Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
321/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni "lempisanonta" on ihan peruskauraa riidan keskellä.

Varmaan. Ainakin riitelevän narsistin omasta mielestä. Narsisti kun ei muuta riitelyä osaakaan kun haukkua toisia riidan keskellä, ja kuvitella, että sellainen on hyvinkin normaalia.

Vierailija
322/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan. Ainakin riitelevän narsistin omasta mielestä. Narsisti kun ei muuta riitelyä osaakaan kun haukkua toisia riidan keskellä, ja kuvitella, että sellainen on hyvinkin normaalia.

Riitaan tarvitaan kaksi.... ohhoh, onpa narsistinen kommentti! HUI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIvät nuo ole mitenkään "normilauseita", vaikka toki niitä voi muutkin käyttää kuin narsistit. Moni myös jättää käyttämättä, koska ymmärtää niiden vahingollisuuden. 

Vierailija
324/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riitaan tarvitaan kaksi.... ohhoh, onpa narsistinen kommentti! HUI!

Narsisti sen riidan yleensä aina itse aiheuttaa ja säännöllisesti, jos ei muuten niin saadakseen taas huomiota itselleen. Psykoottisesti riehuva narsisti pitäisi kyllä voida toimittaa laitoshoitoon, koska pakkohoidon kriteerit täyttyvät yleensä helposti. Sekavuus ja vaarallisuus toisille ovat sellainen yhdistelmä.

Vierailija
325/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun narsisti sanoo, että riitaan tarvitaan kaksi, se tarkoittaa suomennettuna sitä, että hänessä ei ole vikaa vaan siinä toisessa osapuolessa eikä hän myöskään tule pyytämään anteeksi tai pyrkimään sovintoon. Joku toinen toteaa, että riitaan tarvitaan kaksi, että oltiinpa tyhmiä molemmat ja tehdäänkö sovinto tai muistuttaa toista hänen omasta osuudestaan. Narsisti sen sijaan kääntää aiheellisen syyn itsestään toiseen tällä latteudella. 

Vierailija
326/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En olisi lyönyt ellet olisi suututtanut mua (niinpä, mun vikahan se oli)

- Aina sä syytät mua (esim. vastaukseksi kysymykseen voitko viedä roskapussin, joka ilmeisesti hänen aivoissaan kääntyi muotoon "Et oo vienyt roskapussia")

- Sä olet niin itsekäs (esim. pyysin häntä viemään lapsen aamulla päiväkotiin)

En mä ole koskaan niin sanonut (monesti mietin jonkun nauhurin hankkimista, mutta ei sitä olisi saanut päälle huomaamatta. Välillä epäilin omaa mielenterveyttäni)

Lopuksi olin vain V**un lehmä. 

Onneksi kyseinen mies on ex ja olen jo kohtuullisen toipunut tuosta kaikesta.

Vierailija
327/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Nyt sä olet sekaisin (raskas huokaus). Olet selvästi avun tarpeessa (vieno hymy).”

Vierailija
328/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikeskusteluissa narsisteilla on näkyviä maneereita.[/quote]

Esimerkiksi jatkuva narsistiketjujen aloittaminen.

Vierailija
329/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettikeskusteluissa narsisteilla on näkyviä maneereita.

Esimerkiksi jatkuva narsistiketjujen aloittaminen.

Ei sinun ole niitä pakko lukea. Itse en ole aloittanut yhtäkään.

Minusta on tärkeää, että asiasta keskustellaan, koska kyseessä on kuitenkin hyvin vakava ja myös yleinen mielisairaus joka on parantumaton.

Vierailija
330/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun perusteella taidetaan olla kaikki narsisteja.

Olen käyttänyt näitä, jos on ollut aihetta:

-riitaan tarvitaan kaksi

-saatanan sekopää

-kostan 

-pitääkö vääntää rautalangasta

- miksi aloitit taas riitelyn?

-saatanan imbesilli

jne. 

Ihan kamalasti kertyisi varmaan, jos menisin 4 sivusta eteenpäin. En jaksa. Eli asiayhteydestä riippuen nuo jutut eivät ole kaikki merkkejä narsismista... Ihan normiriitelyä. Tosin nykyinen puoliso on sellainen, että suusta tulee mitä vaan ja annan takaisin samalla mitalla, joskus pahemmin. Ei me narsisteja olla. Tyhmiä riitelijöitä kyllä.

normiriitelyä ei ole se, että narsisti riehuu perheelleen psykoottisesti ja on väkivaltainen, ja toistaa samaa kaavaansa uudelleen ja uudelleen koko elämänsä.

toistaa samaa uudelleen ja uudelleen, kunnes hänet joko jätetään tai narsisti itse tappaa perheensä.

sellainen ihminen on hyvin sairas.

sairas narsismi on niin sairasta, että vaikea ymmärtää sellaisen hulluuden syvyyttä ja sairautta.

