Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peter Nymanin menkkakauhu

Vierailija
04.05.2020 |

Nyt.fi | Ruutukasvo Peter Nyman twiittasi kieltäytyneensä ostamasta kuukautissuojia vaimolleen, ja Twitter-kohu oli valmis – ”Nyt Nyman on aika Oldman”: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006496070.html?share=b85b31d46023bfb34c15…

Miehet 😑

Kommentit (448)

Vierailija
121/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä mitä ton vaimo joutuu tästälähin kuuntelemaan.. Itse tekisin rikosilmoituksen nymanista. Törkeä twiitti.

Ja samanlaiset idiootit huomionhakijat vielä vastailleet.

Mihin tuota twitteriä oikeasti tarvitaan. Aikuiset vauvat juoruamassa toistensa asioista 24/7.

Ja ovat vielä olevinaan yhteiskunnan kermaa. Huhhei.

Vierailija
122/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin yritän ostaa itse ajoissa siteet, mutta joskus on tullut tilanteita, että miehen on pitänyt lähteä erikseen ostamaan, tai sitten hän on sattunut käymään kaupassa silloin, kun siteet on listalla. Onneksi on aikuinen mies, joka ei nolostele tällaisissa asioissa, ei edes silloin kun äitinsä sattuu olemaan kassavuorossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kuukautishäpeä iskostettu naistenkin päähän. Huhhuh.

Varmaan raskaana oleminenkin on niin pervoa. Ja mitä muutkin ajattelee. Kaikki tietää, että oot harrastanut seksiä :D

Miksi naisen pitäisi nykyään kailottaa kuukautisistaan kahvipöytiä myöten ja suunnilleen hieroa verisiä rättejä työkavereiden naamaan? Eikö sitä saisi pitää yksityisasiana ja ostaa itse suojansa? Miksi on paheksuttavaa kieltää miestä ostamasta suojia? Pitäisikö miehen tuhlata rahansa mun vaivoihin? Ei todellakaan, mutta ilmeisesti taloudellinen tasa-arvo on vieras käsite naisille. En ikinä ostaisi miehelle mitään pukamavoiteita tai pissasuojia, ne hän saa ostaa omilla rahoilla. 

Vierailija
124/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että taas yksi pappautuva mies pätee sillä, että on saanut itselleen nuoremman vaimon, kun ilmeisesti on hedelmällisessä iässä hän.

Todella röyhkeää twiittailla toisen ihmisen alapääasioista yhtään mitään, ilmoittelis vain omista palleistaan ja munasilsoistaan jos on kova tarve jakaa intiimiasioita.

Vierailija
125/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin senverran osaan hävetä kuukautisiani, etten kailota niistä pitkin pihoja ja someja, ne ovat näet minun oma asiani.

Nykyään huomaa miten tyhmyys on lisääntynyt, ei enää ymmärretä mikä on oikein ja mikä väärin.. hyvän maun rajat täysin hukassa.

Jos ukkoni tekisi tommosen päivityksen someen (onneksi ei ole somessa) olisi entinen ukko melko äkkiä.

Joku raja s##tana.

Vierailija
126/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa hirveetä taas...

Voi kamalaa....

Kyllä minä osaan omat suojani ostaa. Miksei niitä voi ostaa samalla kun hoitaa muitakin henkilökohtaisia juttuja, kuten kosmetiikkaa? Ostaa kerralla vaikka vuoden varastot. Saa ainakin varmuudella mitä haluaa. Kaikesta te teette numeron.

N30+

No Peterhän siitä numeron teki! Halusi keskustelua ja sitä sai!

Vierailija
127/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen että taas yksi pappautuva mies pätee sillä, että on saanut itselleen nuoremman vaimon, kun ilmeisesti on hedelmällisessä iässä hän.

Todella röyhkeää twiittailla toisen ihmisen alapääasioista yhtään mitään, ilmoittelis vain omista palleistaan ja munasilsoistaan jos on kova tarve jakaa intiimiasioita.

Peterin kannattaisi nyt konsultoida media-asiantuntijoita ja kääntää kohu voitoksi.

Ensi viikolla markkinoille "Peterin pallisilsavaha", jota voivat "ostaa naisetkin"!

Vierailija
128/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakoot jokainen itse omat tuotteensa, jos on toimintakykyinen, se on jämpti näin

Jaa että jokainen perheenjäsen käy erikseen ostamassa kaupasta kaiken mitä itse tarvitsee? Äly hoi älä jätä! Jos ja kun yksi menee kauppaan, voi ihan hyvin tuoda sieltä sen mitä muutkin tarvitsevat. 

Miksi miehen pitäisi aina olla se, joka käy kaupassa? Meidän naisten kuuluu itse varautua menkkoihin ja ostaa suojat hyvissä ajoin valmiiksi kaappiin omilla rahoilla eikä vikistä ukkoaan tuomaan niitä saatika ulise jälkeen päin, kun mies kieltäytyy. 

Avaatko vielä, että miksi niitä kuukautisia pitää hävetä? Ja miksi mies ei saa ostaa vaimolleen kuukautissuojia?

Siksi, koska ne on naisten yksityisasioita ja veri nyt on suhteellisen ällöttävää. Ei se ole mikään juttu, mitä pitäisi kailottaa ja mainostaa kaupoissa ja keskusteluissa. Oksetti toi Ville Niinistönkin kommentti, kuinka hän on niin rohkeaa miestä, että ostaa naiselle suojia. Onneksi oma mies ei alennu moiseen enkä ikinä voisi alentua pyytämään häntä kysymään mulle suojia. Ällöttää ajatella, miten hän miettii siellä sideostastolla mun alapääasioita ja kuukautisia. 

Sen sijaan oissa ja kakka eivät ole ällöttäviä, ja vessapaperia ostetaankin nolostumatta, niinkö?

Onhan naisen veri saastaisin kaikista eritteistä.

Vaiko...?

Vessapaperia käyttää kummatkin, joten sitä voi ostaa molemmat, mutta ei siitäkään mitään numeroa tartte tehdä ja kailottaa keskusteluissa, kuinka minä nyt ostan tässä vessapaperia meille ja ah on niin voimauttavaa pyyhkiä kakkaa pöntöllä. Suotaavaahan se kyllä olisi, että nainen kustantaisi siitä enemmän, koska käyttää sitä monesti miehiä enemmän. Meillä on tämmöinen sopimus, että minä maksan 60 prosenttia ja mies 40 prosenttia vessapaperin hinnasta.

Kailotetaanko sinun piireissäsi sitten kuukautissuojien ostosta jotenkin? Outoa. Pitäisi olla aika normaalia ja tavanomainen asia, kun puolella maapallon väestöstä on kuukautiset.

Vierailija
129/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan raskaana oleminenkin on niin pervoa. Ja mitä muutkin ajattelee. Kaikki tietää, että oot harrastanut seksiä :D

Miksi naisen pitäisi nykyään kailottaa kuukautisistaan kahvipöytiä myöten ja suunnilleen hieroa verisiä rättejä työkavereiden naamaan? Eikö sitä saisi pitää yksityisasiana ja ostaa itse suojansa? Miksi on paheksuttavaa kieltää miestä ostamasta suojia? Pitäisikö miehen tuhlata rahansa mun vaivoihin? Ei todellakaan, mutta ilmeisesti taloudellinen tasa-arvo on vieras käsite naisille. En ikinä ostaisi miehelle mitään pukamavoiteita tai pissasuojia, ne hän saa ostaa omilla rahoilla. 

No on sulla kahvipöydät. Vetää sanattomaksi.

Vierailija
130/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet niitä, jotka voimaantuvat twerkkaamalla niin että siinä lentää muutkin eritteet kuin menkkaveri.

Kyllä me järjelliset naiset pidetään intiimiasiat ihan ominamme, ei se ole häpeää vaan normaalia hyvää käytöstä.

Vierailija
131/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nainen olisi kieltäytynyt ostamaan miehelleen parranajovälineitä? Varmaan olisi naiset miehelle vihaisia kuinka ei itse viitsi tavatoitansa ostaa.

