Elän maanpäällistä helvettiä ja olen 24-vuotias.
Elämäni on pilalla. Mitä haluaisit kysyä?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi pilalla?
Hiukset lähtee päästä, on suolistosairaus, virtsankarkailua, peräaukko vuotaa, mielenterveysongelmia, huono maine, köyhyys ja yksinäisyys.
Tuon ikäiseltä ei pitäisi vielä hiukset pudota päästä ja suolistosairairaus tarvitsevat lääkärin apua.
Virtsankarkailu ja peräaukon vuotokin varmasti tarvitsee lääkärin apua, mutta voit myös PALJON auttaa näissä vaivoissa jumppaamalla, jännittäen alapäätä useita kertoja päivässä, niin alapään lihakset tiukkenee.
Mielenterveysongelmiin, jos ei ole jo lääkkeitä, terapiaa ym, kannattaa varata aika oman terveysaseman psykiatrian sairaanhoitajalta, niin hän ohjaa eteenpäin hoidot.
Onko huono maineesi ihan totta vai kuviteltua?
Yksinäisyys on aika vaikea asia nyt, kun ollaan kaikki karanteenissa, mutta se on valitettavasti erittäin yleinen ongelma kaikkialla juuri nyt, varsinkin tietysti yksin asuvilla.
Kyllä se oli aivan totta. Sain huonon maineen koska seurustelin useiden kanssa, iskin varattuja, en ollut muutenkaan luotettava ystävä. 3 vuoden ajan mua joka päivä h uoriteltiin, mulkoiltiin ja naureskeltiin kun menin ohi ja muunkinlaista henkistä väkivaltaa oli mutta sitä ei tapahtunut jokapäivä. Kerran mua jopa lyötiin ja muut taputti ringissä ympärillä ja kun menin portaiden alle itkemään kulkivat ohi ilkkumassa.
Miksi iskit varattuja miehiä? Oliko se joku kostosi jostain näille naisille?
Toisaalta ei pidä ihmetellä huonoa asennetta muilta, jos itse käyttäytyy kelvottomasti.
Olin 11-12vuotias.
Murrosikäni alkoi varhain, rinnat kasvoi varhain ja pojat antoi huomiota.
Sokaistuin siitä huomiosta.
Näin monessa pojassa hyvää ja siksi vaihdoin poikaystävää kuin sukkia.
Heikko itsekuri.
Ainut lapsi olen ja sain lapsena kaiken minkä halusin.
Joten heikko itsekuri ja tottumus siihen että saan kaiken minkä halusin ajoi iskemään varattuja poikia. En välittänyt muista pidemmän päälle, kunhan mä saan kaiken sen mitä haluan oli pääasia.
Voimakkaasti seksuaalisuuteen taipuva luonne.
Mikset ap vuodata näitä asioita vaikka päiväkirjaasi, jos siis ainoa motivaatiosi tehdä tämä keskustelu oli "vuodattaa tuskaasi"? Haluat siis kuitenkin huomiota, älä siis vikise jos saat myös negatiivista huomiota. Harva katsoo hyvällä sellaista joka iskee varattuja ja pyörittää useaa miestä yhtaikaa.
Ehkä saat osasi karman laista, olet kuitenkin aiheuttanut paljon pahaa ihan tietoisesti muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et syö Cymbalta, Efexor, Essitalopram, ja Ketipinor sekä Zyprexa
Näitähän lääkäri mulle aina tyrkyttää, mutta ei kukaan järkevä pistä näitä suuhunsa ellei ole aivan pakkotilanne kun tietää noiden lääkkeiden haittavaikutukset! Eikä lääkkeet poista mun ongelmia, vaan turruttaa ainoastaan tuskan.
Jokainen järkevä syö lääkettä jos se auttaa. Ei mulle ainakaan tullut juuri haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti on monilla hyvin erilainen paikka ja luulen, että sinun helvettisi ei ole muiden mielestä kovin kummoinen. Olet sitä paitsi niin nuorikin, lähes teini, joten aika vähissä sinun tiedot ovat tästä elämästä.
Uskomattoman typerä ja ylimielinen vastaus! Moni kokee nuorena asioita, joita toiset ei koe ikinä. Itselläkin oli lapsuus ja nuoruus rankimmat ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi pilalla?
