Elän maanpäällistä helvettiä ja olen 24-vuotias.
Elämäni on pilalla. Mitä haluaisit kysyä?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi pilalla?
Hiukset lähtee päästä, on suolistosairaus, virtsankarkailua, peräaukko vuotaa, mielenterveysongelmia, huono maine, köyhyys ja yksinäisyys.
Tuon ikäiseltä ei pitäisi vielä hiukset pudota päästä ja suolistosairairaus tarvitsevat lääkärin apua.
Virtsankarkailu ja peräaukon vuotokin varmasti tarvitsee lääkärin apua, mutta voit myös PALJON auttaa näissä vaivoissa jumppaamalla, jännittäen alapäätä useita kertoja päivässä, niin alapään lihakset tiukkenee.
Mielenterveysongelmiin, jos ei ole jo lääkkeitä, terapiaa ym, kannattaa varata aika oman terveysaseman psykiatrian sairaanhoitajalta, niin hän ohjaa eteenpäin hoidot.
Onko huono maineesi ihan totta vai kuviteltua?
Yksinäisyys on aika vaikea asia nyt, kun ollaan kaikki karanteenissa, mutta se on valitettavasti erittäin yleinen ongelma kaikkialla juuri nyt, varsinkin tietysti yksin asuvilla.
Kyllä se oli aivan totta. Sain huonon maineen koska seurustelin useiden kanssa, iskin varattuja, en ollut muutenkaan luotettava ystävä. 3 vuoden ajan mua joka päivä h uoriteltiin, mulkoiltiin ja naureskeltiin kun menin ohi ja muunkinlaista henkistä väkivaltaa oli mutta sitä ei tapahtunut jokapäivä. Kerran mua jopa lyötiin ja muut taputti ringissä ympärillä ja kun menin portaiden alle itkemään kulkivat ohi ilkkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on monia samassa junassa. Lohduttaudu edes sillä ajatuksella, että olet nuori. Tsemppiä.
Ei 24-vuotias ole enää nuori. Reippaasti aikuinen on. Sofia ja Stefan -ketjuissakin painotetaan kuinka 30-vuotias on jo vanha haahka. Sellainen sinäkin olet viiden vuoden päästä, ap. :)
T: N17
No kuule niin sitä sinäkin vanhenet jos sinne asti elät :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt että ehkä vikasi ei ole elämäsi olosihteiden paskuus vaan ihan oma luoteesi? Kyllä, ehkä vaipan käyttö on noloa mutta mieluummin olen valinnut sen kuin kotona rypemisen.
Elämässä voi olla paljon paheampiakin asioita kuin pidätyskyvyttömyys, tai nolostuminen.Cusibää-bää-bää.
Suksi kuuseen.Jep, olet melkoisen myötätuntoinen itse varmasti... kerroin rehellisesti siitä että meitä on muitakin virheellisiä alle kolmekymppisiä naisia, mutta totta kai sinun täytyy lähteä nimittelemään kusipääksi.
Koska vedät ihmisen fyysisistä ongelmista suoran linjan hänen luonteeseensa. Ei se nyt ihan mätsää keskenään.
Systemaattiselle kiusaamiselle STOP kirjoitti:
Mistä näitä empatiakyvyttömiä ihmisiä sikiää? Kun katson palstalaisten tilaa, niin olen erittäin huolissani. Kiusataan ja potkitaan kilpaa, maassa makaavia. Mikä helvetti teitä vaivaa ihmiset?
Ei tämä mitään uutta ole. Tälläistä on ihmisyys! Jos multa ois kysytty, että haluanko syntyä tälläiseen maailmaan niin olisin vastannut EI KIITOS.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vielä kehittymätön psyykkeeltäsi, teineillä ja nuorilla aikuisilla on paljon mielenterveysongelmia.
Jospa henkinen kehitys on viivästynyt. Tämä ei ollut mitään pilkkaa... vaan pohdintaa asiasta.
