Huomenna pitäisi ilmoittaa kouluun, että meneekö lapsi viimeisiksi viikoiksi
Kommentit (118)
No haluatko lapsen ja itsesi sairastuvan? Siitähän siinä on kyse.
Jos lapsella ei ole rästihommia eikä numeron korottamisen tarvetta, niin älä turhaan pistä kouluun. Tätä ihmiskoetta on kivempi seurata ihan vaan sivusta.
t. opettaja, joka on luultavasti vainaa, joss joku sen koronan onnistuu meidän kouluun tuomaan. Menen silti töihin, koska minulle ei ole väliä miten käy. Mutta jos teille on, niin pysykää kotona ja miettikää syksyllä uusiksi.
Jos teillä ei ole virustaudin oireita, ettekä kuulu riskiryhmään niin lapsi kouluun.
Tee vaikka paperille listat plussista ja miinuksista.
Mun ei paljon tarvinnut miettiä kun Helsinki hohtaa tulipunaisena noissa tartuntakartoissa ja lapsi jo yläkoulussa.
Meidän ei mene. Tehdään kotona tehtävät, loma-anomukset hyväksyttiin.
Meille tuli wilma viesti rehtorilta että kaikkien on pakko tulla kouluun. Jos ei tule koulu tekee lasun. Voi viddddu. Meillä on kaikki perheessä riski ryhmää. Siis nyt pitää valita otetaanko lapset huostaan vai kuollaanko koko perhe.
No onpa pähkinä miettiä onko oman lapsen henki ja turvallisuus tärkeä vai ei?
Meillä ei mene. Pk-seutu. Täällä on vielä niin paljon tartuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli wilma viesti rehtorilta että kaikkien on pakko tulla kouluun. Jos ei tule koulu tekee lasun. Voi viddddu. Meillä on kaikki perheessä riski ryhmää. Siis nyt pitää valita otetaanko lapset huostaan vai kuollaanko koko perhe.
Provo.
Sama. Tavallaan päätös tehty mut takaporttina ei ole vielä vastattu. Tilanne tässä osaa rauhallinen, eikä kaupunkina mikään Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
En usko että ottavat huostaan, mutta "tarkkailemaan" saattavat tulla. Jos on aikaa. Jos on riittävän monta samanlaista, niin taatusti eivät tule. Korkeintaan kerran keskustelu.
Ottakaa saman tien virallisesti kotiopetukseen, jos on noin tyhmä rehtori. Suomessa ei ole koulupakkoa, on vain oppivelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Ei se varmaan provo ole, koska osa rehtoreista on ottanut tosissaan tuon hallituksen lähettämän ukaasin. Ne, jotka eivät uskalla ajatella omilla aivoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se päänvaivaa aiheuttaa, kun hallituksen päätös on niin kummallinen ja media suoltaa aivan ristiriitaista tietoa jatkuvasti. Mä tässä olen ainoa tyhmä, kun tein aloituksen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tavallaan päätös tehty mut takaporttina ei ole vielä vastattu. Tilanne tässä osaa rauhallinen, eikä kaupunkina mikään Helsinki.
Näin mullakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se päänvaivaa aiheuttaa, kun hallituksen päätös on niin kummallinen ja media suoltaa aivan ristiriitaista tietoa jatkuvasti. Mä tässä olen ainoa tyhmä, kun tein aloituksen? Ap
Missä koulu on ja missä asutte?
Jos olet alueella jossa ei tartuntoja ole ja lapsi alakoululainem ja kulkee ilman julkisia tai koulukyytiä niin menoa voi harkita.
Yläkoululainen ei tod ole hyvä idea missään.
Mitä, onko siellä jokin kysely siitäkin? kaikki kouluun. Mitä sitä itsestään selvää kysymään erikseen.
Kouluun, jos perheessä ei ole riskiryhmäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitat silloin 14.5. että lapsi on sairaana ja loppuviikon pois. Ilmoitat maanantaina, että lapsi on edelleen sairaana ja muutaman päivän pois. Ja sama seuraavalla viikolla. Ohjeistus on, että sairaana ei kouluun, joten ei ole mitään syytä lasulle. Ja niiden mahdollisten ilmoitusten käsittely kestää niin kauan, että koulu on loppu ja lapsi tervehtynyt.
Siinä vasta vanhempi.