Peter Nymanin menkkakauhu
Nyt.fi | Ruutukasvo Peter Nyman twiittasi kieltäytyneensä ostamasta kuukautissuojia vaimolleen, ja Twitter-kohu oli valmis – ”Nyt Nyman on aika Oldman”: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006496070.html?share=b85b31d46023bfb34c15…
Miehet 😑
Kommentit (448)
No minkä herrantähden Peterin pitäisi kantaa kaupasta vaimolleen kuukautissuojia.
Ei kehtaa ostaa suojia, mutta kehtaa julkaista noin tyhmän tweetin ja peräti nolata itsensä. Mitä suojien ostaminen ei olisi tehnyt.
Ostakoot jokainen itse omat tuotteensa, jos on toimintakykyinen, se on jämpti näin
En tajua tuota ilmiötä yhtään. Kaikki tietävät että miehen ostamat suojat menevät tyttöystävälle/vaimolle. Mitä ihmeen noloa siinä kertakaikkiaan voi olla?
Vierailija kirjoitti:
No minkä herrantähden Peterin pitäisi kantaa kaupasta vaimolleen kuukautissuojia.
Jos vaimo pyysi?
Mikä ihmeen syy kieltäytyä? Yhyy, en voi ostaa juttua mikä menee naisen sisään,yhyy. Mitä muutkin miehet ajattelee yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ihan järkevää, että se joka käy kaupassa, ostaa sitä, mitä perheessä tarvitaan? En ymmärrä moista yököttelyä, jos kuitenkin on kerrottu mitä sieltä pitää ostaa.
Vessapaperi, vaipat kuukautissiteet, pumpuli jne.
Normiostoslistassa.
"toki hymyillen" voi yök. Peter! Olen pettynyt sinuun!
Vitsi vitsi, läpällä heitin, sarkasmia oli. Niinpä niin.
Miehet? Onko Peter Nyman useampi mies?
Kertoo miehestä kaiken oleellisen, eli ei jatkoon.
Lukekaa nyt se sen toinenkin aihetta sivuava tviitti. En kyllä ymmärrä, miksi se tuon ensimmäisen kirjoitti, tai siis millaista rakentava keskustelua ajatteli tuolla tavalla muotoillusta viestistä heräävän, mutta joka tapauksessa kertoi, että oikeasti on kyllä ostanut kuukautissuojia useasti ja ostaa edelleen.
"toki hymyillen" voi yök. Peter! Olen pettynyt sinuun!
Vitsi vitsi, läpällä heitin, sarkasmia oli. Niinpä niin.
Onko vieläkin olemassa miehiä jotka ei kehtaa ostaa kuukautissuojia? Oma isä ja myöhemmin mies ovat kyllä hankkineet mulle jos itse en ole jostain syystä voinut/muistanut ostaa.
"joku raja" - niin mille??? Voi yökötys'! Luulin Peteriä fiksuksi mieheksi.
Komppaan peteriä. Vaimo taitaa testata, kuinka pitkälle voi mennä.
Muistetaan Peterin 1. vaimoa.
Mikä "raja"? Ihan ällöttää ja kuvottaa tuo alentunut hymyily ja ihme panttaaminen ettei voi vaimolleen tuoda sitä mitä hän tarvitsee. Sovinisti.
Mitä jos nainen olisi kieltäytynyt ostamaan miehelleen parranajovälineitä? Varmaan olisi naiset miehelle vihaisia kuinka ei itse viitsi tavatoitansa ostaa.
//Nymanin vaimo voi ihan itse mennä ostamaan suojansa. Lapsellista suuttua siitä että toinen kieltäytyy ostamasta jotakin mitä ei edes itse jaksa mennä ostamaan
Miksi miehiä kauhistuttaa kuukautiskierto ja siihen liittyvät tuotteet?