Kyllä, olet oikeassa.

Tämä ketju olisi tosin ollut parempi, jos lauseisiin olisi liitetty esimerkki asiayhteydestä missä niitä on käytetty. Moni "lempisanonta" on ihan peruskauraa riidan keskellä. Toki moni oli sellainen myös mitä tavallinen ihminen ei sano. 

Varmasti sopivat lausahdukset sellaiseen riitaan, jossa kanniskellaan kodinkoneetkin hankeen. Toisessa ketjussa sellainen oli jonkun mielestä aivan tosi tosi perus.

Vierailija
331/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottinen nauru jollain lauseella kuten "uskotko noihi valheisiisi!"

Vierailija
332/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun perusteella taidetaan olla kaikki narsisteja.

Olen käyttänyt näitä, jos on ollut aihetta:

-riitaan tarvitaan kaksi

-saatanan sekopää

-kostan 

-pitääkö vääntää rautalangasta

- miksi aloitit taas riitelyn?

-saatanan imbesilli

jne. 

Ihan kamalasti kertyisi varmaan, jos menisin 4 sivusta eteenpäin. En jaksa. Eli asiayhteydestä riippuen nuo jutut eivät ole kaikki merkkejä narsismista... Ihan normiriitelyä. Tosin nykyinen puoliso on sellainen, että suusta tulee mitä vaan ja annan takaisin samalla mitalla, joskus pahemmin. Ei me narsisteja olla. Tyhmiä riitelijöitä kyllä.

normiriitelyä ei ole se, että narsisti riehuu perheelleen psykoottisesti ja on väkivaltainen, ja toistaa samaa kaavaansa uudelleen ja uudelleen koko elämänsä.

toistaa samaa uudelleen ja uudelleen, kunnes hänet joko jätetään tai narsisti itse tappaa perheensä.

sellainen ihminen on hyvin sairas.

sairas narsismi on niin sairasta, että vaikea ymmärtää sellaisen hulluuden syvyyttä ja sairautta.

Huolimatta edellisten kommentoijien ilmaisusta, mitä sain selvää, niin yhdyn siihen että narsisti tappaa perheensä. Ehkä riippuu siitä, onko sellaisesta elämästä selvinnyt ja miten, itse en oleta, että totaalisen narsistin pitkäaikaisen kohtelusta kukaan ihminen selviäisi heti olematta "sekaisin".  Toinen vaihtoehto on olla kuollut. Paljolti narsistit pelaavat käyttäen muiden herkkyyttä, tunteita, kaikkien luonnollisia terveitä tunteita. Perhepiireissä, Suomessa olen havainnut ilmiötä, että perheidyllisyyttä ei ole, on kateellisuutta ja kilpailua lasten ja vanhempien ja lasten kesken, niin suurta alunpitäen, että perheenjäsenillä ei ole mitään arvoa siten, että narsisti kyllä tappaa sen, joka uskaltaa yhtään ilmaista terveeseen elämäntunteisiin  tai -tapoihin viittaavaa. Rip meillä.

Vierailija
333/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoottinen nauru jollain lauseella kuten "uskotko noihi valheisiisi!"

Ymmärrän tuon täysin. Sen psykoottisen naurun, tai pilkkaavan hohotuksen tai hahatuksen. Kukaan tervepäinen ei tee sellaista. Tervejärkiset keskustelevat, kommunikoivat, älyävät tai ovat älyämättä keskustelun tuotoksena. Itsellä omakokemus narsistista, joka psykoottisesti nauroi, kun yritti tappaa minua.

Vierailija
334/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on uskomaton. Ihan kuin narskuille olisi oma koulu, jossa opetetaan samoja sanoja.

Sama kuin miehillä on oltava oma koulu, jossa opetetaa sanomaan ”haluan vapautta” kun oikeesti on toinen nainen.

Mistä voi johtua että miljoonat? Miehet ympäri maailman hokee samoja asioita naisilleen?? Opeteltua vai tiedostamatonta?

Narsismi on maailman vaarallisin mielisairaus, ja narsisteilla on samanlaisia käytösmaneereita ympäri maailman. Kuuluvat ns. sairauden kuvaan.

Mistä se sairaus johtuu?

Siitä ei ole varmuutta. Narsisteja on noin yksi prosentti väestöstä, eli saman verran kuin skitsofreenikoitakin, mutta narsistit ovat paljon vaarallisempia toisille ihmisille kuin skitsofreenikot. Skitsofreniasta voi myös parantua, narsismi-mielisairaus on parantumaton.

Mistä lähtien narsismi on ollut mielisairaus?