Varmaan Demin nettisivut kaatuneet tai 15e lahjakortti menkka haukkaan hukkunut?
Jos sulle tuo merkitsee helvettiä, vähällä olet päässyt. Mulle nuorena oli raskasta esim.vääntää läheisen hoitolinjauksista lääkärien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap vuodata näitä asioita vaikka päiväkirjaasi, jos siis ainoa motivaatiosi tehdä tämä keskustelu oli "vuodattaa tuskaasi"? Haluat siis kuitenkin huomiota, älä siis vikise jos saat myös negatiivista huomiota. Harva katsoo hyvällä sellaista joka iskee varattuja ja pyörittää useaa miestä yhtaikaa.
Ehkä saat osasi karman laista, olet kuitenkin aiheuttanut paljon pahaa ihan tietoisesti muille ihmisille.
Kuten sanoin en tee enää sellaista! Ja miksi joku pilkkaa 11-12vuotiasta joka iskee varattuja poikia? etkö tajua että oon kasvanut aika paljon siitä 11-12vuotiaasta henkisestä minästä... Ja vuodatan tänne tuskaa nimenomaan siksi että haluan saada ihmiset näkemään miten pahaa jälkeä tekevät kiusaamalla!
Ja säkö pidät kärsimyksiäni kohtuullisina? MULLA ON MENNYT KOKO ELÄMÄ PILALLE SEN TAKIA MITÄ TEIN 11-12 VUOTIAANA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ruokavalio muutosta. Minua auttanut paljon, on ollut ennen peräsuolesta vuotoa, on ibsmaha, refluxtauti.
Jos olet kotona, niin joko kotijumppaa tai kävelylenkki päivittäin. Itselläni kun oli burnout niin lääkäri neuvoni 30 min. kävelyä kello 10 ja kahden välillä. Tärkeää liikkua ja saada päivänvaloa kasvoille.Jos mietin esimerkiksi tätä ärtynyttä suoltani ja kaljuuntumista, niin koen niiden puhjenneen liiallisesta stressistä. Yleensä aina kun jonkun ihmisen elämä menee pilalle, niin osasyyllisenä on MUUT IHMISET, millä helvetin oikeudella joku toinen tulee laittamaan elämääni pilalle, MIKÄ TEKEE HÄNESTÄ NIIN HIENON IHMISEN ETTÄ HÄNELLÄ ON KAIKKI VALTA SIIHEN!?
Mikset poista näitä ihmisiä elämästäsi?
Siitä se lähtee.
En halua vähätellä ongelmiasi mutta äkkiseltään tuossa ei ollut mitään mikä ei olisi korjattavissa tai muutettavissa tavalla tai toisella. Jos olet jossain missä on ihmisiä jotka sinua ovat huoritelleet, vaihda paikkakuntaa ja katkaise vanhat siteet. Jos on jaksamisen kanssa ongelmia huolehdi ainakin B ja D vitamiinista ja raudasta. Jos suolisto on heikossa kunnossa, hoida sitä. Gluteenin ja maidon pois jättäminen ja kuitulisä (psyllium paras) auttaa.
Jos pelkäät että elät 80 vuotiaaksi niin samahan se on siinä samalla tehdä voinnilleenkin jotain kun aikaa on. Tuli tosin vaikutelma että olet niin lukossa että et usko että olet terveyttäsi takaisin ansainnutkaan ja olet tehnyt tuosta missin luonteesta suojakuoren itsellesi jonka sisällä voit olla kuin mitään ikävää ei elämässä olisikaan, asiaan kannattaa pureutua.
Ennen kaikkea myrkylliset ihmiset kannattaa pitää käsivarren mitan päässä silloin kun koittaa itseään saada uusille urille, niin kauan kun et arvosta itseäsi heistä ei tueksi ole vaikka vuosikymmenen takoisit päätäsi seinään.
Ja haluan myös sanoa sen että vaikka olen tehnyt paljon p askamaisia temppuja, niin mä en ole enää vuosiin käyttäytynyt huonosti ja olen tukenut myös päihderiippuvaista kaveriani ja vankilassa ollutta ystävää. Että vaikka empatiani on ollut valikoiva, niin olen tehnyt myös hyviä asioita!
Enkä ole käyttänyt fyysistä väkivaltaa kehenkään.
Ja täälläkin avaudun rehellisesti tuntemuksistani ja että miksi toimin milläkin tavalla. Ei näköjään ollut toivottu vastaus vaikka myönsin suoraan että mulla oli heikko itsekuri. Mitä p askaa mun ois pitänyt teille alapeukuttajille syöttää!!!
Suoraan voin myös sanoa että olen pahoillani tekemistäni virheistä.
Eiköhän tuo ole pääasia että henkistä kasvua on tapahtunut, joten on yksi ihminen vähemmän satuttamassa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ruokavalio muutosta. Minua auttanut paljon, on ollut ennen peräsuolesta vuotoa, on ibsmaha, refluxtauti.
Jos olet kotona, niin joko kotijumppaa tai kävelylenkki päivittäin. Itselläni kun oli burnout niin lääkäri neuvoni 30 min. kävelyä kello 10 ja kahden välillä. Tärkeää liikkua ja saada päivänvaloa kasvoille.Jos mietin esimerkiksi tätä ärtynyttä suoltani ja kaljuuntumista, niin koen niiden puhjenneen liiallisesta stressistä. Yleensä aina kun jonkun ihmisen elämä menee pilalle, niin osasyyllisenä on MUUT IHMISET, millä helvetin oikeudella joku toinen tulee laittamaan elämääni pilalle, MIKÄ TEKEE HÄNESTÄ NIIN HIENON IHMISEN ETTÄ HÄNELLÄ ON KAIKKI VALTA SIIHEN!?
Mikset poista näitä ihmisiä elämästäsi?
Siitä se lähtee.
Olen poistanutkin aikuisiällä, mutta ylä-astetta ei vaihdeta kuin työpaikkaa. Oppivelvollisuus pakotti minut menemään jokapäivä muiden kidutettavaksi ja jos kertyy liikaa poissaoloja niin aletaan uhkailemaan huostaanotolla. Ei teinillä ole mitään mahdollisuuksia parantaa elämäänsä.
Mä olen katkaissut jopa välit mun vanhempiin ja muuttanut omin avuin 19-vuotiaana useamman sadan kilsan päähän. Mulla ei ollut mitään muuta kuin 100e taskussa ja muu apu tuli sossusta.
Isä ja isovanhemmat laittaa mulle edelleen viestejä, vaikka olen jo 6 vuotta sitten katkaissut välit, ne p erseenreijät ei jätä mua rauhaan!
Mun elämä oli 19-vuotiaaksi asti sitä että joka viikko sain kestää äidin sekopäisiä raivareita. Huutamista, isän haukkumista, housuun p askomista, raivoamista jopa yöllä.
Isä puolestaan henkisesti kiusasi äitiä ja joi joka ilta kaljaa.
Kun olin pieni lapsi, niin isovanhemmat kuritti fyysisesti ja pakotti mummolaan.
Mulla ei ollut mitään rajoja kotona.
7-vuotiaana olen katsonut jo K18 elokuvia, 13-vuotiaasta eteenpäin juonut luvan kanssa kaljaa, tullut aamuyöllä kotiin ja hengannut aikuisten miesten kanssa.
Tähän päälle mun oma kevytkenkäinen ja kierouteen taipuva luonteeni.
Tadaa, näin minusta tuli monisairas ja elämä pilalla!
heii, noi kevyemmät ssri pohjaiset mielialalääkitykset auttaa tosi hyvin masennukseen, stressiin ja suolistontoimintaan. Ei ne sun tunteita vie pois, mut voi valottaa sitä mikä johtuu stressistä ja ahdistuneisuudesta. Monella meistä menee todella paljon aikaa elämästä itsensä korjaamiseen menneisyyden haavojen takia, se ei tee susta heikkoa vaan normaalin haavoittuvaisen muiden joukossa. "Älä ole menneisyytesi vanki, koska ne olivat vain opetuksia, eivätkä kuolemantuomio." Terapia on myös avuksi tai ihan terapiaan tarkoitetut kirjat. Hengitä ilmaa ajatustesi väliin, niin omat ajatukset eivät tunnu niin ahdistavan ahtailta. <3
Vierailija kirjoitti:
Helvetti on monilla hyvin erilainen paikka ja luulen, että sinun helvettisi ei ole muiden mielestä kovin kummoinen. Olet sitä paitsi niin nuorikin, lähes teini, joten aika vähissä sinun tiedot ovat tästä elämästä.