Joo henkinen kehitys aivan varmasti viivästynyt :D ei mua kyllä oo millään tavalla todettu kehitysvammaiseksi... On se jännä kun toisen mielestä olen vahva ja selväjärkinen, toisen mielestä henkisesti jälkeenjäänyt, näin ne mielipiteet vaihtelee!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tässä ketjussa ei ole ollut sinulle ilkeä, mutta sinun itsesi täytyy päästä haukkumaan muita paskavaippaperseiksi, noloiksi, ja häpeällisiksi. Olet itse koko ketjun epäempaattisin kirjoittaja sairaita ihmisiä kohtaan.
Really? todellakin mulle ollaan tässä ketjussa oltu ilkeitä. Epäiltiin että onko mulla edes oikeita ongelmia, että itken vaan kun en mukamas pääse Demiin sisälle tai henkkamaukan lahjakortti kadonnut!
Vierailija kirjoitti:
No sulla on nyt se palstan kuumuisa valinnan paikka. Muutatko elämösi suuntaaa vai katkeroidutko pelkäksi valittajaksi?
Lääkäriin ja ruokavalio kuntoon. Ruoka auttanee hiustenlähtöön ja suolistoon.
Pää kuntoon liikunnalla ja mieluisalla tekemisellä, siitä voi edetä opiskeluun.
Olet alle 25v, pääset vielä mukaan nuorison tukijuttuihin, mutta nyt on viimeinen tilaisuus hakea apua sitä kautta.Anna mä arvaan, tähän vastaat että et voi tehdä mitään kun....
Mä oon ollut avohoidossa, sosiaalityöntekijän ja työkkärin kanssa tekemisissä jo 6 vuotta. Että eiköhän mun hyväksi ole tehty kaikki voitava.
Terapia tarkoitus aloittaa kun koronakriisi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Nolona, häpeällisenä vaipankäyttäjänä voin sanoa että kukaan ei ole ikinä pilkannut minua asiasta. Ei tuntematon ihminen jos joku on kysynyt miksi käytän invavessaa, ei läheinen, ei seurustelukumppani.
Lucky you. Itse en alkaisi vaippaa käyttävänä seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tässä ketjussa ei ole ollut sinulle ilkeä, mutta sinun itsesi täytyy päästä haukkumaan muita paskavaippaperseiksi, noloiksi, ja häpeällisiksi. Olet itse koko ketjun epäempaattisin kirjoittaja sairaita ihmisiä kohtaan.
Really? todellakin mulle ollaan tässä ketjussa oltu ilkeitä. Epäiltiin että onko mulla edes oikeita ongelmia, että itken vaan kun en mukamas pääse Demiin sisälle tai henkkamaukan lahjakortti kadonnut!
Oletko kuullut huumorista? Vitsailusta?
Vielä kun lähdet hoitamaan fyysisiä ongelmia, niin eiköhän se siitä lutviudu.
Ei kukaan naura itsestään huolehtivaa aikuista, oli vaipat tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttuilijat vetoaa huumoriin, että pääsevät nöyryyttämään muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LUULETKO SINÄ SAATANA ETTÄ MUA NAURATTAA KUN KALJUUNNUN, VATSAN TOIMINTA HUONO JA PIDÄTYSKYVYTTÖMYYTTÄ... SITTEN MUN PITÄISI NAURAA VIELÄ TÖRKEILLE VITSEILLESI! MINÄ TULIN TÄNNE VUODATTAMAAN TUSKAANI, JOTEN MUA EI TODELLAKAAN TÄLLÄHETKELLÄ PALJON NAURATA JA HYMYILYTÄ! DAIJU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolona, häpeällisenä vaipankäyttäjänä voin sanoa että kukaan ei ole ikinä pilkannut minua asiasta. Ei tuntematon ihminen jos joku on kysynyt miksi käytän invavessaa, ei läheinen, ei seurustelukumppani.
No mitä väliä sillä on? Vaipankäyttäjä huolehtii itsestään ja hygieniastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttuilijat vetoaa huumoriin, että pääsevät nöyryyttämään muita.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on sitä väliä että vaippa ei ole seksikäs. Haluan olla kaunis ja haluttava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on sitä väliä että vaippa ei ole seksikäs. Haluan olla kaunis ja haluttava nainen.
