Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
Kerro kulta mikä sun mieltä painaa niin autan... *kertoo mikä painaa mieltä* narsisti ottaa esiin seuraavassa riidassa asian ja käyttää aseena sinua vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on uskomaton. Ihan kuin narskuille olisi oma koulu, jossa opetetaan samoja sanoja.
Sama kuin miehillä on oltava oma koulu, jossa opetetaa sanomaan ”haluan vapautta” kun oikeesti on toinen nainen.
Mistä voi johtua että miljoonat? Miehet ympäri maailman hokee samoja asioita naisilleen?? Opeteltua vai tiedostamatonta?
Narsismi on maailman vaarallisin mielisairaus, ja narsisteilla on samanlaisia käytösmaneereita ympäri maailman. Kuuluvat ns. sairauden kuvaan.
Mistä se sairaus johtuu?
Siitä ei ole varmuutta. Narsisteja on noin yksi prosentti väestöstä, eli saman verran kuin skitsofreenikoitakin, mutta narsistit ovat paljon vaarallisempia toisille ihmisille kuin skitsofreenikot. Skitsofreniasta voi myös parantua, narsismi-mielisairaus on parantumaton.
Mistä lähtien narsismi on ollut mielisairaus?
Narsismi on vaarallisin mielisairaus. Narsisti voi saada jopa psykoottisia ja väkivaltaisia raivokohtauksia, joten pakkohoidollekin löytyy perusteet helposti, jos asiaan vain halutaan puuttua.
Voi hemmetti nyt ihmiset! Narsismi ei ole mielisairaus! Narsismi on persoonallisuushäiriö, kuinka monta kertaa ja kuinka monen eri ihmisen tämä pitää teille kertoa!?
Narsismi on siis parantumaton ja mielisairauden kaltainen persoonallisuushäiriö, joka on paljon vaarallisempi muille ihmisille kuin vaikkapa skitsofrenia. Ja narsistin psykoottisen raivokohtauksen pitäisi riittää pakkohoidon perusteeksi. Putkaan sekaisin olevaa narsistia on aivan turha viedä, koska hän kostaa sen perheelleen.
Usein narsisti sekoaa vaan entistä enemmän jos poliisit sotketaan hänen perheelliseen täydellisyyteensä.
Narsismi on siis parantumaton ja mielisairauden kaltainen persoonallisuushäiriö, joka on paljon vaarallisempi muille ihmisille kuin vaikkapa skitsofrenia. Ja narsistin psykoottisen raivokohtauksen pitäisi riittää pakkohoidon perusteeksi. Putkaan sekaisin olevaa narsistia on aivan turha viedä, koska hän kostaa sen perheelleen.[/quote]
Narsismi on parantumaton, mutta ei täytä itsessään kyllä ainoankaan mielisairauden tunnusmerkkejä. Jos nyt haluaa edes käyttää termiä mielisairaus. Skitsofreenikotkin ovat kyllä tappaneet ihmisiä, mutta ehkä haet tässä sitä että narsismi on kokonaisvaltaisuudessaan paljon vahingollisempaa kuin skitsofrenia? Ja en tiedä kuka väitti tuolla aikaisemmin että skitsofreniasta voi parantua? Ei voi. Lääkkeillä voit saada ns. neuronormaalimman elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on uskomaton. Ihan kuin narskuille olisi oma koulu, jossa opetetaan samoja sanoja.
Sama kuin miehillä on oltava oma koulu, jossa opetetaa sanomaan ”haluan vapautta” kun oikeesti on toinen nainen.
Mistä voi johtua että miljoonat? Miehet ympäri maailman hokee samoja asioita naisilleen?? Opeteltua vai tiedostamatonta?
Narsismi on maailman vaarallisin mielisairaus, ja narsisteilla on samanlaisia käytösmaneereita ympäri maailman. Kuuluvat ns. sairauden kuvaan.
Mistä se sairaus johtuu?
Siitä ei ole varmuutta. Narsisteja on noin yksi prosentti väestöstä, eli saman verran kuin skitsofreenikoitakin, mutta narsistit ovat paljon vaarallisempia toisille ihmisille kuin skitsofreenikot. Skitsofreniasta voi myös parantua, narsismi-mielisairaus on parantumaton.
Narsismi on vaarallisin mielisairaus. Narsisti voi saada jopa psykoottisia ja väkivaltaisia raivokohtauksia, joten pakkohoidollekin löytyy perusteet helposti, jos asiaan vain halutaan puuttua.
Voi hemmetti nyt ihmiset! Narsismi ei ole mielisairaus! Narsismi on persoonallisuushäiriö, kuinka monta kertaa ja kuinka monen eri ihmisen tämä pitää teille kertoa!?
Narsismi on siis parantumaton ja mielisairauden kaltainen persoonallisuushäiriö, joka on paljon vaarallisempi muille ihmisille kuin vaikkapa skitsofrenia. Ja narsistin psykoottisen raivokohtauksen pitäisi riittää pakkohoidon perusteeksi. Putkaan sekaisin olevaa narsistia on aivan turha viedä, koska hän kostaa sen perheelleen.
Usein narsisti sekoaa vaan entistä enemmän jos poliisit sotketaan hänen perheelliseen täydellisyyteensä.
Joo ei ikinä poliisijuttuja niiden kans tai sa a ikuisen riesan
"sinulla viiraa päässä, eikä taida liikkua mtn yleviä ajatuksia!"
Hylkääminen kun ei hyödy enää uhrista, saatesanoin: "En hyödy sinusta enää mitenkään."
Vierailija kirjoitti:
"Sääli on sairautta" toisteli meidän suvun narsku, ja opetti sanonnan lapsilleenkin.