Narsismi on vaarallisin mielisairaus. Narsisti voi saada jopa psykoottisia ja väkivaltaisia raivokohtauksia, joten pakkohoidollekin löytyy perusteet helposti, jos asiaan vain halutaan puuttua.

Voi hemmetti nyt ihmiset! Narsismi ei ole mielisairaus! Narsismi on persoonallisuushäiriö, kuinka monta kertaa ja kuinka monen eri ihmisen tämä pitää teille kertoa!?

Vierailija
335/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa tai hahahoo, pilkallista naurua aina, jos vähänkään kärsit, mistä tahansa.

Vierailija
336/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän koulun opettajat ovat outoja, opettajat ovat klikkiytyneet, opettajat ovat vaikeita, teitä ei ole johdettu vuosikausiin, minä murskaan teidät jokaisen vaikka yksitellen, pidän huolen ettet enää koskaan saa uutta opon paikkaa, kouluavustaja on ihan yhtä pätevä opettamaan kuin sinä, olette vaitiolovelvollisia kaikesta mitä täällä tapahtuu, et saa kertoa huoltajille mitä ajattelet...

Vierailija
337/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on uskomaton. Ihan kuin narskuille olisi oma koulu, jossa opetetaan samoja sanoja.

Sama kuin miehillä on oltava oma koulu, jossa opetetaa sanomaan ”haluan vapautta” kun oikeesti on toinen nainen.

Mistä voi johtua että miljoonat? Miehet ympäri maailman hokee samoja asioita naisilleen?? Opeteltua vai tiedostamatonta?

Narsismi on maailman vaarallisin mielisairaus, ja narsisteilla on samanlaisia käytösmaneereita ympäri maailman. Kuuluvat ns. sairauden kuvaan.

Mistä se sairaus johtuu?

Siitä ei ole varmuutta. Narsisteja on noin yksi prosentti väestöstä, eli saman verran kuin skitsofreenikoitakin, mutta narsistit ovat paljon vaarallisempia toisille ihmisille kuin skitsofreenikot. Skitsofreniasta voi myös parantua, narsismi-mielisairaus on parantumaton.

Narsismi on vaarallisin mielisairaus. Narsisti voi saada jopa psykoottisia ja väkivaltaisia raivokohtauksia, joten pakkohoidollekin löytyy perusteet helposti, jos asiaan vain halutaan puuttua.

Voi hemmetti nyt ihmiset! Narsismi ei ole mielisairaus! Narsismi on persoonallisuushäiriö, kuinka monta kertaa ja kuinka monen eri ihmisen tämä pitää teille kertoa!?

Narsismi on siis parantumaton ja mielisairauden kaltainen persoonallisuushäiriö, joka on paljon vaarallisempi muille ihmisille kuin vaikkapa skitsofrenia. Ja narsistin psykoottisen raivokohtauksen pitäisi riittää pakkohoidon perusteeksi. Putkaan sekaisin olevaa narsistia on aivan turha viedä, koska hän kostaa sen perheelleen.

Vierailija
338/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parempi...kuin ???

Oot läskiperse (normi koko) kun en antautunut seksiin.

Huoraks haukkuminen, kun töihin meno normi aamuna sekä kyttääminen erillisin keinoin.

Vertailu entisiin kumppaniin, parempia kaikessa j

Itsensä peilailu ja kehuminen, inhottavaa naurua päälle.

Sen saasta toiminta ja sanomiset oli tosi sairasta.

Vierailija
339/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se sairaus johtuu?

On persoonallisuushäiriö, joka on lähtenyt joillekin asettuina valmiiksi syntymästään siten, että se lähin vauva-aikana ja sen jälkkeen, todennäköisesti äiti ei ole antanut lasta kohtaan rakkautta, tervettä peiliä lapselle lapsen turvallisen ja kehityksellisen vuoksi. Ilmiö on ihan ymmärrettävää, niin ymmärryksenä narsisteille ja se mitä he tekevät muille, kaikille tavallaa tunnevammaisina. Paitsi että nykytiedon mukaan, kun asia ymmärretään, heidän ei pitäisi tehdä muille pahaa. Heillä on traumat, niitä ei pidä jatkaa. Heidän itsensäkin pitäisi se käsittää.

Vierailija
340/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sun pitää opiskella noita turhia tutkintoja. Tekisit niinku mä ja opiskelisit yliopistossa. Noilla sun amispaperilla voi pyyhkiä persettä.

No hei, tämähän on klassinen tällä palstalla, täällä arvostetaan vain yliopstossa opiskellutta.

Itse en edes olisi päässyt unelma-ammattiini yliopiston kautta. Nyt yli 50-vuotiaana olen oman käsityöalani parhaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi