Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Transdokumentti "Äiti, olen poika" Yle Areenassa, ajatuksia?

Vierailija
10.05.2020 |

"Yksitoistavuotias Kim syntyi tyttönä mutta kokee olevansa poika. Nyt hän alkaa saada nuorimpana Tanskassa hormonihoitoa, joka pysäyttää naiseksi kehittymisen. Yhä useammat transsukupuoliset lapset hakevat sukupuolenkorjaushoitoa. Lääkärien mukaan se on tarpeen, jotta sukupuoliristiriidalta vältytään. On kuitenkin epäselvää, kuinka elinikäinen hormonihoito vaikuttaa elimistöön. Entä kuinka moni tulee myöhemmin katumapäälle?"

Oletteko katsoneet? Mitä ajatuksia herätti?

Kommentit (310)

Vierailija
301/310 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako transketjua tarvitaan Aihe vapaalla? Onko kukaan muu kyllästynyt?

Vierailija
302/310 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transdokumentti "Äiti, olen poika"

Äiti:  älä sano minua äidiksi, olen isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/310 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transdokumentti "Äiti, olen poika"

Äiti:  älä sano minua äidiksi, olen isä.

"Älä sano minua äidiksi olen kohdullinen henkilö":D

Isä: minä taas olen munallinen henkilö

Vierailija
304/310 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni harrastan syrjintää jos se tarkoittaa sitä ettei tarvitse näiden kaistapäiden kanssa keskustella,se on sama kuin löisi päätänsä betoniseinään! Edes tiede ja biologiset faktat ei mene näille jakeluun vedetään syrjintä,fobia,pelko korttia:D

Vierailija
305/310 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavan poika oli noin 7v asti sitä mieltä että haluu olla tyttö. Leikki tyttöjen kanssa ja pukeutui hameisiin leikeissä. Poikien kanssa ei oikein tullut juttuun. Ei siitä ymmärtääkseni mitään suurta numeroa tehty. Oli vain vähän erilainen.

Nyt on 24v yhden pojan isä ja naimisissa. Ihan mies siitä tuli.

Ei tehty minunkaan kohdalla. Minä tunsin jo

hieman ennen murrosikää etten ole poika. Leikin kaikkien kanssa sukupuoleen ja muihin ominaisuuksiin katsomatta. Minulla ei ollut mitään tää on tyttöjen tää on poikien juttu ajattelua. Olin erilainen. Jokainen olemme. Nyt olen hieman yli 30-vuotias sukupuolensa korjannut elämäänsä tyytyväinen nainen. Kärsin ennen prosessia suuresti ja mikään ei toiminut.

Olet silvottu, lääkitty eunukkimies naisten vaatteissa. Sun vanhempasi oikeasti häpeää sinua, sun tuttavat nauraa sulle sun selän takana. Ihmiset leikkii että olet nainen pelkästä kohteliaisuudesta, kun et ole paikalla, ne säälivät ja naureskelevat sulle. Et ole nainen etkä tule ikinä olemaan.

Vierailija
306/310 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos tätä sairautta ei ollut kun olin nuori! Olin poikamainen, en viihtynyt tyttöjen kanssa, olin tosi pitkä (186cm), lauta, inhosin tyttömäisiä juttuja. Koska tätä hulluutta ei silloin ollut en ikinä ajatellut olevani mikään t ransu, mutta muistan kyllä haaveilleeni siitä että olisin poika ja pohtineen sitä, että mun olis pitänyt syntyä mieheksi. Olisin ihan varmasti lähtenyt tuohon hullutukseen mukaan.

Itse kasvoin aikuiseksi, ja jo siinä 17-18v tajusin ettei sukupuoli ole se rajoittava vankila minä sinä pidin, ja ettei sillä sukupuolella ole persoonani ja käytökseni kannalta väliä. Nyt olen 27v, naimisissa, yksi tytär, ja erittäin ongelmaton suhde sukupuoleen. Edelleen inhoan ns. naisellisuutta feminiinisiä juttuja, ja valtaosa ystäväpiiristä on miehiä. Mutta nainen minä olen, tietenkin, olen omanlaiseni nainen, kuten jokainen nainen on. Ja täysin tyytyväinen olenkin sukupuoleeni, ei sillä että sitä hirveämmin jotenkin miettisi.

Vierailija
307/310 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnaiset on kuumia! <3

M55

Vierailija
308/310 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokettajien mädätystä.

Vierailija
309/310 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transnaiset on kuumia! <3

M55

Pöki vaan ihan reilusti miehiä, mitä turhaan häpeilet!

Vierailija
310/310 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöi lapsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi