Miksi restonomeja koulutetaan?
Onko syy yksinkertaisesti se, että saadaan kasa nuoria nyt johonkin kouluun vaan? Ei ne sillä mitään töitä tule saamaan ainakaan niitä hommia mihin on koulutettu.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin tuli nyt hiljaista, ehkä he nielivät tappionsa.
Eräillä on muutakin elämää kuin jankuttaa päiväkausia av:lla merkityksettömästä titteliasiasta. Sinulla näköjään ei ole. Taidat olla akateeminen, jonka elämän ainut sisältö on se akateeminen tutkinto.
Oletko kenties näitä amk poikamiehiä?
Olen ja siksi minulla on muun muassa työ, joka vie aikaa enkä ehdi palstailla päiväkausia. Teillä akateemisilla työttömillä poikamiehillä näyttää aikaa riittävän, kun jaksatte jankuttaa samaa virttä päivä tolkulla. Yrittäkää jo päästä yli siitä, että AMK on myös korkeakoulu.
Joko tiedät, ettet ole suorittanut kandidaatin tutkintoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräillä on muutakin elämää kuin jankuttaa päiväkausia av:lla merkityksettömästä titteliasiasta. Sinulla näköjään ei ole. Taidat olla akateeminen, jonka elämän ainut sisältö on se akateeminen tutkinto.
Olen ja siksi minulla on muun muassa työ, joka vie aikaa enkä ehdi palstailla päiväkausia. Teillä akateemisilla työttömillä poikamiehillä näyttää aikaa riittävän, kun jaksatte jankuttaa samaa virttä päivä tolkulla. Yrittäkää jo päästä yli siitä, että AMK on myös korkeakoulu.
Onko elämäsi oikeasti noin sisällötöntä? Minulle suoraan sanottuna yksi paskan hailee, minkä tutkinnon olen suorittanut. Tutkinto ei ole koko elämäni niin kuin sinulla näyttää olevan. Hyvää illanjatkoa sinulle! Pidä kivaa tutkintosi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko elämäsi oikeasti noin sisällötöntä? Minulle suoraan sanottuna yksi paskan hailee, minkä tutkinnon olen suorittanut. Tutkinto ei ole koko elämäni niin kuin sinulla näyttää olevan. Hyvää illanjatkoa sinulle! Pidä kivaa tutkintosi kanssa!
Kumma, että ensin tämän porukan oli pakko jankuttaa siitä, kuinka tutkinnot ovat sama asia. Ja kun nyt ilmeisesti alkaa totuus valjeta, niin sillä ei enää sitten merkitystä. Happamia sanoi kettu.
Vierailija kirjoitti:
Suoritin englanninkielisen tutkinnon, jonka nimike on Bachelor of Hospitality Management. Se ei muutu vähempiarvoiseksi tai ei-bacheloriksi, vaikka kuinka jankutat. Bachelor olen siinä missä yliopistosta valmistuneet Bacheloritkin. Ikävä tuottaa pettymys, mutta tässä asiassa et saa tehtyä eroa AMK:n ja yliopiston välille. Samalla viivalla ovat.
Mutta onko se kandidaatin tutkinto? Esimerkiksi jos haet yliopistoon, haetko kandidaatin tutkinnolla vai ammattikorkeakoulututkinnolla? Niin, aivan...
Tähän on tullut hallinto-oikeudelta ratkaisu. Kyllä, AMK tutkinto on viranhaussa "ei soveltuva tai riittävä" tutkinto. Sori vaan.