//Nymanin vaimo voi ihan itse mennä ostamaan suojansa. Lapsellista suuttua siitä että toinen kieltäytyy ostamasta jotakin mitä ei edes itse jaksa mennä ostamaan

Niin ja voi unohtaa sen että mielellään yksi käy kerrallaan kaupassa nyt korona-aikana?

Aivan itketti kun yksi työkaveri kertoi että kun hänellä alkoi kuukautiset ja nolona kertoi asian äidille isän kuullen niin isä halasi lujasti ja lähti jonnekin ja tuli sitten kotiin mukanaan kassi täynnä erilaisia terveyssiteitä ja tamponeja ja suklaata. Heillä ei maailman luonnollisinta asiaa tarvinnut hävetå eikä piilotella.

Ihana isä❤️

Mä olisin kuollut häpeästä ja saanut ikuiset traumat... Ja täällä vielä hehkutetaan tämmöstä. Yäk.

Vierailija
132/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Jo 7 sivua jauhantaa siitä, miten miehen pitää ostaa kaikki naisen intiimituotteet, tai ei ole kunnon mies.

Itse olen käyttänyt kuukuppia jo niin kauan, ettei asia ole ollut meillä ajankohtainen enää vuosiin, mutta meillä pääsääntöisesti kumpikin ostaa omat intiimituotteensa. Minä ostan pikkuhousunsuojat, mies ostaa partahöylät. Olen ostanut hänelle joskus jotain after shavea kun on pyytänyt, myös kondomeja osaan ostaa. Ja mies kyllä uskaltaa ostaa mulle siteitä, hänen ei vain tarvitse.

Vierailija
133/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Olis vielä twiitannut kondomien ostamisesta. Ehkä se on osa 2.

Vierailija
134/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet niitä, jotka voimaantuvat twerkkaamalla niin että siinä lentää muutkin eritteet kuin menkkaveri.

Kyllä me järjelliset naiset pidetään intiimiasiat ihan ominamme, ei se ole häpeää vaan normaalia hyvää käytöstä.

Anteeks mitä?

Olet kai itse sitten niin häveliäs, ettet voi sanoa esim. kärsiväsi kuukautiskivuista, vaan sanot hiljaisella äänellä "kröhöm... on vähän NIITÄ VAIVOJA, kröhöm" ja lehahdat punaiseksi.

Osaan mäkin vetää kommentin överiksi.

Vierailija
135/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä mitä ton vaimo joutuu tästälähin kuuntelemaan.. Itse tekisin rikosilmoituksen nymanista. Törkeä twiitti.

Ja samanlaiset idiootit huomionhakijat vielä vastailleet.

Mihin tuota twitteriä oikeasti tarvitaan. Aikuiset vauvat juoruamassa toistensa asioista 24/7.

Ja ovat vielä olevinaan yhteiskunnan kermaa. Huhhei.

Olihan tämä sarkasmia, olihan? Muuten on kyllä melkoiset psykoosit tulilla.

Vierailija
136/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakoot jokainen itse omat tuotteensa, jos on toimintakykyinen, se on jämpti näin

Jaa että jokainen perheenjäsen käy erikseen ostamassa kaupasta kaiken mitä itse tarvitsee? Äly hoi älä jätä! Jos ja kun yksi menee kauppaan, voi ihan hyvin tuoda sieltä sen mitä muutkin tarvitsevat. 

Miksi miehen pitäisi aina olla se, joka käy kaupassa? Meidän naisten kuuluu itse varautua menkkoihin ja ostaa suojat hyvissä ajoin valmiiksi kaappiin omilla rahoilla eikä vikistä ukkoaan tuomaan niitä saatika ulise jälkeen päin, kun mies kieltäytyy. 

Avaatko vielä, että miksi niitä kuukautisia pitää hävetä? Ja miksi mies ei saa ostaa vaimolleen kuukautissuojia?

