Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän maanpäällistä helvettiä ja olen 24-vuotias.

Vierailija
03.05.2020 |

Elämäni on pilalla. Mitä haluaisit kysyä?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et syö Cymbalta, Efexor, Essitalopram, ja Ketipinor sekä Zyprexa

Näitähän lääkäri mulle aina tyrkyttää, mutta ei kukaan järkevä pistä näitä suuhunsa ellei ole aivan pakkotilanne kun tietää noiden lääkkeiden haittavaikutukset! Eikä lääkkeet poista mun ongelmia, vaan turruttaa ainoastaan tuskan.

Samaan pääsee juomalla paljon alkomahoolia.

Zinc

Yritän pitää terveydestäni ja kauneudestani mahdollisimman hyvin huolta, joten liika dokaaminen ei kuulu mun tapoihin.

En mä sanonutkaan, että sen pitäisi kuulua.

Zinc

Vierailija
22/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä suolistosairaus? Elämä ei ole pilalla vaikka käyttää vaippaa, tai saa avanteen. Pitää vaan niellä karvas kalkki siitä että niillä korteilla pelataan mitkä on saanut.

IBS ja elämä on todellakin pilalla jos pitää aikuisena alentua vauvan tasolle ja käyttää vaippaa! Mulla on missin luonne niin ei sovi sellaisen persoonan kanssa nämä nolot sairaudet yhteen... Joten olenkin nähnyt parhaaksi viettää tässä jo 10 vuotta eristäytyneenä sosiaalisesta elämästä ja loppuelämä tulee todennäköisesti jatkumaan samalla tavalla ellen parane edes suurimmaksi osaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeet voi auttaa IBS:ssään. Myös oikea ruokavalio. Jos et tee asialle mitään et varmasti parane.

Vierailija
24/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että ehkä vikasi ei ole elämäsi olosihteiden paskuus vaan ihan oma luoteesi? Kyllä, ehkä vaipan käyttö on noloa mutta mieluummin olen valinnut sen kuin kotona rypemisen.

Elämässä voi olla paljon paheampiakin asioita kuin pidätyskyvyttömyys, tai nolostuminen.

Vierailija
25/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka kokee tarvetta tulla ilkuun, toivottavasti teidän elämänne tulee meneen helvetin huonosti.

Tästä sanoin jo yhdessä kommentissa. Suurin osa ihmisistä on p askamaisia. Ne ei tunne mitään armoa, että lopettaisi esimerkiksi kiusaamisen ajoissa ennen kuin toiselta ihmiseltä menee terveys! Täytän pian 25 ja olen jo tässä iässä ihmisvihaaja. Miettikää sitä, kiitos kun tapoitte mun uskon ihmisyyteen. Minua on rääkätty niin paljon, että se on kovettanut psyykettäni niin että jos kituva eläin täytyisi lopettaa niin pystyisin sen tappamaan silmäkään värähtämättä ja itsepuolustus tilanteessa uskaltaisin käyttää myös asetta jos mikään muu ei auta!

Lapsena olin sellainen että kun katsoin avara luonto ohjelmaa niin jos leijona tappoi antiloopin se sai minut kyyneliin. Kiusaaminen on kovettanut minut niin ettei nykyään silmäkään värähdä ja se on pelottavaa se! Eli pystyn tarvittaessa laittamaan tunteet OFF ja olemaan JULMA!

Vierailija
26/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä siis voisi määrätä potilaille. 

Mäyräkoira illassa ?

Zinc

Onko pakko huudella väliin, jos ei ole oikeaa asiaa?

Voimia ap. Toivottavasti saat fyysiset oireeni kuriin ja henkisen puolen nousemaan. Vaikutat selväjärkiseltä ja vahvalta ihmiseltä.

Vierailija
27/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda piirejä, miksi katselisit jotain väkivaltaista ihastusta

Vierailija
28/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäyräkoira illassa ?

Zinc

Voimia ap. Toivottavasti saat fyysiset oireeni kuriin ja henkisen puolen nousemaan. Vaikutat selväjärkiseltä ja vahvalta ihmiseltä.

Siis oireeSI. Minun oireistani ei kannata ahdistua.

Vierailija
29/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi pilalla?

Hiukset lähtee päästä, on suolistosairaus, virtsankarkailua, peräaukko vuotaa, mielenterveysongelmia, huono maine, köyhyys ja yksinäisyys.

Tuon ikäiseltä ei pitäisi vielä hiukset pudota päästä ja suolistosairairaus tarvitsevat lääkärin apua.

Virtsankarkailu ja peräaukon vuotokin varmasti tarvitsee lääkärin apua, mutta voit myös PALJON auttaa näissä vaivoissa jumppaamalla, jännittäen alapäätä useita kertoja päivässä, niin alapään lihakset tiukkenee.

Mielenterveysongelmiin, jos ei ole jo lääkkeitä, terapiaa ym, kannattaa varata aika oman terveysaseman psykiatrian sairaanhoitajalta, niin hän ohjaa eteenpäin hoidot.

Onko huono maineesi ihan  totta vai kuviteltua?

