Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss mary rintsikat kokemuksia? Onko kupista jotenkin isoa mitoitusta? Kokolaskuri ainakin antaa ihan oudon koon

Vierailija
09.12.2024 |

Kaarituettomia liivejä etsin jotka antaa edes vähän tukea. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ei laskurista huolimatta sopinut, materiaali oli aivan eri oloista kuin kuvissa, vaikka varmasti materiaalitietojen mukaista. Liivit olivat ankean näköiset. Tutulla sama kokemus. Minä nielin tappioni ja pidin huonosti istuvia liivejä pari kertaa. Tuttuni palautti omansa. 

En tilaa enää.  

Vierailija
2/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ei laskurista huolimatta sopinut, materiaali oli aivan eri oloista kuin kuvissa, vaikka varmasti materiaalitietojen mukaista. Liivit olivat ankean näköiset. Tutulla sama kokemus. Minä nielin tappioni ja pidin huonosti istuvia liivejä pari kertaa. Tuttuni palautti omansa. 

En tilaa enää.  

Ok, mihin suuntaan laskurin koko meni pieleen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä niitä. Kokoa miettiessäsi ota huomioon, että valtaosalla liivejä käyttävistä on väärän kokoiset liivit. Jos sulla on ihan hepreaa, mikä on oikea kokosi, niin suosittelen ostamaan yhdet ihan kivijalkaliikkeestä. Yleensä sieltä löytyy asiantuntemusta oikean koon valintaan. Hinnat on kuitenkin lähes samoja, mutta oikeaan osuminen todennäköisempää liikkeestä ostettuna. 

Vierailija
4/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa enää.  

Mä kans tilasin laskurin mukaisen koon ja siinä oli liian isot kupit. Olisi varmaan pitänyt tilata omalla kuppikoolla, mutta eipä noista tiedä etukäteen.

Vierailija
5/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä niitä. Kokoa miettiessäsi ota huomioon, että valtaosalla liivejä käyttävistä on väärän kokoiset liivit. Jos sulla on ihan hepreaa, mikä on oikea kokosi, niin suosittelen ostamaan yhdet ihan kivijalkaliikkeestä. Yleensä sieltä löytyy asiantuntemusta oikean koon valintaan. Hinnat on kuitenkin lähes samoja, mutta oikeaan osuminen todennäköisempää liikkeestä ostettuna. 

Oman koon tiedän kyllä, siksi ihmettelen kokolaskurin tulosta. Kokemukset kivijalkakaupoista on parhaimmillaankin olleet keskinkertaiset, lisäksi meiltä on pitkä matka alusvaateputiikkeihin. Siksi ostan netistä. 

Vierailija
6/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei vastaa Miss Mary kivijalkaliikkeiden liivien kokoja, ja niissäkin on keskinäisiä eroja.

Suosittelen muuten samaa, kunhan liike on hyvä. Ei siis se otsikoihinkin päätynyt pakkomyyntiketju, joilla ympärysmitat ovat jotain 35 cm luokkaa. 

Vierailija
7/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sopivan kokoisia laskurin mukaan olen saanut, parit liivit ovat olleet pettymys, toisista pitsi repeytyi ja toiset sellaiset, jotka muka viilentävät olivat aivan liian tukemattomat, niissä oli kyllä kiva "tursojen" tuki kainalossa.

Ihan 100%tyytyväinen en ole, mutta en parempiakaan ole löytänyt nykyisin kun oikeat ammattinsa osaavat liivinmyyjätkin ovat harvassa. 

Vierailija
8/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tilaa enää.  

Mä kans tilasin laskurin mukaisen koon ja siinä oli liian isot kupit. Olisi varmaan pitänyt tilata omalla kuppikoolla, mutta eipä noista tiedä etukäteen.

Minulla muistaakseni oudon litteät kupit, rinnat eivät pysyneet kunnolla erillään, ja nafti ympärys. Tutullani liian isot kupit  eikä olkaimia saanut millään istumaan. Minulla isot rinnat, suhteessa pieni ympärys, hänellä pienet&lihaksikas, leveä selkä. 

Ehkä siis kokolaskuri toimisi siellä gaussin käyrän keskellä, kun se kerran jollekulle on toiminut. 

Vierailija
9/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet olivat ja muistaakseni palautus maksoi. En tilaa enää.

Vierailija
10/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkeen asiantuntemus on usein sitä luokkaa, että mitataan valikoimiin sopiva koko. Usein liian kireä ympärys ja /tai pieni kuppi, kun liikkeessä ei satu olemaan oikeaa kokoa. Toiseksi eri merkkien ja mallien koot poikkeavat toisistaan. Suurin ero marketkokoihin lienee "imarteleva" Changen mitoitus.

Minä olen löytänyt Missä Marylta omille lolloilleni sopivia ja istuvia. Koko on jotain 75-80/G. Kannattaa heti tilata kaksi rinnakkaiskokoa niin, että voi toisen pitää ja toisen palauttaa.

Vierailija
11/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa. Koko ei sovi.

Palautuksessa joutuu itse maksamaan postimaksut.

Vierailija
12/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää Miss Maryltä paljon pienemmät koot kuin muilta. Normaalisti mun liivikoko on 95H, Miss Maryltä riittää 90E.

Vierailija
13/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan vaikeaa löytää oikeankokoisia liivejä mutta yleensä kivuliaasti puristavat ja pienet olen saanut ja kainaloiden yläpuolelle jä oudosti moukurat. Enkä mielestäni ole edes isorintainen.

Vierailija
14/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkeen asiantuntemus on usein sitä luokkaa, että mitataan valikoimiin sopiva koko. Usein liian kireä ympärys ja /tai pieni kuppi, kun liikkeessä ei satu olemaan oikeaa kokoa. Toiseksi eri merkkien ja mallien koot poikkeavat toisistaan. Suurin ero marketkokoihin lienee "imarteleva" Changen mitoitus.

Minä olen löytänyt Missä Marylta omille lolloilleni sopivia ja istuvia. Koko on jotain 75-80/G. Kannattaa heti tilata kaksi rinnakkaiskokoa niin, että voi toisen pitää ja toisen palauttaa

Palautus maksaa. Ekologisempaakin on asioida liiviliikkeessä, jos ei ole varma koosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi