Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
301/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä näkisit mite typerä oot muiden silmin niin tappaisit itses.

Et edes kykene t ap pa itteäsi. Niin huono olet.

Ahahha mullekkin sanottu noin...

Naurettiinko, se säälittävä yritti itsemurhaa, hullu eli masentunut. Sairas. Ei edes siihen kyennyt. Ta p pa sit itsesi hullu.

Vierailija
302/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös!!! 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettiinko, se säälittävä yritti itsemurhaa, hullu eli masentunut. Sairas. Ei edes siihen kyennyt. Ta p pa sit itsesi hullu.

Sua ei koskaan tule koskaan rakastamaan. Olet säälittövä. Ta pa itsesi. Ethän siihenkään kykene. Niin säälittävä olet. Uhkailet vain. Hyppää junan alle. Ai et, olet narsku.

Vierailija
304/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti ja hiljainen mies kirjoitti:

Tuli surullinen olo, varsinkin tuosta äitienpäiväepisodista. Miksi naiset eivät anna kiltihkölle miehelle mahdollisuutta, miksi aina se jännä? Ihmettelen aidosti.

Naisen täytyy ensin ottaa se jännittävämpi vaihtoehto. Sitten kun on lapsukaiset pyöräytetty ja kyllästytty nyrkkeilysäkkinä oloon, niin sitten voi se kilttikin kelvata - yleensä kyllä ottavat vielä sairaamaan narsistin kumppanikseen.

Vierailija
305/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eroot musta, en aio tavata lasta enää koskaan.

Tämä oli mummi, täti tai isä.

Vierailija
306/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

khgvjkl kirjoitti:

Onko tuttua sairauksien esittäminen, tai liioittelu? Valehtelu on muutenkin jatkuvaa ja aivan typeristä asioista. Miehen äiti on alkoholisti ja aivan sekopää joten tässä tapauksessa syy on onnettomassa lapsuudessa. Itkukohtaukset ovat hirveitä ja tuntuu kuin kstsoisi pientä lasta.

Ex keksi että äidillään on syöpä. Oli jopa eräänä perjantaisena iltana klo 23 jälkeen äitinsä luona jossain syöpäsairaalassa, pitämässä äitiään kädestä kiinni ja lohduttamassa. 10min tämän lähettämänsä viestin jälkeen, soitti vahingossa taskupuhelun: äänistä päätellen oli räkäkännissä baarissa. Jälkeenpäin kysyin hänen äidiltä, että onko hänellä syöpä, ja äitinsä oli kovin ihmeissään, että mitä minä oikein höpisen jostain syövästä.

Vierailija
307/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit on löytäneet työelämässä uuden termin: ”olla huolissaan”.

Milloin mistäkin asiasta ollaan mukamas huolissaan. Et suostu tekemään työajan ulkopuolella kaikkia iltoja töissä. No narsisti ”on huolissaan” minun sitoutumisestani projektiin. Haluat pitää omalla vuorollasi kesäloman heinäkuussa ja narsisti ”on huolissaan” miten minun asiakkaani nyt pärjäävät, kun juuri tuohon aikaan pitää lomailla. Pyydät apua liiallisen työmäärän takia, niin narsisti on ensimmäisenä ”huolissaan” minun työkyvystäni ja jaksamisestani niin, että pitäisiköhän projektin vetovastuu siirtää minulta pois.

Ja tämä on useammassa paikassa. Nykysisin nouseekin välittömästi karvat pystyyn, kun joku ”on huolissaan” jostain mihin minä liityn.

Vierailija
308/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sä aina käännät kaikki asiat omituisesti.”

Vierailija
309/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se terapia auttaa sä et vain osaa hakea apua, kun kaikki muut ympärillä eniten apua kaipaavat. Tämä on paras!

Vierailija
310/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kanssasi pitää varoa mitä sanoo, kun sinä ymmärrät aina kaiken väärin. 

Vierailija
311/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini pahoitti mieleni, joten kostan hänelle.

Kun on kasvanut luonnehäiriöisen äidin vallan alaisena, niin kyllä sitä syvän masennuksen hetkellä tekee mieli kostaa tappamalla itsensä. Ei se narsismia ole...

Vierailija
312/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä oli narsistinen riehuja, sai pultit milloin mistäkin pikkuasiasta, ja kerran kun se taas jostain riehui mullakin paloi viimein käämit 20 vuoden jälkeen ja olin lyödä sitä ja se totes, että sulla on tosi huonot hermot.

Vierailija
313/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Sä aina käännät kaikki asiat omituisesti.”

