Peter Nymanin menkkakauhu
Nyt.fi | Ruutukasvo Peter Nyman twiittasi kieltäytyneensä ostamasta kuukautissuojia vaimolleen, ja Twitter-kohu oli valmis – ”Nyt Nyman on aika Oldman”: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006496070.html?share=b85b31d46023bfb34c15…
Miehet 😑
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jota tässä tapauksessa v*tuttaa eniten tämä massiivinen mielensäpahoittaminen? Juu, ei ollut järkevä tviitti Peteriltä, mutta onko pakko suuttua ihan kaikesta...?
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jota tässä tapauksessa v*tuttaa eniten tämä massiivinen mielensäpahoittaminen? Juu, ei ollut järkevä tviitti Peteriltä, mutta onko pakko suuttua ihan kaikesta...?
Samaa mieltä.
Jotkin jutut kannattaisi sitten pitää omana tietonaan.
Ihan outo tviitti. Ja outoa, että herätti niin paljon keskustelua.
Siis mitkä ihmeen miehet? Ei joku random Peter ole mikään miesten yleinen edustaja.
Enemmän mua ihmetyttää tämä twitterporukka joka ottaa tuollaisen tosissaan. En jaksa etsiä tweettiä mutta joku kommentoikin aika osuvasti että olisi outoa jos hävettää ostaa tamponeja yhdeltä kauppiaalta mutta ei hävetä jakaa sitä miljoonien kesken somessa.
Itellä oli aikoinaan puhelimessa kuva oikeista tuotteista. Nykyään osaan ottaa hyllyltä ihan itse lunttaamatta sen oikean sidepaketin. Olisi ihan naurettavaakin käskeä tyttäret siteitä erikseen hakemaan kun itse olen jo kaupassa. Jos tulee paniikki siellä rättihyllyn luona, niin aina voi soittamalla varmistaa, että ostan oikean tuotteen.
Uskalsin jopa ostaa inkontinenssisuojia mummolleni aikoinaan, olen siis paljon rohkeampi kuin Peter!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan, että herättää keskustelua. Olihan tuo nyt aivan poikkeuksellisen seksististä.
Ja tuo on siis aikuinen mies, jolla lapsia, ehkä nähnyt synnytyksenkin.
Varsinainen kakara :(
Ei aina kannattaisi twiitata ihan kaikkea.
Jokaisen miehen pitää jo nykyaikana kyetä mukisemmatta ostamaan siteitä yms. naiselleen. Ei saa enää olla avuton eikä asenteellinen tuossa asiassa. Vaikka nainen aina ostaisikin itse, niin miehen pitäisi silti kyetä siihen tarpeen vaatiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä herrantähden Peterin pitäisi kantaa kaupasta vaimolleen kuukautissuojia.
Jos vaimo pyysi?
Mikä ihmeen syy kieltäytyä? Yhyy, en voi ostaa juttua mikä menee naisen sisään,yhyy. Mitä muutkin miehet ajattelee yhyy.Yhyy, jalkojen välinen jatkeenikin on käynyt naisen sisässä, yhyy. Mitä muutkin miehet ajattelee?!
Ettei vaan moposi nyt keuli.
Siis edelleenkin: Peter kertoi myöhemmin ostaneensa niitä suojia monta kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Jotkin jutut kannattaisi sitten pitää omana tietonaan.
Yksi typerä twiitti = henkilö on ansainnut paskamyrskyn, eikö niin?
Jokaisen on tottakai myös ostettava omat vessapaperinsa, koska ne on tarkoitettu "sinne", hihhih.
Vierailija kirjoitti:
Siis edelleenkin: Peter kertoi myöhemmin ostaneensa niitä suojia monta kertaa...
Joo ja siksi jäinkin ihmettelemään, että mikä sen ensimmäisen twiitin tarkoitus oli?
Vrt. eka twiitti
"Hyi yön, en halua koskaan käydä kakalla, koska se haisee"
Toinen twiitti
"Siis anteeksi provoni, oikeasti olen käynyt monesti kakalla, ihan normijuttu"
Vain yksi kysymys: miksi?
Miksi vaimo pyysi tuollaista asiaa, varmasti tiesi reaktion.
Minäkin kieltäydyn toistuvasti ostamasta miehelleni parranajovälineitä. Kuvottaa ja nolottaa se naamalla kasvava karva. Hyi helvetti! Mitä se lähikaupan kassakin ajattelee, kun ostan niitä. Niin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan, että herättää keskustelua. Olihan tuo nyt aivan poikkeuksellisen seksististä.
No on keskustelut vähissä :D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et pelkästään nolostunut vaan myös ymmärrät hävetä, Peter, tätä aivopieruasi, joka paljasti sinut oikein vanhan liiton mieheksi.
Kappas, av-palstan entiset koulukiusaajat, ja nykyiset työpaikkakiusaajat ovat heränneet. Haukutaan nyt joukolla Peteriä yhden twiitin takia ainakin viikon ajan: hän on sen ansainnut!
No kyllähän me kaikki tiedetään että se olisi tunkenut ne kuitenkin omaan ahteriinsa.
Ilmiannoin