Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peter Nymanin menkkakauhu

Vierailija
04.05.2020 |

Nyt.fi | Ruutukasvo Peter Nyman twiittasi kieltäytyneensä ostamasta kuukautissuojia vaimolleen, ja Twitter-kohu oli valmis – ”Nyt Nyman on aika Oldman”: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006496070.html?share=b85b31d46023bfb34c15…

Miehet 😑

Kommentit (448)

Vierailija
41/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perhe (pariskunta) on kyllä muutenkin asiakkaina ihan painajainen.

Yleensä se on kyllä vaimo, joka on kärttyinen ja mies aina hieman tossun alla.

Mut noin yleisesti käytös on sellaista, että kaikkien pitäisi tietää keitä he ovat ja kohdella sekä väistää sen mukaan.

Vierailija
42/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy itekkää ikin ostamas vaimolle siteitään. Hänellä ne menkat on joten hän ne myös ostakoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Onkohan mun mies traumatisoitunut, kun on ostellut minulle suojia ja tytärkin tuossa kasvamassa. Synnytyksen jälkeen oli kysynyt myyjältä vielä, että mitä siteitä jälkivuotoon vaimolle.

Mieheni piti sitä käsittääkseni ihan normaalina😀

Vierailija
44/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo on siis aikuinen mies, jolla lapsia, ehkä nähnyt synnytyksenkin.

Varsinainen kakara :(

Juuri näin !!! Varsinainen kakara tuo mies.

Vierailija
45/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Nyman todella epäkypsä. Eikö nuo tuollaiset jutut yleensä jää yläasteikään.

Toisekseen, miksi hän haluaa stigmatisoida naisten ihan normaaleja ruumiintoimintoja ihan kuin niissä olisi jotain hävettävää ja ällöttävää?

Mites sitten kun hän on vanha mies ja vaimo on omaishoitaja ja pitää suojia ja vaippoja ostaa, sanooko vaimo sitten "hymyillen" että "joku raja" ja kieltäytyy ostamasta?

Vierailija
46/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Onkohan mun mies traumatisoitunut, kun on ostellut minulle suojia ja tytärkin tuossa kasvamassa. Synnytyksen jälkeen oli kysynyt myyjältä vielä, että mitä siteitä jälkivuotoon vaimolle.

Mieheni piti sitä käsittääkseni ihan normaalina😀

Mun mieheni on yh-äidin ja tämän siskon eli tätinsä kanssa kasvanut. Ihan kieroon kasvanut raukka. Tulee jostain syystä hirveän hyvin toimeen naisten kanssa.

Vierailija
47/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa Nyman todella epäkypsä. Eikö nuo tuollaiset jutut yleensä jää yläasteikään.

Toisekseen, miksi hän haluaa stigmatisoida naisten ihan normaaleja ruumiintoimintoja ihan kuin niissä olisi jotain hävettävää ja ällöttävää?

Mites sitten kun hän on vanha mies ja vaimo on omaishoitaja ja pitää suojia ja vaippoja ostaa, sanooko vaimo sitten "hymyillen" että "joku raja" ja kieltäytyy ostamasta?

Siellä on silloin Maisa suojia vaihtamassa Peterille.

Vierailija
48/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota ilmiötä yhtään. Kaikki tietävät että miehen ostamat suojat menevät tyttöystävälle/vaimolle. Mitä ihmeen noloa siinä kertakaikkiaan voi olla?

Keski-ikäinen mies saattaa ostaa tyttärelleenkin. Ei sekään millään lailla noloa.

Vierailija
49/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä kauhistuttaa kuukautiskierto ja siihen liittyvät tuotteet?

Tuskin kauhistuttaa. Mutta kyllä minuakin ällöttää ajatus, että joku esim. pesee kuukuppiaan työpaikan vessassa...

Vierailija
50/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nainen olisi kieltäytynyt ostamaan miehelleen parranajovälineitä? Varmaan olisi naiset miehelle vihaisia kuinka ei itse viitsi tavatoitansa ostaa.

