintyä tuohon ihmiseen ja se satuttaa todella, jos minut hylätään sen tähden mitä minä olinkin ihmisenä. Elämä suoraan sanoen olisi ollut helpompaa, jos oma ulkonäkö ei toimisi liian suurena houkuttimena. Ja en todellakaan meikkaa tai pukeudu tyrkysti. Hiukset ponnarilla ja Tpaita+farkut -tyylillä mennään.
Ihan suoraan sanoen: sulla on paremmat mahdollisuudet saada vakaa ja hyvä parisuhde. Jos siis "saamisesta" voidaan puhua.
Mutta tosiaan: ole iloinen, että sulla ei ole sellaista "esinearvoa".
Rakkauden löytäminen on kaikille vaikeaa. Mutta sinulla sentään on valinnanvaraa. Monilla ei yhden yhtä ihmistä joka olisi lainkaan kiinnostunut. Et selvästikään tajua miten näkymättömiä suurin osa naisista on.
Siis, periaatteessa on valinnanvaraa. Mutta pysähdy nyt miettimään hetkeksi: miltä sinusta tuntuisi rakentaa parisuhdetta 2-3 vuotta ja sitten taas sydän särkyy. Ei ole ollenkaan mukavaa, että huomaa, että minun "glamour" karisee sitä mukaa, mitä enemmän minuun tutustuu. Ja enkä edes tiedä miten toimisin toisin! Tuntuu, että kauniiseen naiseen ehkä sijoitetaan jotain mielikuvia ja kun en vastaakkaan niitä mielikuvia, niin sitten vastapuoli pettyy. Ja lopputulos on ikävä.
Ja sitten se sama rumba uudelleen. En tiedä onko minussa jotain syvempää vikaa, kun en tunnista onko se Ville, Kille vai Kalle se ihminen, joka jää rinnalle jakamaan arkea ja katsoo kanssani samaan suuntaan. En ole diiva, en ole prinsessa vaan ihan tavallinen ihminen. Kieltämättä olen alkanut tulla epäluuloiseksi ja en voi enää oikein luottaa. Ja se oikeasti sattuu, kun tietää että olen pettymys ja minut hylätään sen takia, mitä olen ihmisenä.
En tiedä mitä oikeasti siinä on törkeää, mutta oikeasti "ruma" ulkonäkö toimii suotimena vastaavassa asiassa. Mieluusti oikeasti ottaisin sen, että minun kanssani halutaan olla siksi, että mitä olen ihmisenä eikä se, että miltä näytän.
Tänä keväänä taas särkyi sydän. Pari kuukautta tässä on nuoltu haavoja ja itketty silmiä turvoksiin. Älkää lyökö lyötyä.
Mee muualle uhriutumaan. Tää ketju on meille rumille. Some, insta, p o r n o, media, ihmissuhteet, ihmisten arvostus, kaikki tämä on teille kauniille. Tämä ketju ei ole.
Anteeksi vaan, mutta sinä vaikutat kyllä rumalta sisäisestikin, joten se ettet saa parisuhdetta ei ole välttämättä ulkonäöstä johtuvaa.
Olen suunnitellut jo pitkään kirurgisia toimenpiteitä, koska naiset eivät pidä ulkonäöstäni. Ei vain ole tarpeeksi rahaa siihen. Sinkkuna siis oltava.
M37
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnitellut jo pitkään kirurgisia toimenpiteitä, koska naiset eivät pidä ulkonäöstäni. Ei vain ole tarpeeksi rahaa siihen. Sinkkuna siis oltava.
M37
Mitä haluaisit korjata itsessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
En tiedä, pitäisi kysyä kirurgilta mitä suosittelee.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
En tiedä, pitäisi kysyä kirurgilta mitä suosittelee.
M37
Käsittääkseni konsultaatio on monissa paikoissa ilmainen, olenko väärässä?
Vierailija kirjoitti:
M37
Onko sanottu jotain törkeyksiä, vai miten osoitettu että ulkonäkö ei kelpaa?
Instassa on esim. drghavami, joka on tehnyt muodonmuutoksia monille...
Kaikilla ne eivät onnistu.
Jos on lihava, kannattaa laihduttaa.
Ja ei kannata leikkausta heti suunnitella. Fillereillä saa muotoa muutettua myös.