Siksi, koska ne on naisten yksityisasioita ja veri nyt on suhteellisen ällöttävää. Ei se ole mikään juttu, mitä pitäisi kailottaa ja mainostaa kaupoissa ja keskusteluissa. Oksetti toi Ville Niinistönkin kommentti, kuinka hän on niin rohkeaa miestä, että ostaa naiselle suojia. Onneksi oma mies ei alennu moiseen enkä ikinä voisi alentua pyytämään häntä kysymään mulle suojia. Ällöttää ajatella, miten hän miettii siellä sideostastolla mun alapääasioita ja kuukautisia. 

Sen sijaan oissa ja kakka eivät ole ällöttäviä, ja vessapaperia ostetaankin nolostumatta, niinkö?

Onhan naisen veri saastaisin kaikista eritteistä.

Vaiko...?

Vessapaperia käyttää kummatkin, joten sitä voi ostaa molemmat, mutta ei siitäkään mitään numeroa tartte tehdä ja kailottaa keskusteluissa, kuinka minä nyt ostan tässä vessapaperia meille ja ah on niin voimauttavaa pyyhkiä kakkaa pöntöllä. Suotaavaahan se kyllä olisi, että nainen kustantaisi siitä enemmän, koska käyttää sitä monesti miehiä enemmän. Meillä on tämmöinen sopimus, että minä maksan 60 prosenttia ja mies 40 prosenttia vessapaperin hinnasta.

Kailotetaanko sinun piireissäsi sitten kuukautissuojien ostosta jotenkin? Outoa. Pitäisi olla aika normaalia ja tavanomainen asia, kun puolella maapallon väestöstä on kuukautiset.

Juuri nuo samaiset villeniinistöt ja fatimdiarrat huutaa, kuinka menkkatasa-arvo kaikille, niihin menee naisilla (anteeksi NAISoletetuilla) niiin paljon rahaa ja verellä maalailu on niin voimauttavaa ja kehuskelevat, kuinka rohkeita ovat, kun ooh kehtaavat ostaa suojia. Eivätkä ota lainkaan huomioon, että miten tuollainen käskyttäminen on ikävää saatika tuhlata miesten rahoja naisten juttuihin. Mutta kun naisia pitää palvella, kun eivät saa edes 2020-luvulla ostettua suojia itse.

Vierailija
137/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi nyt ole ihan mennyttä aikaa edes ajatella kuukautisista yhtään mitään ihmeellistä. 10-20v sitten se saatto olla vielä joillekin hävettävää ja nolottavaa, mut ei tänäpäivänä pitäis. Palataan ajatuksiin että nainen on likanen kuukautisten aikaan.

Vierailija
138/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää turhempaa päivitystä olla? Kun ei muuta keksinyt, niin piti tehdä lapsellinen twiitti, sekin tekemällä tehty, kerrassaan läpinäkyvän huomiohakuista. Jos minun mieheni kirjoittaisi jotain tällaista somessa, ajattelisin että hän on jotekin vinksahtanut. Häpeäisin kyllä taatusti.

Vierailija
139/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Jo 7 sivua jauhantaa siitä, miten miehen pitää ostaa kaikki naisen intiimituotteet, tai ei ole kunnon mies.

Itse olen käyttänyt kuukuppia jo niin kauan, ettei asia ole ollut meillä ajankohtainen enää vuosiin, mutta meillä pääsääntöisesti kumpikin ostaa omat intiimituotteensa. Minä ostan pikkuhousunsuojat, mies ostaa partahöylät. Olen ostanut hänelle joskus jotain after shavea kun on pyytänyt, myös kondomeja osaan ostaa. Ja mies kyllä uskaltaa ostaa mulle siteitä, hänen ei vain tarvitse.

No ei täällä ole kyllä jauhettu, että miehen pitäisi ostaa kaikki naisen intimiteettisuojat, vaan että jos on kauppaan menossa ja niitä tarvitaan, niin mies ostaa niitä. Kyseessä ei ole ihan oikeasti kummoinen asia. Miehet on synnytyksessä mukana niin kukautissuojan oston luulisi olevan aika pientä.

Vierailija
140/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt parisuhteessa kuitenkin ihan normaalia puhua menkoista. Ei se mies voi olla asiaan törmäämättä. Twiittaaminen koko maailmalle ei sen sijaan ole okei.