Peter Nymanin menkkakauhu
Nyt.fi | Ruutukasvo Peter Nyman twiittasi kieltäytyneensä ostamasta kuukautissuojia vaimolleen, ja Twitter-kohu oli valmis – ”Nyt Nyman on aika Oldman”: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006496070.html?share=b85b31d46023bfb34c15…
Miehet 😑
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei joo eli miehen pitää hävetä, kun hänellä on hedelmällisessä iässä oleva vaimo/tyttöystävä?
Enemmän mua hävettäisi ostaa inkontinenssisuojia (vaikka siinäkään ei mitään hävettävää pitäisi olla).Vielä nolompaa on, jos isä ostaa tyttärelleen siteitä. Siitä tuli mulle jotenkin pervo olo.
Siis onko 50% maapallon väestöstä jotenkin pervoja, kun niillä on kuukautiset? Vai ovatko miehet pervoja, kun niiden vaimolla ja tyttärillä ja äidillä on ollut kuukautiset?
Se on pervoa, jos mies ostaa naiselle suojia. Jos isä on hetero ja ostaa tyttärelleen alapäähän suojia, siinä on ikävä seksuaalinen sävy. Joku vielä korosti täällä hedelmällisyyttä, mikä tekee siitä entistä ällöttävämpää. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakoot jokainen itse omat tuotteensa, jos on toimintakykyinen, se on jämpti näin
Jaa että jokainen perheenjäsen käy erikseen ostamassa kaupasta kaiken mitä itse tarvitsee? Äly hoi älä jätä! Jos ja kun yksi menee kauppaan, voi ihan hyvin tuoda sieltä sen mitä muutkin tarvitsevat.
Miksi miehen pitäisi aina olla se, joka käy kaupassa? Meidän naisten kuuluu itse varautua menkkoihin ja ostaa suojat hyvissä ajoin valmiiksi kaappiin omilla rahoilla eikä vikistä ukkoaan tuomaan niitä saatika ulise jälkeen päin, kun mies kieltäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei joo eli miehen pitää hävetä, kun hänellä on hedelmällisessä iässä oleva vaimo/tyttöystävä?
Enemmän mua hävettäisi ostaa inkontinenssisuojia (vaikka siinäkään ei mitään hävettävää pitäisi olla).Vielä nolompaa on, jos isä ostaa tyttärelleen siteitä. Siitä tuli mulle jotenkin pervo olo.
Siis onko 50% maapallon väestöstä jotenkin pervoja, kun niillä on kuukautiset? Vai ovatko miehet pervoja, kun niiden vaimolla ja tyttärillä ja äidillä on ollut kuukautiset?
Se on pervoa, jos mies ostaa naiselle suojia. Jos isä on hetero ja ostaa tyttärelleen alapäähän suojia, siinä on ikävä seksuaalinen sävy. Joku vielä korosti täällä hedelmällisyyttä, mikä tekee siitä entistä ällöttävämpää. Yäk.
Voi herran tähden. Seksuaaliset sävyt on sulla päässäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakoot jokainen itse omat tuotteensa, jos on toimintakykyinen, se on jämpti näin
Jaa että jokainen perheenjäsen käy erikseen ostamassa kaupasta kaiken mitä itse tarvitsee? Äly hoi älä jätä! Jos ja kun yksi menee kauppaan, voi ihan hyvin tuoda sieltä sen mitä muutkin tarvitsevat.
Toivottavasti tavarat haetaan vielä yksitellen autolla ja ilmasto kiittää!
Epähuomiossa menin ostamaan miehelle tänään dödön. Pirskatti, senhän olisi pitänyt lähteä itse hakemaan se kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos nainen olisi kieltäytynyt ostamaan miehelleen parranajovälineitä? Varmaan olisi naiset miehelle vihaisia kuinka ei itse viitsi tavatoitansa ostaa.
//Nymanin vaimo voi ihan itse mennä ostamaan suojansa. Lapsellista suuttua siitä että toinen kieltäytyy ostamasta jotakin mitä ei edes itse jaksa mennä ostamaan
Kyllä, juuri näin. Mikä vinkuminen siitä tulisi naisten keskuudessa, jos miehillä olisi menkat ja alentuisivat ostamaan miehille jotain rättejä kaupasta. Jokaisen naisen tehtävä on huolehtia ITSE suojistaan eikä käskyttää miestä hakemaan kaupasta MIEHEN RAHOILLA jotain suojia. Minä en ikinä alennu pyytämään mieheltä sitä ja kielsin myös omaa isääni ostamasta mulle suojia, vaikka tarjoutui siihen.
Ei hitto mikä liitto. Muutaman euron siteet ihan Miehen rahoilla. No, ANNA OMAA RAHAASI mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos nainen olisi kieltäytynyt ostamaan miehelleen parranajovälineitä? Varmaan olisi naiset miehelle vihaisia kuinka ei itse viitsi tavatoitansa ostaa.
Ihan yhtä älytöntä olisi tuo.
Itse olen ongelmitta ostanut kaupasta mm. tupakkaa, limusiideriä, jotain vanukkaita, kondomeja ym., vaikka en itse käytä. Kun tarpeeksi tarkat speksit saan mitä pitää hakea, niin hoituu muiden ostosten ohessa ongelmitta.
Ei taida toikaan ukko enää olla entisensä, höperöityneen oloinen kuten muut ikäisensä sedät.
Mitä liikkuu päässä kun pitää vaimon intiimiasioita levitellä somessa? Ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//Nymanin vaimo voi ihan itse mennä ostamaan suojansa. Lapsellista suuttua siitä että toinen kieltäytyy ostamasta jotakin mitä ei edes itse jaksa mennä ostamaan
Kyllä, juuri näin. Mikä vinkuminen siitä tulisi naisten keskuudessa, jos miehillä olisi menkat ja alentuisivat ostamaan miehille jotain rättejä kaupasta. Jokaisen naisen tehtävä on huolehtia ITSE suojistaan eikä käskyttää miestä hakemaan kaupasta MIEHEN RAHOILLA jotain suojia. Minä en ikinä alennu pyytämään mieheltä sitä ja kielsin myös omaa isääni ostamasta mulle suojia, vaikka tarjoutui siihen.
Ei hitto mikä liitto. Muutaman euron siteet ihan Miehen rahoilla. No, ANNA OMAA RAHAASI mukaan.
Ja samaan aikaan kanssasisaret vinkuu jostain menkkatasa-arvosta, kun niihin menee niin paljon rahaa ja yhyy... Mieti nyt, mikä tulonmenetys se on miehelle, jos joutuu joka kuukausi raahaamaan kassillisen jotain suojia naiselle kuten joku isä täällä teki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epähuomiossa menin ostamaan miehelle tänään dödön. Pirskatti, senhän olisi pitänyt lähteä itse hakemaan se kaupasta.
Ostit ko omilla vai miehen rahoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi aina olla se, joka käy kaupassa? Meidän naisten kuuluu itse varautua menkkoihin ja ostaa suojat hyvissä ajoin valmiiksi kaappiin omilla rahoilla eikä vikistä ukkoaan tuomaan niitä saatika ulise jälkeen päin, kun mies kieltäytyy.
No eiköhän yleensä perheissä käy kaupassa se joka parhaiten ehtii. Toinen hakee lapset päiväkodista ja toinen käy kaupassa esim.
Olet kyllä mainio hullu tai sitten onnistunut provoilija.
No muistuttelen illalla miestä, että hänen pitää hävetä vaimoaan, kun onvielä hedelmällisessä iässä😂
Nykyakat nyt ei kykene itse yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epähuomiossa menin ostamaan miehelle tänään dödön. Pirskatti, senhän olisi pitänyt lähteä itse hakemaan se kaupasta.Ostit ko omilla vai miehen rahoilla
Omillani ostin eikä ole kuittikaan tallessa eli en pysty palauttamaan.
Olisiko peterille ihan ok, jos vaimonsa miettisi somessa hänen kullin ominaisuuksia ja hajuja ja mitä kullisalvaa sille pitäisi ostaa.
Törkeää kiinnittää huomio muijansa intiimiasioihin, jauhaisi vain omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaatko vielä, että miksi niitä kuukautisia pitää hävetä? Ja miksi mies ei saa ostaa vaimolleen kuukautissuojia?
Onko ihmisillä mennyt totaalisesti järki, vai mikä tarkoitus tommosilla päivityksillä on?
Eikö tollakaan ole parempaa tekemistä, kuten muilla "menestyjillä" jotka 24/7 jossain hölmöläistwitterissä leukojaan loksuttavat.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan kanssasisaret vinkuu jostain menkkatasa-arvosta, kun niihin menee niin paljon rahaa ja yhyy... Mieti nyt, mikä tulonmenetys se on miehelle, jos joutuu joka kuukausi raahaamaan kassillisen jotain suojia naiselle kuten joku isä täällä teki...
En ole itse kyllä kuullut kenenkään tutun naisen koskaan puhuvan siteiden hinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehiä kauhistuttaa kuukautiskierto ja siihen liittyvät tuotteet?
Tuskin kauhistuttaa. Mutta kyllä minuakin ällöttää ajatus, että joku esim. pesee kuukuppiaan työpaikan vessassa...
Mutta se ei sua ällötä, että joku pesee p.askaisia (kirjaimellisesti) käsiään työpaikan vessassa? Ja näpelöi vessan vetonappia niillä likaisilla käsillään?
Mutta menkkaveri! Saa miehetkin polvilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse kyllä kuullut kenenkään tutun naisen koskaan puhuvan siteiden hinnoista.
Sama täällä. En edes tiedä itse mitä ne maksaa, kun ne on ostettava anyway.