Ylipitkät hiukset ei nuorenna kuin korkeintaan Shakiraa
Kommentit (25)
Kaikkien kannattaisi leikata nuorentava "kananpersetukka".
Vierailija kirjoitti:
Miks ne pitäisi kyniä kun täyttää 50v?
Onko siis olemassa vain kaksi hiustenpituutta, superpitkä ja kynitty? Luulin, että näiden väliin olisi mahtunut monta eri pituutta, mutta olin kai sitten väärässä.
Ap
Kukin tyylillään. Myös ap. Ja ihan omaksi iloksi.
Aha. Mä just kasvatan ja oma mieskin tykkää kovasti. Tykkäätkö sen sijaan sä tai joku muu minulle täysi turhake, niin evvk.
Vierailija kirjoitti:
🤣 Naurattaa kun näkee niitä
En ole kiinnostunut aloittajan mielipiteestä koskien hiuksiani. Ne ovat just sellaset kuin tykkään enkä niitä leikkaa lyhyemmäksi ja värjäänkin just niin usein kuin haluan.
Minulla oli nuorena todella lyhyet hiukset, koska ne sopivat minulle.
Nyt viisikymppisenä lyhyet hiukset eivät enää näytä hyvälle, sillä kasvot eivät ole enää freesit. Pitkät hiukset ovat armollisemmat. Muutenkin on kiva pitää vaihteeksi pitkiä hiuksia.
Mulla on takapuoleen ylettävät hiukset. Mulle kyllä kelpaisi sellaiset superpitkät reisipituiset hiukset, mutta joko mun pitäisi alkaa pitää erikoisen hyvää huolta hiuksistani tai sitten ne ei vaan kasva terveinä tätä pidemmäksi.
En ole ajatellut, että nää mitenkään erikoisesti nuorentaisi minua. Tykkään vain pitkistä hiuksista.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmea näky. Hyhhyh.
Mun hiukset eivät ole ylipitkät siksi, että ajattelisin niiden nuorentavan.
Miksi niiden pitäisi edes nuorentaa? En minä ainakaan halua näyttää ikäistäni nuoremmalta, pidän iästäni näin 45-vuotiaana. Ja hiukseni ovat juuri sellaiset kuin milloinkin kivalta ajatukselta tuntuu. Kaikkea olen kokeillut kaljusta polviin asti, ja lisäksi eri värejä ja kiharaa.
Hiuksilla on hauska leikitellä, ovat kuitenkin uusiutuva luonnonvara.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden pitäisi edes nuorentaa? En minä ainakaan halua näyttää ikäistäni nuoremmalta, pidän iästäni näin 45-vuotiaana. Ja hiukseni ovat juuri sellaiset kuin milloinkin kivalta ajatukselta tuntuu. Kaikkea olen kokeillut kaljusta polviin asti, ja lisäksi eri värejä ja kiharaa.
Ei pidäkään, mutta moni ajattelee, että mahdollisimman pitkät hiukset saa nelikymppisen näyttämään suunnilleen parikymppiseltä.
Ap
Älkääs nyt itkettäkö suomimammoja, jotka ovat saaneet ne viisi klonkkuhaiventa kasvatettua haaraiseksi lapojen väliä lätkyttäväksi rasvapiiskaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään, mutta moni ajattelee, että mahdollisimman pitkät hiukset saa nelikymppisen näyttämään suunnilleen parikymppiseltä.
Ap
Missä nämä "monet" ovat ilmaisseet sulle tällaisen ajatuksen? Mä en oo koskaan kuullut kenenkään sanovan noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmea näky. Hyhhyh.
Kananpersetukka vaatii muuten tuuhean hiuslaadun. Keskiverto suomalaismuidulla onkin semmoinen just kaljun peittävä silkkinen haiventukka, josta kuultaa valo läpi ja päänahka paistaa. Kananperseisillä on sentään hiusta ja sekös liuhutukkia vituttaa...
Miks ne pitäisi kyniä kun täyttää 50v?