Ei vaippa päällä seksin aikana olla, ja se mitä käytän housujen alla ei vähennä fyysistä kauneuttani tai vetovoimaani. Mutta hei, pasko housuun ja lukittaudu sisälle niin varmasti olo paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaippa päällä seksin aikana olla, ja se mitä käytän housujen alla ei vähennä fyysistä kauneuttani tai vetovoimaani. Mutta hei, pasko housuun ja lukittaudu sisälle niin varmasti olo paranee.
Kuka tässä on puhunut edes housuun paskomisesta tai siitä että tarvitsen vaivaa :D jos korkeintaan jotain pian tarvitsen niin peruukin... ja seksiäkään en ole vielä harrastanut ja tuskin tulen näillä näkymin edes harrastamaan. Siinäkin olisi aikuiselle miehelle selittämistä että miksi aikuinen nainen on neitsyt, näkisi minussa vaan viallisen tapauksen ja todennäköisesti alkaisi kaivelemaan menneisyyttäni jolloin selviäisi se että olen ollut h uoran maineessa ja se on syy miksi olen vielä tänäkin päivänä neitsyt koska olen pihdannut jotta voin todistaa miehelle etten ole h uora ja tämän jälkeen mies näkisi minut jo pahasti mielenvikaisena. Parempi vaan olla yksin, vaikka sekin sattuu, mutta jos vaihtoehdot on ne että näyttää omat nolot sairautensa tai olla yksin niin mielummin valitsen yksinäisyyden... kunnioittaisit sinäkin valintaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi pilalla?
Hiukset lähtee päästä, on suolistosairaus, virtsankarkailua, peräaukko vuotaa, mielenterveysongelmia, huono maine, köyhyys ja yksinäisyys.
Tuon ikäiseltä ei pitäisi vielä hiukset pudota päästä ja suolistosairairaus tarvitsevat lääkärin apua.
Virtsankarkailu ja peräaukon vuotokin varmasti tarvitsee lääkärin apua, mutta voit myös PALJON auttaa näissä vaivoissa jumppaamalla, jännittäen alapäätä useita kertoja päivässä, niin alapään lihakset tiukkenee.
Mielenterveysongelmiin, jos ei ole jo lääkkeitä, terapiaa ym, kannattaa varata aika oman terveysaseman psykiatrian sairaanhoitajalta, niin hän ohjaa eteenpäin hoidot.
Onko huono maineesi ihan totta vai kuviteltua?
Yksinäisyys on aika vaikea asia nyt, kun ollaan kaikki karanteenissa, mutta se on valitettavasti erittäin yleinen ongelma kaikkialla juuri nyt, varsinkin tietysti yksin asuvilla.
Kyllä se oli aivan totta. Sain huonon maineen koska seurustelin useiden kanssa, iskin varattuja, en ollut muutenkaan luotettava ystävä. 3 vuoden ajan mua joka päivä h uoriteltiin, mulkoiltiin ja naureskeltiin kun menin ohi ja muunkinlaista henkistä väkivaltaa oli mutta sitä ei tapahtunut jokapäivä. Kerran mua jopa lyötiin ja muut taputti ringissä ympärillä ja kun menin portaiden alle itkemään kulkivat ohi ilkkumassa.
Miksi iskit varattuja miehiä? Oliko se joku kostosi jostain näille naisille?
Toisaalta ei pidä ihmetellä huonoa asennetta muilta, jos itse käyttäytyy kelvottomasti.
Katselin väkivaltaista ihastusta pitkään koska olin niin rakastunut ja koukussa hänen komeuteensa ja charmiin. Toivoin myös että hän rakastaisi mua ja pitäisi musta huolta koska mulla oli just peruskoulu ja kiusaaminen päättynyt! Hän kun oli sellainen tappelija niin ajattelin että nyt mulla ois sellanen mies että kukaan ei uskalla kiusata mua enää, hän käy laittamassa kiusaajat kuriin. Sen sijaan hän uhkaili mua hakkaamisella ja tappamisella ja syytti mua jopa itsemurhayrityksestään koska en yöllä vastannut puhelimeen koska nukuin ja yritti viiltää kaulavaltimonsa auki ja veret roiskui pitkin vessan seiniä!