Elän maanpäällistä helvettiä ja olen 24-vuotias.
Elämäni on pilalla. Mitä haluaisit kysyä?
Kommentit (105)
Helvetti on monilla hyvin erilainen paikka ja luulen, että sinun helvettisi ei ole muiden mielestä kovin kummoinen. Olet sitä paitsi niin nuorikin, lähes teini, joten aika vähissä sinun tiedot ovat tästä elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi pilalla?
Hiukset lähtee päästä, on suolistosairaus, virtsankarkailua, peräaukko vuotaa, mielenterveysongelmia, huono maine, köyhyys ja yksinäisyys.
Miksi et syö Cymbalta, Efexor, Essitalopram, ja Ketipinor sekä Zyprexa
Vierailija kirjoitti:
Helvetti on monilla hyvin erilainen paikka ja luulen, että sinun helvettisi ei ole muiden mielestä kovin kummoinen. Olet sitä paitsi niin nuorikin, lähes teini, joten aika vähissä sinun tiedot ovat tästä elämästä.
Kuule mulla on tietoa minkälaista on kasvaa epätasapainoisessa perheessä, olla kiusattuna, ihastus kohtelee sua väkivaltaisesti, 16-vuotiaana olen lähtenyt jo omilleni ja nähnyt tämän kurjan puolen minkälaista on elää suomessa pienellä toimeentulotuella kun terveydentila estää opiskelun ja töissä käymisen... tiedän minkälaista on pyöriä byrokratian rattaissa... Isäni voitti 1.8 miljoonaa lotossa vaikka dokaamalla pilasi mun lapsuuden, se palkkioksi hänelle siitä... Ystäväni kuoli 21-vuotiaana huumeiden yliannostukseen. Joten älä saatanassa tule mulle sanomaan noin!!!
Vierailija kirjoitti:
Näitähän lääkäri mulle aina tyrkyttää, mutta ei kukaan järkevä pistä näitä suuhunsa ellei ole aivan pakkotilanne kun tietää noiden lääkkeiden haittavaikutukset! Eikä lääkkeet poista mun ongelmia, vaan turruttaa ainoastaan tuskan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitähän lääkäri mulle aina tyrkyttää, mutta ei kukaan järkevä pistä näitä suuhunsa ellei ole aivan pakkotilanne kun tietää noiden lääkkeiden haittavaikutukset! Eikä lääkkeet poista mun ongelmia, vaan turruttaa ainoastaan tuskan.
Samaan pääsee juomalla paljon alkomahoolia.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit tehdä asialle?
Ei kai tässä paljoa ole tehtävissä. Kidun ja odotan kuolemaa, sääli jos mun täytyy odottaa 80-vuotiaaksi asti. Suurin osa elämänhalusta mulla on mennyt ja itsemurhaa en uskalla tehdä, koska pelkään miten paljon se sattuu ja että jäisin vihannekseksi kitumaan johonkin hengityskoneeseen. Helmikuussa mulla epäiltiin aivoverenkiertohäiriötä ja ajattelin että nytkö se loppu tulee, sitähän mä olin toivonut jo pitkään mutta tosipaikan tullen iski pelko...
Miksei sitä siis voisi määrätä potilaille.
Mäyräkoira illassa ?
Zinc
Kokeile ruokavalio muutosta. Minua auttanut paljon, on ollut ennen peräsuolesta vuotoa, on ibsmaha, refluxtauti.
Jos olet kotona, niin joko kotijumppaa tai kävelylenkki päivittäin. Itselläni kun oli burnout niin lääkäri neuvoni 30 min. kävelyä kello 10 ja kahden välillä. Tärkeää liikkua ja saada päivänvaloa kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan pääsee juomalla paljon alkomahoolia.
Zinc
Yritän pitää terveydestäni ja kauneudestani mahdollisimman hyvin huolta, joten liika dokaaminen ei kuulu mun tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ruokavalio muutosta. Minua auttanut paljon, on ollut ennen peräsuolesta vuotoa, on ibsmaha, refluxtauti.
Jos olet kotona, niin joko kotijumppaa tai kävelylenkki päivittäin. Itselläni kun oli burnout niin lääkäri neuvoni 30 min. kävelyä kello 10 ja kahden välillä. Tärkeää liikkua ja saada päivänvaloa kasvoille.
Jos mietin esimerkiksi tätä ärtynyttä suoltani ja kaljuuntumista, niin koen niiden puhjenneen liiallisesta stressistä. Yleensä aina kun jonkun ihmisen elämä menee pilalle, niin osasyyllisenä on MUUT IHMISET, millä helvetin oikeudella joku toinen tulee laittamaan elämääni pilalle, MIKÄ TEKEE HÄNESTÄ NIIN HIENON IHMISEN ETTÄ HÄNELLÄ ON KAIKKI VALTA SIIHEN!?
Vierailija kirjoitti:
Joudutko rahapulassa myymään porschesi?
Kuule en ole ikikuuna päivänä omistanut edes ajokorttia tai autoa. Joten porschen myyminen mahdotonta.
Mikä suolistosairaus? Elämä ei ole pilalla vaikka käyttää vaippaa, tai saa avanteen. Pitää vaan niellä karvas kalkki siitä että niillä korteilla pelataan mitkä on saanut.
Kaikki jotka kokee tarvetta tulla ilkuun, toivottavasti teidän elämänne tulee meneen helvetin huonosti.
Meitä on monia samassa junassa. Lohduttaudu edes sillä ajatuksella, että olet nuori. Tsemppiä.