Yksinäisyys on aika vaikea asia nyt, kun ollaan kaikki karanteenissa, mutta se on valitettavasti erittäin yleinen ongelma kaikkialla juuri nyt, varsinkin tietysti yksin asuvilla.

Vierailija
30/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on monia samassa junassa. Lohduttaudu edes sillä ajatuksella, että olet nuori. Tsemppiä.

Ei 24-vuotias ole enää nuori. Reippaasti aikuinen on. Sofia ja Stefan -ketjuissakin painotetaan kuinka 30-vuotias on jo vanha haahka. Sellainen sinäkin olet viiden vuoden päästä, ap. :)

T: N17

Vierailija
31/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä empatiakyvyttömiä ihmisiä sikiää? Kun katson palstalaisten tilaa, niin olen erittäin huolissani. Kiusataan ja potkitaan kilpaa, maassa makaavia. Mikä helvetti teitä vaivaa ihmiset?

Vierailija
32/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että ehkä vikasi ei ole elämäsi olosihteiden paskuus vaan ihan oma luoteesi? Kyllä, ehkä vaipan käyttö on noloa mutta mieluummin olen valinnut sen kuin kotona rypemisen.

Elämässä voi olla paljon paheampiakin asioita kuin pidätyskyvyttömyys, tai nolostuminen.

Cusibää-bää-bää.

Suksi kuuseen.

Vierailija
33/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on monia samassa junassa. Lohduttaudu edes sillä ajatuksella, että olet nuori. Tsemppiä.

Ei 24-vuotias ole enää nuori. Reippaasti aikuinen on. Sofia ja Stefan -ketjuissakin painotetaan kuinka 30-vuotias on jo vanha haahka. Sellainen sinäkin olet viiden vuoden päästä, ap. :)

T: N17

Juu kyllä on.

Vierailija
34/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä, omassa luonteessani oli myös vikaa ja syyt oli kevytkenkäisyys ja selkäänpuukottaminen kun ajauduin kiusatuksi. Piti hakata 100 kertaa päätä seinään ennen kuin kykenin ottamaan opiksi ja parantamaan tapani, mutta kykenin kuitenkin joten en täysin menetetty tapaus ole kun kaikki ei kykene koskaan ja vaikka otin opiksi jo kiusaamisen aikana niin kiusaaminen silti jatkui ja ylä-asteen jälkeenkin ihastukseni kohteli mua kurjasti huonon maineeni takia!!! Mutta usko tai älä niin minussa on myös paljon hyvää, olen avoin ja empaattinen ja harmi että henkinen kasvuni ja nämä hyvät luonteenpiirteet jää minusta näkemättä koska olen mennyt rikki ja elän eristäytyneenä...

Hyvä ihminen meni hukkaan.

Ja sekin on kummaa että muut väittää että syytän aina muita kaikesta vaikka just kirjoitin mustaavalkoisella että vikaa ollut minussakin!

Sinä voit kulkea vaikka sadat vaipat p erseessäsi, mutta minä en ala itseäni niin häpäsemään ja säilytän edes jollain tavalla kunniani kun pysyn tälläisenä rumana ja nolona ihmisenä sosiaalisen elämän ulkopuolella niin ei pääse muut enää laukomaan mulle ilkeitä kommentteja ja loukkaamaan mua!

Vierailija
35/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cusibää-bää-bää.

Suksi kuuseen.

Jep, olet melkoisen myötätuntoinen itse varmasti... kerroin rehellisesti siitä että meitä on muitakin virheellisiä alle kolmekymppisiä naisia, mutta totta kai sinun täytyy lähteä nimittelemään kusipääksi.

Vierailija
36/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä kehittymätön psyykkeeltäsi, teineillä ja nuorilla aikuisilla on paljon mielenterveysongelmia.

Jospa henkinen kehitys on viivästynyt. Tämä ei ollut mitään pilkkaa... vaan pohdintaa asiasta.

Vierailija
37/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tässä ketjussa ei ole ollut sinulle ilkeä, mutta sinun itsesi täytyy päästä haukkumaan muita paskavaippaperseiksi, noloiksi, ja häpeällisiksi. Olet itse koko ketjun epäempaattisin kirjoittaja sairaita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
38/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäyräkoira illassa ?

Zinc

Kiitos!

Vierailija
39/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on nyt se palstan kuumuisa valinnan paikka. Muutatko elämösi suuntaaa vai katkeroidutko pelkäksi valittajaksi?

Lääkäriin ja ruokavalio kuntoon. Ruoka auttanee hiustenlähtöön ja suolistoon.

Pää kuntoon liikunnalla ja mieluisalla tekemisellä, siitä voi edetä opiskeluun.

Olet alle 25v, pääset vielä mukaan nuorison tukijuttuihin, mutta nyt on viimeinen tilaisuus hakea apua sitä kautta.

Anna mä arvaan, tähän vastaat että et voi tehdä mitään kun....

Vierailija
40/105 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolona, häpeällisenä vaipankäyttäjänä voin sanoa että kukaan ei ole ikinä pilkannut minua asiasta. Ei tuntematon ihminen jos joku on kysynyt miksi käytän invavessaa, ei läheinen, ei seurustelukumppani.