Miksi sitten niin moni teini tekee itsemurhan, jos elämä on helppoa ja huoletonta nuorena? Sinulla oli varmaan, muttei ole kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolona, häpeällisenä vaipankäyttäjänä voin sanoa että kukaan ei ole ikinä pilkannut minua asiasta. Ei tuntematon ihminen jos joku on kysynyt miksi käytän invavessaa, ei läheinen, ei seurustelukumppani.
Lucky you. Itse en alkaisi vaippaa käyttävänä seurustelemaan.
No mitä väliä sillä on? Vaipankäyttäjä huolehtii itsestään ja hygieniastaan.
Sillä on sitä väliä että vaippa ei ole seksikäs. Haluan olla kaunis ja haluttava nainen.
Eihän sen pitäisi näkyä päälle päin. Tositilanteessa ei käytetä vaippaa eikä vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
miksi et vain päätä sitä?
Niinhän sinä toivoisit kun olet eka riistänyt multa elämän kiusaamalla! Meni aika paljon yli se kiusaamisesi mua kohtaan! Muistatko Oona, kun uhkasit uittaa mun pään vessanpöntössä? siihen on kuollut jopa ihmisiä.
Haluan myös sanoa vielä sen, että mulla oli haaveita aivan tavallisesta perhe-elämästä. Halusin 18-vuotiaana äidiksi, mutta näillä näkymin kohtuni ei tule koskaan kantamaan lasta, koska en tiedä onnistuisiko raskautuminen edes vuosien stressin jälkeen... olen kuullut että vuosia jatkuva stressi voi tuhota hedelmällisyyden lopullisesti! Ja en halua myöskään ottaa riskiä että pidätysvaikeuteni pahenisi raskauden ja synnytyksen seurauksena. Joten sydäntäraastaen hylkään ajatuksen myös omasta lapsesta </3 .
Pahimmat kiusaajani elävät unelmaani ja heistä tuli nuorena äitejä.
Mun ystävillä oli tapana jopa luulla että mulla on hyvin asiat kun sain rahallisesti mitä halusin, asuttiin omakotitalossa, mun vanhemmat osas olla mukavia ja silloin sekoilematta kun ystäviä kylässä. Vedettiin kulissia!
Ainut mistä he ehkä ois pystyneet päättelemään ettei mulla ihan normaali lapsuus ole niin siitä kun sain 13-vuotiaana juoda luvan kanssa alkoholia, tulla kotiin aamuyöllä, ei ollut mitään rajoja tai rangaistuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et syö Cymbalta, Efexor, Essitalopram, ja Ketipinor sekä Zyprexa
Mun elämä meni pilalle psyykenlääkkeillä. Oon kuori entisestä 10 vuotta niiden käyttöä myöhemmin. Seksihalut katosi, pää sumua, tunnen itseni tyhmemmäksi. Oon vielä nuorehko ja mun elämä on pilalla. Vieroitus oli pahempaa kuin huumevieroitus vaikken huumeisiin oo koskenut. Hirveänä oireita,unet meni olo oli tuskainen. Pahinta oli uskoa ja luottaa psykiatreihin, olin naiivi ja tyhmä. Määräilivät kaikenlaista päällekäin. Välillä miettiny itsaria tän kaiken seurauksena, ennen näiden käyttöö en ollut näin toivoton.
Lapsia en tiiä voinko ikinä hankkia ku psykiatrit turmeli mun kehon. En näe enää tulevaa. Oon menny pikkuaskeleita eteenpäin vieroituksen jälkeen mut en tiiä onko elämä enää elämisen arvosta. Pahinta on että ne ei psykiatriassa usko tai käsitä minkä määrän harmia ne teki mun elämään. Oon vaan hullu.
Psykosomaattisten oireiden hoito on nykyäänkin vähän lastenkengissä, vaikka niiden olemassaolo myönnetään. On mm. terapiamuotoja joissa mieli ja keho otetaan molemmat huomioon. Jos nyt saat mahdollisuuden terapiaan ota selvää eri mahdollisuuksista.