Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peter Nymanin menkkakauhu

Vierailija
04.05.2020 |

Nyt.fi | Ruutukasvo Peter Nyman twiittasi kieltäytyneensä ostamasta kuukautissuojia vaimolleen, ja Twitter-kohu oli valmis – ”Nyt Nyman on aika Oldman”: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006496070.html?share=b85b31d46023bfb34c15…

Miehet 😑

Kommentit (448)

Vierailija
101/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ettekö te ihmiset jaksa lukea tuon pituista artikkelia, vai ettekö oikeasti ymmärrä lukemaanne? Lopussa käy ilmi, että tviitti oli Nymanin käsitys huumorista, ja että hän on oikeasti ostanut kyseisiä tuotteita vaimolleen.

Mut mikä tossa oli se vitsi? Niin kuin se kohta, jossa pitäisi nauraa?

Sitä voit kysyä Nymanilta. Varmaan kaikki muut kuin hän ovat sitä mieltä, että vitsi on ainakin luokattoman huono. Tämä on se hänen jälkimmäinen tviittinsä:”Pahoittelut provokatiivisesta viestistäni kuukautissiteiden ostamisesta. Valtavasti rakentavia kommentteja tuli. Toki olen ostanut kotiin kuukautissuojia lukuisia kertoja. Tämä kysymys vain heräsi eräässä (miesten) keskustelussa”

Vierailija
102/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies puhelee tuollaisia...

Tiedättekö miehet, minusta se ainakin tekee miehestä vaan viehättävän ja puoleensavetävän, jos hän suhtautuu menkkoihin kypsästi.

Itse käytän kuppia, joten kenenkään ei tarvi ostaa mulle mitään, mutta outona pitäisin jos mies kieltäytyisi tuomasta. Olen mäkin hänelle ostanut dödöä, sukkia, kalsareita yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään ällötä että tämä ah niin fiksu ja mukava peter mussuttaa somessa asioista jotka ei muille kuulu.  Mikä ihmeen oikeus sillä on jauhaa toisen ihmisen intiimiasioista.

En ymmärrä loukkaantujien logiikkaa mistä loukkaantuivat, itse asia josta pitäisi loukkaantua, on jäänyt täysin huomiotta.

Mutta eipä kai huomionhakijat edes nykyään ymmärrä, että' ihmisillä on intimiteettisuoja.

Vierailija
104/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö miehet, minusta se ainakin tekee miehestä vaan viehättävän ja puoleensavetävän, jos hän suhtautuu menkkoihin kypsästi.

Itse käytän kuppia, joten kenenkään ei tarvi ostaa mulle mitään, mutta outona pitäisin jos mies kieltäytyisi tuomasta. Olen mäkin hänelle ostanut dödöä, sukkia, kalsareita yms.

Näin just...

Mun mies on kans pääsääntöisesti säästynyt kamalalta nolostelulta kun käytän kuppia. Mut kerran mulla alkoi reissussa ollessa menkat ja kuppi ei ollut mukana, kävi paikallisessa apteekissa ostamassa senkin. Ja oli vielä valistanut ohimennessään farmaseuttia kupin eduista.

Vierailija
105/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakoot jokainen itse omat tuotteensa, jos on toimintakykyinen, se on jämpti näin

Jaa että jokainen perheenjäsen käy erikseen ostamassa kaupasta kaiken mitä itse tarvitsee? Äly hoi älä jätä! Jos ja kun yksi menee kauppaan, voi ihan hyvin tuoda sieltä sen mitä muutkin tarvitsevat. 

Miksi miehen pitäisi aina olla se, joka käy kaupassa? Meidän naisten kuuluu itse varautua menkkoihin ja ostaa suojat hyvissä ajoin valmiiksi kaappiin omilla rahoilla eikä vikistä ukkoaan tuomaan niitä saatika ulise jälkeen päin, kun mies kieltäytyy. 

Avaatko vielä, että miksi niitä kuukautisia pitää hävetä? Ja miksi mies ei saa ostaa vaimolleen kuukautissuojia?

Siksi, koska ne on naisten yksityisasioita ja veri nyt on suhteellisen ällöttävää. Ei se ole mikään juttu, mitä pitäisi kailottaa ja mainostaa kaupoissa ja keskusteluissa. Oksetti toi Ville Niinistönkin kommentti, kuinka hän on niin rohkeaa miestä, että ostaa naiselle suojia. Onneksi oma mies ei alennu moiseen enkä ikinä voisi alentua pyytämään häntä kysymään mulle suojia. Ällöttää ajatella, miten hän miettii siellä sideostastolla mun alapääasioita ja kuukautisia. 

Vierailija
106/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakoot jokainen itse omat tuotteensa, jos on toimintakykyinen, se on jämpti näin

Jaa että jokainen perheenjäsen käy erikseen ostamassa kaupasta kaiken mitä itse tarvitsee? Äly hoi älä jätä! Jos ja kun yksi menee kauppaan, voi ihan hyvin tuoda sieltä sen mitä muutkin tarvitsevat. 

Miksi miehen pitäisi aina olla se, joka käy kaupassa? Meidän naisten kuuluu itse varautua menkkoihin ja ostaa suojat hyvissä ajoin valmiiksi kaappiin omilla rahoilla eikä vikistä ukkoaan tuomaan niitä saatika ulise jälkeen päin, kun mies kieltäytyy. 

Avaatko vielä, että miksi niitä kuukautisia pitää hävetä? Ja miksi mies ei saa ostaa vaimolleen kuukautissuojia?

Avaatko sinä, miksi jonkun pitää toitottaa somessa toisen ihmisen intiimiasioista?

Kyllä jokaisella on oikeus pitää menkkansa omana tietonaan, ei niistä jonkun ukon tarvitse somessa alkaa päätään aukomaan. 

eri

Vierailija
107/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se on ehdoton turn-off, jos mies ostaa suojia naiselle. Tulee nöryytetty olo. Kassakin ajattelee varmaan, että mikä tossukka se tossa menee, kun ostaa jotain naisten rättejä.

Vierailija
108/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään ällötä että tämä ah niin fiksu ja mukava peter mussuttaa somessa asioista jotka ei muille kuulu.  Mikä ihmeen oikeus sillä on jauhaa toisen ihmisen intiimiasioista.

En ymmärrä loukkaantujien logiikkaa mistä loukkaantuivat, itse asia josta pitäisi loukkaantua, on jäänyt täysin huomiotta.

Mutta eipä kai huomionhakijat edes nykyään ymmärrä, että' ihmisillä on intimiteettisuoja.

Niin, en ole oppinut menkkoja häpeämään, mutta en haluaisi, että mieheni niistä silti twiittailisi. Ihan samalla lailla kun minä en twiittaile hänen aamustondiksistaan.

Vierailija
109/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter ei ole kuullut Suomen laeista, eikä näemmä moni palstalainenkaan ketjun perusteella:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityisel%C3%A4m%C3%A4%C3%A4_loukkaava_t…

Vierailija
110/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän olen pystynyt ostamaan miehelleni peräpukamavoidetta ja kondomeita omilla rahoillani, vaikka toinen on "ällöpeppuvaivaan" ja toiseen mies ruiskauttaa limaiset nesteensä.

Onko naiseuteni nyt riistetty?

Vierailija
111/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska ne on naisten yksityisasioita ja veri nyt on suhteellisen ällöttävää. Ei se ole mikään juttu, mitä pitäisi kailottaa ja mainostaa kaupoissa ja keskusteluissa. Oksetti toi Ville Niinistönkin kommentti, kuinka hän on niin rohkeaa miestä, että ostaa naiselle suojia. Onneksi oma mies ei alennu moiseen enkä ikinä voisi alentua pyytämään häntä kysymään mulle suojia. Ällöttää ajatella, miten hän miettii siellä sideostastolla mun alapääasioita ja kuukautisia. 

Sen sijaan oissa ja kakka eivät ole ällöttäviä, ja vessapaperia ostetaankin nolostumatta, niinkö?

Onhan naisen veri saastaisin kaikista eritteistä.

Vaiko...?

Vierailija
112/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota ilmiötä yhtään. Kaikki tietävät että miehen ostamat suojat menevät tyttöystävälle/vaimolle. Mitä ihmeen noloa siinä kertakaikkiaan voi olla?

Jos mies käyttää Tenoja/Alwaysseja, ei siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
113/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se on ehdoton turn-off, jos mies ostaa suojia naiselle. Tulee nöryytetty olo. Kassakin ajattelee varmaan, että mikä tossukka se tossa menee, kun ostaa jotain naisten rättejä.

Olen kuvitellut, että mies jolla on hedelmällisessä iässä oleva nainen omanaan ei ole ainakaan sillä saralla tossukka😀

Vierailija
114/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kuukautishäpeä iskostettu naistenkin päähän. Huhhuh.

Varmaan raskaana oleminenkin on niin pervoa. Ja mitä muutkin ajattelee. Kaikki tietää, että oot harrastanut seksiä :D

Vierailija
115/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kassa ajattelee, että siinä on transmies.

:)

Vierailija
116/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan oissa ja kakka eivät ole ällöttäviä, ja vessapaperia ostetaankin nolostumatta, niinkö?

Onhan naisen veri saastaisin kaikista eritteistä.

Vaiko...?

Vessapaperia käyttää kummatkin, joten sitä voi ostaa molemmat, mutta ei siitäkään mitään numeroa tartte tehdä ja kailottaa keskusteluissa, kuinka minä nyt ostan tässä vessapaperia meille ja ah on niin voimauttavaa pyyhkiä kakkaa pöntöllä. Suotaavaahan se kyllä olisi, että nainen kustantaisi siitä enemmän, koska käyttää sitä monesti miehiä enemmän. Meillä on tämmöinen sopimus, että minä maksan 60 prosenttia ja mies 40 prosenttia vessapaperin hinnasta.

Vierailija
117/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kuukautishäpeä iskostettu naistenkin päähän. Huhhuh.

Varmaan raskaana oleminenkin on niin pervoa. Ja mitä muutkin ajattelee. Kaikki tietää, että oot harrastanut seksiä :D

Koeputkihedelmöitys?

Vierailija
118/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hirveetä taas...

Voi kamalaa....

Kyllä minä osaan omat suojani ostaa. Miksei niitä voi ostaa samalla kun hoitaa muitakin henkilökohtaisia juttuja, kuten kosmetiikkaa? Ostaa kerralla vaikka vuoden varastot. Saa ainakin varmuudella mitä haluaa. Kaikesta te teette numeron.

N30+

Vierailija
119/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvitellut, että mies jolla on hedelmällisessä iässä oleva nainen omanaan ei ole ainakaan sillä saralla tossukka😀

On jos nainen ei ole raskaana.

(Yritin asettua machon asemaan).

Vierailija
120/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vessapaperiosastolla mies miettii sua pöntöllä vääntämässä torttua. Kai siis ostat omat vessapaperisi? Ettei vaan hän mieti sun alapääasioita.

Kyllä on elämä vaikeaa!