//Nymanin vaimo voi ihan itse mennä ostamaan suojansa. Lapsellista suuttua siitä että toinen kieltäytyy ostamasta jotakin mitä ei edes itse jaksa mennä ostamaan

Niin ja voi unohtaa sen että mielellään yksi käy kerrallaan kaupassa nyt korona-aikana?

Aivan itketti kun yksi työkaveri kertoi että kun hänellä alkoi kuukautiset ja nolona kertoi asian äidille isän kuullen niin isä halasi lujasti ja lähti jonnekin ja tuli sitten kotiin mukanaan kassi täynnä erilaisia terveyssiteitä ja tamponeja ja suklaata. Heillä ei maailman luonnollisinta asiaa tarvinnut hävetå eikä piilotella.

Vierailija
51/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti someväkivalta on ok.

Vierailija
52/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy itekkää ikin ostamas vaimolle siteitään. Hänellä ne menkat on joten hän ne myös ostakoon

Ja vaimo ei osta sinulle dödöä ja saippuaa vastavuoroisesti, koska sinulla se hiki on.

Vierailija
53/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nainen olisi kieltäytynyt ostamaan miehelleen parranajovälineitä? Varmaan olisi naiset miehelle vihaisia kuinka ei itse viitsi tavatoitansa ostaa.

//Nymanin vaimo voi ihan itse mennä ostamaan suojansa. Lapsellista suuttua siitä että toinen kieltäytyy ostamasta jotakin mitä ei edes itse jaksa mennä ostamaan

Niin ja voi unohtaa sen että mielellään yksi käy kerrallaan kaupassa nyt korona-aikana?

Aivan itketti kun yksi työkaveri kertoi että kun hänellä alkoi kuukautiset ja nolona kertoi asian äidille isän kuullen niin isä halasi lujasti ja lähti jonnekin ja tuli sitten kotiin mukanaan kassi täynnä erilaisia terveyssiteitä ja tamponeja ja suklaata. Heillä ei maailman luonnollisinta asiaa tarvinnut hävetå eikä piilotella.

Ihana isä❤️

Vierailija
54/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi on vaikea laji.

Toivon todella, että Peter tarkoitti kommentin sarkasmina niistä miehistä, jotka ovat tirskuvia kakaroita naisten lisääntymiselimistön vaivojen suhteen.

Vierailija
55/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana isä❤️

Niin on ja täynnä rakkautta ja välittämistä, ihminen.

Vierailija
56/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä haki mulle jo lukiossa, kun olin kipeänä. Oltiin 17-18-vuotiaita ja poikaystävä itse ehdotti, että voi mennä hakemaan. 

Nyman on lapsellinen.

Vierailija
57/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista asiaa ole kuin someväkivalta. Väkivalta on väkivaltaa. Ei sitä voi mitenkään tapahtua Suomessa.

Vierailija
58/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä TODELLAKAAN pyytäisi miestäni tuomaan suojia kaupasta. Se ei ole miehen tehtävä, vaan naiset ostakoon itse siteensä ja suojansa omilla rahoillaan. Niin minäkin teen. Miksei vaimo mennyt itse kauppaan hakemaan, jos kerran niitä tarvitsee?

Vierailija
59/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina ostellut suojat muiden ostosten mukana eikä ole vissiin ajatellut, että sitäkin pitäisi vielä hävetä, että on hedelmällisessä iässä oleva vaimo.

Poikaani en sen sijaan koskaan pyytäisi ostamaan minulle siteitä, koska äiti nyt vaan on äiti... ostelkoon sitten joskus omalle vaimolleen.

Vierailija
60/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista asiaa ole kuin someväkivalta. Väkivalta on väkivaltaa. Ei sitä voi mitenkään tapahtua Suomessa.

Suomessa=SO MES SA