Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosali ei ole juttelukerho eikä varsinkaan iskupaikka!

Vierailija
18.03.2025 |

Kuntosalille mennään, siellä treenataan ja sitten häivytään. Ärsyttää keskenään hölöttäjät ja jutuniskijät. Haluan treenata rauhassa.

Varsinkaan iskuyritykset eivät mielestäni ole salilla ok. Jokaisella, oli hän nainen tai mies, on oikeus treenata ilman niitä.

Mielipiteitä puolesta tai vastaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fiilis tulisi, jos joku tulisi iskemään salilla?

Vierailija
2/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ymmärrän näkökantasi. Mutta asia ei ole aivan niin mustavalkoinen, ainakaan kunna/kaupungin ylläpitämässä kuntosalissa. Itse ensin ärsyynnyin, kun pari vanhempaa ihmistä selkeästi haki vain juttuseuraa. Sitten kuulin, että toisella henkilöllä oli kotona dementiaa sairastava puoliso, joka ei olisi millään päästänyt vaimoaan minnekään. Vaimon ainoa keino on lähteä joskus salille "treenaamaan", että saa purkaa jollekin vaikeaa tilannettaan. Nyt ymmärrän häntä ja vaihdan aina salilla kuulumiset. Ja tämä on tosiaan vain yksi esimerkki, tämän tyyppisiä tapauksia on paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saa lähestyä missä vaan kunhan ei puhu pelkästään itsestään eikä valita . Eikä myöskään suolla mitään agendaa.

Vierailija
4/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan edes tajuaisi toisen iskevän minua. 

Vierailija
5/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, ihmiset puhuu mulle, yhyy yhyy

Vierailija
6/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset. Täysin mykkänä kyllä siellä yleensä omaa asiaa jokainen hoitaa.  

Vierailija
7/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!

Vierailija
8/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, ihmiset puhuu mulle, yhyy yhyy

Kyllä minä huomenet ja sääkuulumiset vaihdan. Niin ja pukkarissa voi vaihtaa pari sanaa. Muuten mykkänä mennään. Ap

Vierailija
9/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa jos pari sanaa vaihtaa :) Mä tosin treenaan tosi intensiivisesti ja kuulokkeet korvilla niin se kyllä karkottaa tarinoitsijat aika tehokkaasti. 

Musta on hassua kun ihmiset kyselee että missä niitä naisia/miehiä oikein voi tavata kun Tinder ei toimi niin vastaus on aina että no siellä harrastuksissa :) Eivät ole tavanneet aloittajaa vissiin. 

Vierailija
10/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse keskittyy treenaamiseen, eikä ota edes katsekontaktia muihin, saa ihan rauhassa treenata. Problem solved.

Vierailija
11/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen mörökölli: Apua, toi puhui mulle!

Vierailija
12/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs siinä. Olen kyllä naimisissa, mutta eikö se ole ihan positiivista, että ihmiset kommunikoi keskenään.

Vierailija
13/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali on nimen omaan paikka missä voi tutustua muihin ihmisiin. Minua ei ainakaan muiden jutusteltu häiritse jos se ei ole kovaäänistä eikä sen takia jumiuduta pitkäksi aikaa jollekin laitteelle. Olen pahoillani jos keskittymiskykysi on niin huono, että se häiriintyy muiden ihmisten läsnäolosta ja äänistä, minä itse olen sellainen, että en monasti edes huomaa mitä muut tekevät silloin, kun keskityn omaan suoritukseeni. Mitä tulee lähentely- ja iskuyrityksiin kuntosalilla niin voit hyvin kääntyä kuntosalin henkilökunnan puoleen jos koet sen ahdisteluksi. Jos mahdollista sinun varmaan kannattaisi pyrkiä käymään kuntosalilla sellaiseen aikaan milloin siellä on vähiten häiriötekijöitä.

Vierailija
14/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit tietty istut siinä penkillä kuulokkeet korvilla ja kännyä räpläten kun joku kysyy että voisko välissä tehdä omaa sarjaa tms.

Vierailija
15/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n happamasta naamasta varmaan näkee, ettei kannata edes päivää sanoa. Mutta kuntosali on loistava paikka tavata vastakkaista sukupuolta. Jos nyt ei hirveästi juttele, niin silmäpeliä ainakin ja katseiden vaihtoa. Voi pyytää vaikka kahville tai treffeille, jos näyttää että vastakaikuakin voisi tulla.

Vierailija
16/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, mutta kirjasto on iskupaikka!

Vierailija
17/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla on aamulka seistemältä aika hiljaista. Usein saa olla yksin. 

Vierailija
18/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kun kyykkää salilla niin mies voi mennä taakse varmistamaan 👍