Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ville Rannan "vitsipiirrustus" oli jälleen kerran taas järjettömän yliampuva, eikä kuvaa ainakaan rauhallisia suomalaisia

Vierailija
08.05.2020 |

Jos ei parempaan pysty, miksei jätä raapustuksiaan tekemättä - antaisi työn jollekin sellaiselle, joka osaa homman paremmin.

Kommentit (154)

81/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville Rannan työnjälkeä kehuvia en voisi kyllä ottaa tosissaan. Ovat varmasti melkoisia tapauksia.

Ei minua piirtämisen tyyli häiritse, mutta kun minkäänlaista sisältöä ei ole.

Pilapiirtäjän tärkein ominaisuus on äly ja kyky kiteyttää piirroksiinsa oivaltavia analyysejä.

Rannan piirrokset ovat sisällöllisesti täysin tyhjiä.

Vierailija
82/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista ihmistä tämä piirros raivostuttaa niin, että tarvitsee asiaa retostella sivukaupalla? Pilapiirros siinä missä toisetkin. Saahan sitä kuvia piirtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä taidokkaasti tehtyjä ja oivaltavia pilapiirrustuksia, mutta valitettavasti tämä ei kyllä ollut sellainen. 

Vierailija
84/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville Rannan työnjälkeä kehuvia en voisi kyllä ottaa tosissaan. Ovat varmasti melkoisia tapauksia.

Pilapiirtäjän tärkein ominaisuus on äly ja kyky kiteyttää piirroksiinsa oivaltavia analyysejä.

Ei täysin sisällöttömän piirroksen takia kukaan saa itkupotkuraivareita. Mikä siinä niin sattuu? Huonoja piirroksia on maailma täynnä.

Vierailija
85/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei siis tulisi hyvää pilapiirtäjää omienkaan kriteereidesi mukaan. Ei edes hyvää kommentoijaa.

Vierailija
86/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranta on antisemitisti.

Martti Luther oli antisemitisti.

Tätä emme enää voi muuttaa, mutta Ranta voi muuttaa omia, rasistisia asenteitaan.

Haluaisitko luetella fanittamasi persurasistit seuraavaksi? Palsta menee kiinni 23 niin ehdit naputella kaikki.

Olen juutalainen, miksi kannattaisin rasisteja? Sinunkin on syytä oppia, että kaikki Rantaa kritisoivat eivät ole perussuomalaisia.

Vierailija
87/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista ihmistä tämä piirros raivostuttaa niin, että tarvitsee asiaa retostella sivukaupalla? Pilapiirros siinä missä toisetkin. Saahan sitä kuvia piirtää.

Niitä keihin se kolahti. Eli suurta osaa tän palstan kommentoijista. Valitettavasti.

Vierailija
88/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täysin sisällöttömän piirroksen takia kukaan saa itkupotkuraivareita. Mikä siinä niin sattuu? Huonoja piirroksia on maailma täynnä.

Totanoin, ei tässä muut ole itkupotkuraivareita saaneet paitsi tää melko epätoivoiselta trollilta kuulostava rantafani. 

Vierailija
89/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranta on antisemitisti.

Tätä emme enää voi muuttaa, mutta Ranta voi muuttaa omia, rasistisia asenteitaan.

Haluaisitko luetella fanittamasi persurasistit seuraavaksi? Palsta menee kiinni 23 niin ehdit naputella kaikki.

Olen juutalainen, miksi kannattaisin rasisteja? Sinunkin on syytä oppia, että kaikki Rantaa kritisoivat eivät ole perussuomalaisia.

Juu, netissä kaikki ovat juutalaisia.

Vierailija
90/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko, että Rannan työt eivät vaadi minkäänlaista aivoponnistelua. 

Vierailija
91/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raivostuta pätkääkään, mutta on kyllä kokonaisuutena aika kehno esitys.

Vierailija
92/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totanoin, ei tässä muut ole itkupotkuraivareita saaneet paitsi tää melko epätoivoiselta trollilta kuulostava rantafani. 

Totanoin. Totanoin. Totanoin.

Vierailija
93/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranta on antisemitisti.

Niinkö? Olen aiemminkin kirjoittanut Rannan antisemitistisestä ja rasistisesta tavasta kuvata juutalaisia.

Vierailija
94/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanotaanko, että Rannan työt eivät vaadi minkäänlaista aivoponnistelua. 

Sehän on helpotus palstapppersuille. Yleensä rautalanka loppuu aina kesken.

Vierailija
95/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville Rannan töhertelyt edustaa sitä samaa demariperinnettä kuin Sanna Marininkin twitter-itkupotkuraivarikilarit Eija-Riitta Korholalla. "Nyt suutuin. Suutuin niin että vedet nousi silmäkulmiin".

Muuten ok, mutta Korhola on tietääkseni edelleenkin kokkari, ei demari.

Vierailija
96/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paavo Väyrynen puhui joskus yön yli nukkumisesta, ja Kari piirsi varmaan vuosikausien ajan hänet tyyny kainalossa. Muistan itsekin lapsena hihitelleeni sitä. Silloin menneinä vuosikymmeninä ei odotettu pilapiirtäjiltä ehkä ihan niin paljoa kuin nykypäivänä. Riitti että politikoille päästiin nauramaan.

Tykkään huomattavasti enemmän nykypäivän poliittisesta satiirista.

Niin, sekin on joskus hyvää. Ranta taas ei ole satiiriia paitsi korkeintaan tahattomasti ja metatasolla. 

Kauanko jankutat Rannasta vielä? Luuletko, että joku muuttaa mielensä sinun pseudoälykkäiden viisastelujesi ansiosta?

Viisas ihminen oppii, rannasta en tiedä kun en tunne. Sinä taas et tunnu oppivan. 

97/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei siis tulisi hyvää pilapiirtäjää omienkaan kriteereidesi mukaan. Ei edes hyvää kommentoijaa.

Ei varmaan tulisikaan, mutta kun on ammatiltaan pilapiirtäjä, silloin pitäisi osata.

Tosin eihän toimittajienkaan nykyään tarvitse osata kirjoittaa.

Vierailija
98/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranta on antisemitisti.

Niinkö? Olen aiemminkin kirjoittanut Rannan antisemitistisestä ja rasistisesta tavasta kuvata juutalaisia.

Naurattaa.

Vierailija
99/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiiri on vaikea laji. Nauroin itse ääneen tuota ’hallitus pyyhkimään’ kohtaa.

Vierailija
100/154 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totanoin. Totanoin. Totanoin.

päässäsi lyö selkeästi tyhjää