Näinhän se menee bisnesmaailmassa. Se, joka säälii, ei pääse päättämään asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sairaus johtuu?
On persoonallisuushäiriö, joka on lähtenyt joillekin asettuina valmiiksi syntymästään siten, että se lähin vauva-aikana ja sen jälkkeen, todennäköisesti äiti ei ole antanut lasta kohtaan rakkautta, tervettä peiliä lapselle lapsen turvallisen ja kehityksellisen vuoksi. Ilmiö on ihan ymmärrettävää, niin ymmärryksenä narsisteille ja se mitä he tekevät muille, kaikille tavallaa tunnevammaisina. Paitsi että nykytiedon mukaan, kun asia ymmärretään, heidän ei pitäisi tehdä muille pahaa. Heillä on traumat, niitä ei pidä jatkaa. Heidän itsensäkin pitäisi se käsittää.
Kiitos, tiesin kyllä nämä. Oikaisin vain väärän tiedon. En yrittänyt puolustella narsisteja.
Vanhempiemme testamentissa ei muuten ollut sinun nimi, vaan vain minun
”No hyvä, että tajuat viimein, että se oli sinun vika, kun minä käyttäydyin noin!”
Vierailija kirjoitti:
Narsisti joka ei riehu perheelleen, on narsisti jolla ei enää ole perhettä. Jos narsistilla on perhe, narsisti riehuu perheelleen. Mutta vain heille. Niin yksinkertaista se on.
? Perheessä on narsistivanhempi, jolla on tarpeet lapsiaan kohtaan. Kultalapsi-näkymätön-syntipukki. Syntipukki jos joku, todennäköisesti riehuu perheelleen. Ja syntipukilla, jos jollain, on oma perhe. Narsistillakin on perhe, ne tietysti, jotka ovat mm. lapsesta asti kasvatettu siihen, lapset. Kaikki lapset, varsinkaan ne aina syntipukiksi leimatut, eivät mene siihen lankaan mitä vanhempi on halunnut, vrt. ulkopuoliset vaikutukset mm. koulu. Jos puhut narsistista, jolla on perhe, siis puoliso ja ainakin yksi lapsi, niin kyllä narsisti voi riehua miten tahansa perheen sisällä, lähes tappaakin, ja ns. perhe on todella hiljaa tapahtumista syystä että ovat vielä elossa, mutta jos avautuvat, tietävät että narsisti tappaaa. Totta on, että perhenarsisti toimiin vain perheen sisällä, ettei kukaan muu saa tietää pilkahdustakaan siitä helvetistä. Ei se älykkäimpäkään perhetuttava professori. Mutta psykiatrisen vankimielisairaalaan erikoishoitaja tms,. tälläisella oli silmää nähdä oman perhehelvetistä poispääsemiseen. Harmittaa narskuvanhempien yleensä olo, itsekokeneena, muiden kohtaloa ajatteleena, siksi faktaa todellisuudesta. Narsismi tappaa, tai oikeammin pitkälle kehittynyt narsisti tappaa, aihe tuttu.
"Mä olen kuule empaattisempi kuin kukaan muu!"
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä milloin voin taas alkaa luottaa suhun, sun pitää tehä töitä sen eteen. (puolisen vuotta sen jälkeen kun hän oli pettänyt mua...)
Niin tuttua. Jäätyään kiinni yli vuoden kestäneestä sivusuhteesta: "Sun pitää nyt tehdä kaikkesi tämän avioliiton pelastamiseksi. Jos olisit sellainen kuin ennen, en olisi pettänyt."
Avioero oli silti hirveä. Edelleen vuosien jälkeen laittaa minulle viestejä, että olen kaunainen ja katkera. Ehkä hänen on vaan niin vaikea hyväksyä sitä, että en ole. En vaan halua olla hänen kaltaisensa ihmisen kanssa missään tekemisessä. Kuten hän itse aina sanoi, ei tunne häpeää, myötähäpeää kylläkin. Sääliä ei myöskään tuntenut, itsesääliä sen sijaan vaikka kuinka paljon. Jotakin häneltä opin, en tunne sääliä häntä kohtaan eikä häpeää omasta "häviöstäni", kun hänen rakkautensa kohdistui muualle.
"Sä oot niin hirvee, ei kukaan halua olla sun kaa. Kato sun perhettä, ja miks luulet et sun kämppis ei halunnut asua sun kaa? Kukaan ei pysty asuu sun kaa! Mä oon sun kanssa vaan säälistä."
Tässä vaiheessa oltiin asuttu yhtessä 2 vuotta -tarvittiin vielä 12 vuotta lisää ennen kuin tajusin lähteä.
Nykyään kiitän exsääni siitä että hän opetti minut pitämään puoleni, ja lopulta pitkän terapian jälkeen edes jollain tavalla rakastamaan itseäni.
Nyt kun luen ton aloituksen, mun on vaikea nähdä kuinka olen suostunut tuohon kohteluun. Ja kuka uskois että eron jälkeen pärjäsin hyvin lasten kanssa. Ja kaikki on nyt paremmin kuin hyvin.
* et tule ikinä löytämään ketään parempaa kuin minä
* mulla ei oo mitään salattavaa
* exien kanssa tehtiin x ja x asiaa sängyssä
* exäni on hullu
* voitan sinut aivan varmasti, älä kilpaile mun kanssa
Vitsi vitsi. Yksi itäsuomalaisukko.
Jos vieras ei kehu puutarhaa, kotia ja ruokia, hän on kateellinen. Kaikki ilmeet, eleet ja puheet painetaan tarkasti mieleen. Niistä sitten päätellään kyläilijän kateuden aste.
Pakkohoidossa on aikaa pohtia niitä traumoja. Ei sitten kärsi monet ihmiset samoista traumoista.