Narsisti syyttää toisia siitä mitä itse ainoana tekee. Minkäänlaista rajaa patologisesti valehtelevan narsistin jutuissa ei ole. Se on ollut vaikea uskoa, että mitään rajaa ei ole kun narsisti valehtelee. Narsisti tietää itsekin valehtelevansa, mutta ei piittaa siitä, että jää kiinni valheista uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
314/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun perusteella taidetaan olla kaikki narsisteja.

Olen käyttänyt näitä, jos on ollut aihetta:

-riitaan tarvitaan kaksi

-saatanan sekopää

-kostan 

-pitääkö vääntää rautalangasta

- miksi aloitit taas riitelyn?

-saatanan imbesilli

jne. 

Ihan kamalasti kertyisi varmaan, jos menisin 4 sivusta eteenpäin. En jaksa. Eli asiayhteydestä riippuen nuo jutut eivät ole kaikki merkkejä narsismista... Ihan normiriitelyä. Tosin nykyinen puoliso on sellainen, että suusta tulee mitä vaan ja annan takaisin samalla mitalla, joskus pahemmin. Ei me narsisteja olla. Tyhmiä riitelijöitä kyllä.

Vierailija
315/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sun pitää opiskella noita turhia tutkintoja. Tekisit niinku mä ja opiskelisit yliopistossa. Noilla sun amispaperilla voi pyyhkiä persettä.

No hei, tämähän on klassinen tällä palstalla, täällä arvostetaan vain yliopstossa opiskellutta.

Vierailija
316/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et suostu, alan huutaa.

Jos et suostu, soitan poliisille että riehut mun asunnossa (oikeasti kukaan ei riehu)

Tarviin rahaa

Mun täytyy saada

Miksi mä tyytyisin sunlaiseen naiseen, kun saan kenet vaan. Mulla on huomenna uus kun niin päätän.

Vierailija
317/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on todellisuudessa saanut potkut, selittää miten teki kaikkensa ja työpaikka lopetettiin.

Työ saattaa hyvinkin olla olemassa.

Tuollainen ei kerro narsistisuudesta mitään, vaan siitä, että henkilö häpeää. Potkut voi saada monesta syystä.

Vierailija
318/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-riitaan tarvitaan kaksi

-saatanan sekopää

-kostan 

-saatanan imbesilli

jne. 

Ihan kamalasti kertyisi varmaan, jos menisin 4 sivusta eteenpäin. En jaksa. Eli asiayhteydestä riippuen nuo jutut eivät ole kaikki merkkejä narsismista... Ihan normiriitelyä. Tosin nykyinen puoliso on sellainen, että suusta tulee mitä vaan ja annan takaisin samalla mitalla, joskus pahemmin. Ei me narsisteja olla. Tyhmiä riitelijöitä kyllä.

normiriitelyä ei ole se, että narsisti riehuu perheelleen psykoottisesti ja on väkivaltainen, ja toistaa samaa kaavaansa uudelleen ja uudelleen koko elämänsä.

toistaa samaa uudelleen ja uudelleen, kunnes hänet joko jätetään tai narsisti itse tappaa perheensä.

sellainen ihminen on hyvin sairas.

sairas narsismi on niin sairasta, että vaikea ymmärtää sellaisen hulluuden syvyyttä ja sairautta.

Vierailija
319/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-riitaan tarvitaan kaksi

-saatanan sekopää

-kostan 

-saatanan imbesilli

jne. 

normiriitelyä ei ole se, että narsisti riehuu perheelleen psykoottisesti ja on väkivaltainen, ja toistaa samaa kaavaansa uudelleen ja uudelleen koko elämänsä.

toistaa samaa uudelleen ja uudelleen, kunnes hänet joko jätetään tai narsisti itse tappaa perheensä.

sellainen ihminen on hyvin sairas.

sairas narsismi on niin sairasta, että vaikea ymmärtää sellaisen hulluuden syvyyttä ja sairautta.

Kyllä, olet oikeassa.

Tämä ketju olisi tosin ollut parempi, jos lauseisiin olisi liitetty esimerkki asiayhteydestä missä niitä on käytetty. Moni "lempisanonta" on ihan peruskauraa riidan keskellä. Toki moni oli sellainen myös mitä tavallinen ihminen ei sano. 

Vierailija
320/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti joka ei riehu perheelleen, on narsisti jolla ei enää ole perhettä. Jos narsistilla on perhe, narsisti riehuu perheelleen. Mutta vain heille. Niin yksinkertaista se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan