Itsensäpaljastaja osui väärän naisseurueen eteen - hakkasi miehen verille
Onko tämä nyt sitten jotenkin oikeutettua ja voimaannuttavaa? Miksi mies piti hakata verille?
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/3bc4f6d1-c1c5-4e90-8946-15f80…
Kuten kommenttikentässä sanotaan, mitä jos joku vapaaottelija-mies olisi Linnanjuhlien jälkeen hakannut tissin vilauttajan verille?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Kova vtun akka. Ei pelkästään ottanut kiinni, vaan alisti kunnolla ihmisten nähden. Tuolla paljastelijalla ei muna kyllä enää seiso, olen siitä aika varma.. :)
Ihan pelle, niin kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap toisiaan verrannolliset ovat vaginan vilauttaja ja peniksen vilauttaja. Miehethän kävelevät yläruumis paljaana koko kesän ja sama oikeus kuuluu naisille. Kummankin sukupuolen tissit ovat verrannolliset keskenään. Yläruumista ja alaruumista ei verrata.
Jos sä menet vahingossa miesten pukkariin, jossa miehet ovat ylävartalot paljaina, niin he eivät ole millänsäkään. Jos joku mies menee vahingossa naisten pukkariin, jossa naiset ovat ylävartalot paljaina, niin 100 % naisista hätääntyy ja peittää tissit, osa jopa kiljuu henkensä edestä. Ei ole siis samasta asiasta kyse edes naisten itsensä mielestä.
Eivät ne penistäänkään peitä.
Moni peittää, kaikki eivät. Mikä sun pointti oli?
Olen eri, mutta eiköhän se ollut se, että naiset on yleensä paljon epävarmempia vartalostaan, ja siksi ylettömän häveliäitä.
Vai olisikohan sittenkin kuule se, että naisten ja miesten tisseillä on kulttuurillista eroa?
Miehet ovat naisilta kysymättä asettaneet naisen rinnat seksuaaliseksi objektiksi. Tämä pitää poistaa ja vapauttaa naisten rinnat miesten mielipuolisen vallan alta.
Tuo on täysin sinun omaa kuvitelmaasi, että syy olisi yksin miesten. Naiset itse korostavat rintojaan seksuaalisessa mielessä ja käyvät tissileikkauksissa jne.
Tuo nyt on ihan höpönlöpöä että naiset jotenkin yleisesti ramppaisi tissileikkauksissa, ainakaan seiska-lehden juttujen ulkopuolella. Ainoat naiset, joiden tiedän "tissileikkauksessa" käyneen ovat sellaisia, joilta on leikattu rinta pois syövän takia.
En tule koskaan ymmärtämään tätä naisten logiikkaa, että "jos minä ja mun tutut ei jotain tee, niin ei sitä tee kukaan". Seuraavaksi varmaan kerrot, että et tunne ketään topattuja tai push up -rintaliivejä käyttävää?
Minulla ei kyllä ole aavistustakaan millaisia rintaliivejä ystäväni ja tuttuni käyttävät. Topatut liivit ovat t-paitaliivejä eli niiden tarkoitus saada nännit pysymään piilossa. Paidan läpi nöpöttävät nännit ovat sellaista, joita itse vältän esittelemästä. Nännit elävät omaa elämää enkä pysty niiden toimintaa säätelemään esimerkiksi palellessa.
eri
Aika kova nainen, kun kävi henkisesti sairaan miehen kimppuun ja oikein hakkasi kunnolla verille.
Kehitysmaissa tuollainen nainen nostetaan jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan, että jos joku tekee rikoksen itseä tai omaisuutta kohtaan, niin silloin saa puolustaa ja kunnolla. Kommenteista saa kuvan, että puolustaminen tarkoittaa tarkoittaa sen toisen hakkaamista.
Missä kohtaa artikkelissa kerrottiin että nainen hakkasi miehen?
Ribeiro and the two women entered the car and chased the man for several blocks before they caught up.
“I jumped out of the car and started running barefoot after him,” she said. “He started screaming that he was innocent, that he hadn’t done anything, that he was trying to take a piece of meat from his shorts. I slapped him, punched him, took him down. My friends held me when he was bloodied on the floor, so we called the police and he was arrested.”
https://www.google.com/amp/s/www.mmafighting.com/platform/amp/2020/4/27…
Nainen siis läppäsi, löi ja pisti miehen maahan. Ihan normaali kiinniotto. Vai miten sä ottaisit pakenevan kriminaalin kiinni. Ottaisit hellään syleilyyn? Paijaisit poskesta ja pyytäisit että jos tämä nyt pysähtyis ja jäis odottamaan poliisia.
Jos olisin brassijujutsutaustainen vapaaottelija, niin ei minun tarvitsisi lyödä ollenkaan. Ei järjestysmiehetkään hakkaa verille, vaan he ottavat hallintaotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap toisiaan verrannolliset ovat vaginan vilauttaja ja peniksen vilauttaja. Miehethän kävelevät yläruumis paljaana koko kesän ja sama oikeus kuuluu naisille. Kummankin sukupuolen tissit ovat verrannolliset keskenään. Yläruumista ja alaruumista ei verrata.
Jos sä menet vahingossa miesten pukkariin, jossa miehet ovat ylävartalot paljaina, niin he eivät ole millänsäkään. Jos joku mies menee vahingossa naisten pukkariin, jossa naiset ovat ylävartalot paljaina, niin 100 % naisista hätääntyy ja peittää tissit, osa jopa kiljuu henkensä edestä. Ei ole siis samasta asiasta kyse edes naisten itsensä mielestä.
'
Olen eri, mutta eiköhän se ollut se, että naiset on yleensä paljon epävarmempia vartalostaan, ja siksi ylettömän häveliäitä.
Vai olisikohan sittenkin kuule se, että naisten ja miesten tisseillä on kulttuurillista eroa?
Miehet ovat naisilta kysymättä asettaneet naisen rinnat seksuaaliseksi objektiksi. Tämä pitää poistaa ja vapauttaa naisten rinnat miesten mielipuolisen vallan alta.
Tuo on täysin sinun omaa kuvitelmaasi, että syy olisi yksin miesten. Naiset itse korostavat rintojaan seksuaalisessa mielessä ja käyvät tissileikkauksissa jne.
Jokainen nainen on yksilö. On naisia jotka ottavat silarit tehdäkseen niillä TYÖTÄ eli saadakseen RAHAA. Silti miehet siirtävät tuohon tissityöläiseen kohdistamansa fantasiat kehen tahansa naiseen vain ja ainoastaan rintojen takia, vaikka kellä tahansa naisella olisi luomut. Kyllä se vinouma on edelleen siellä miehen päässä. Ei ole sellaista kuin "seksuaalisessa mielessä" Olen aseksuaali suurilla luomurinnoilla. Minulla ei ole mitään seksuaalisia ajatuksia, mutta minua seksualisoidaan jatkuvasti vain siksi, että rintojeni koko on iso. Se ei todellakaan ole minussa se seksuaalisuus vaan miesten omissa pikku aivoissa. Rintoja ei tarvitse millään tavalla korostaa, jokainen mies kyllä tietää että ne ovat olemassa. Vaikka joku korostaisi ja esittelisi rintojaan niin ei ole pakko katsoa.
Ei ole pakko, mutta ei myöskään kiellettyä. Jos joku katsoo, siitä ei kannata vetää hernettä nenuun.
Ongelma tuleekin juuri siinä, että katsoja ei tiedä onko tissit laitettu tahallaan näytille katsottavaksi vai ei. Eli tulemme taas siihen, että mies itse kokee oikeudekseen määritellä ovatko naisen tissit katsottavissa vai ei. Tämä on väärin ja lainvastaista. Vain nainen voi määritellä ja vain naisella on oikeus määritellä onko hänen tissejään lupa katsoa vai ei. Minun tissejäni EI saa katsoa!
LOL! Ja mitä teet jos kuitenkin katson?
Spreijjaan turvasuihkeella silmäsi sokoiksi niin et katso vähään aikaan.
Ok, onnea valitsemallasi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että vilauttelijat ovat täysin tasapainoisia ihmisiä, ellei sitten ole jostain nuorten pilailusta kyse. Ihmettelen, että tällaisen todennäköisesti psyykkisesti enemmän tai vähemmän sairaan ihmisen pahoinpitelystä tehdään jokin sankaritarina. Sitä paitsi, miten suuret traumat siitä oikeasti tulee lapselle, että näkee alastomuutta hetken aikaa?
Mä olin noin 8-9v kun pyöräillessäni viereen ajoi auto. Mies nousi hankalan oloisesti penkille polvilleen tms ja otti vehkeensä esiin. Pyöräilin ees taas tietä pelästyneenä (suht vilkas ja kääntyminen siitä olisi ollut hiljaisemmalle tielle) niin kauan että auto kaikkosi, se seurasi pari kertaa seuraavaan risteykseen jne.
Aikajana on aika hämärä mutta tästä noin 2v eteenpäin pelkäsin kaikkia pysähtyviä ja kääntyviä autoja. Pelkäsin myös samannäköisiä autoja ja lopulta olin jonkinlaisessa psykoosissa (oma tulkinta nyt): en uskaltanut olla kotona ikkunoiden edessä (ulkona näkyi tie) ja pimeällä menin omaan huoneeseen lattioita pitkin laittamaan verhoja kiinno. Kuljin kilometrejä metsiä pitkin kotiin autoja peläten. Vanhempien autoissa painoin pääni alas jos tuli ”oikean” näköinen auto vastaan. Kastelin sänkyäni.
Enempää en jaksa kertoa. Mutta sellaista vahinkoa.
Ei ole kyllä kasvatus vanhemmiltasi mennyt ihan putkeen jos noin vahvasti reagoit.
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan, että jos joku tekee rikoksen itseä tai omaisuutta kohtaan, niin silloin saa puolustaa ja kunnolla. Kommenteista saa kuvan, että puolustaminen tarkoittaa tarkoittaa sen toisen hakkaamista.
Kyllä se on ihan jees, kunhan se on nainen joka hakkaa miehen. "Ketään ei saa lyödä"-kukkahatutkin varmaan aivan innosta piukeena kannustamassa sistereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensäpaljastelijat harvemmin ovat naisille vaarallisia. Ainoastaan epämiellyttäviä.
Minusta se ei oikeuta ruumiillisen vamman tuottamiseen.
(Itse osoitan niiden pervojen onnettomia pilejä, joita eivät normi kanssakäymisessä ylös saa ja nauran pilkallisesti. Menee trauma sen ansaitsevalle.)
N43
Itsensäpaljasttelija yrittää aiheuttaa kohteelle trauman. Olin itse 6 vuotiaan lapseni kanssa, kun jouduimme kohtaamaan itsensäpaljastelijan. Äiti sai traumoja, lapsen traumasta.
No oikeasti osasin olla rauhallinen ja selittää lapselle, että setä on vähän pipi päästä yms.
No onneksi väkivalta ei aiheuta minkäänlaisia traumoja, ihan jees vaikka hakata jotain lasten edessä, kunhan ei lihaansa vilauta. Amerikka-logiikka?
Ihan ok, jos saa hakata silloinkin kun itseään paljastelee toinen sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka vilauttelee itseään ottaa tietoisen riskin.
Niinpä ei tässä vilauttelija voi syyttää kuin itseään.
Niin, tuosta saa helposti vaikutelman että kyseessä on kamala hirviö. Todellisuudessa voi olla vaikka ties millainen raukkaparka kehitysvammainen joka ei voi toiminnalleen mitään ja tarvtisisi apua lyömisen sijaan. Mutta koska tällä saatiin naissankari aikaiseksi niin pitää heittää löylyä.
Rikollinen pyrki karkuun.
Jos kiinniotettava yleisen kiinniotto-oikeuden käyttämisen yhteydessä tekee vastarintaa tai pakenee, kiinniottaja saa käyttää sellaisia kiinniottamisen toimittamiseksi välttämättömiä voimakeinoja, joita voidaan pitää kokonaisuutena arvostellen puolustettavina, kun otetaan huomioon rikoksen laatu, kiinniotettavan käyttäytyminen ja tilanne muutenkin.
Tapahtuiko Suomessa?
Vai tapahtuiko sittenkin vain somessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas. Miehiä pitää syyttää siitäkin että tykkäävät rinnoista.
Nyt jo jotain rajaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että vilauttelijat ovat täysin tasapainoisia ihmisiä, ellei sitten ole jostain nuorten pilailusta kyse. Ihmettelen, että tällaisen todennäköisesti psyykkisesti enemmän tai vähemmän sairaan ihmisen pahoinpitelystä tehdään jokin sankaritarina. Sitä paitsi, miten suuret traumat siitä oikeasti tulee lapselle, että näkee alastomuutta hetken aikaa?
Mä olin noin 8-9v kun pyöräillessäni viereen ajoi auto. Mies nousi hankalan oloisesti penkille polvilleen tms ja otti vehkeensä esiin. Pyöräilin ees taas tietä pelästyneenä (suht vilkas ja kääntyminen siitä olisi ollut hiljaisemmalle tielle) niin kauan että auto kaikkosi, se seurasi pari kertaa seuraavaan risteykseen jne.
Aikajana on aika hämärä mutta tästä noin 2v eteenpäin pelkäsin kaikkia pysähtyviä ja kääntyviä autoja. Pelkäsin myös samannäköisiä autoja ja lopulta olin jonkinlaisessa psykoosissa (oma tulkinta nyt): en uskaltanut olla kotona ikkunoiden edessä (ulkona näkyi tie) ja pimeällä menin omaan huoneeseen lattioita pitkin laittamaan verhoja kiinno. Kuljin kilometrejä metsiä pitkin kotiin autoja peläten. Vanhempien autoissa painoin pääni alas jos tuli ”oikean” näköinen auto vastaan. Kastelin sänkyäni.
Ei ole kyllä kasvatus vanhemmiltasi mennyt ihan putkeen jos noin vahvasti reagoit.
Haluaisin ehdottomasti kuulla tämän kommentoijan taustoista? Sukupuoli, ikä, asuinpaikka kaupunki/maaseutu yms?
Vierailija kirjoitti:
Aika kova nainen, kun kävi henkisesti sairaan miehen kimppuun ja oikein hakkasi kunnolla verille.
Kaikissa maissa naiset eivät saa puolustaa itseään edes henkisesti sairasta miestä vastaan. Ja heidät kasvatetaan niin, ettei heille tule puolustus edes mieleen. Siksi tuollainen nainen on hyvä esimerkki heille.
Katson itse miesten etumuksen ja takapuolen. Mittaan mielessäni hartiat, kädet ja sulavan liikkumisen. Mutta en katso sitä niin, että mies huomaa sen. Jos huomaakin, niin yritän olla privosoimatta. Itse kohtaan miehiä, jotka provosoiden tuijottaa tissejä . Heidän tarkoitus on, että huomaan sen. He haluavat alistaa sillä. Ei siis kaikki miehet, mutta tuijottelijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ehdottomasti kuulla tämän kommentoijan taustoista? Sukupuoli, ikä, asuinpaikka kaupunki/maaseutu yms?
Miksi ihmeessä? Mutta voin toki kertoa: mies, 45, eronnut, ei lapsia, Helsinki (myös lapsuuden vietin täällä), DI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Mutta voin toki kertoa: mies, 45, eronnut, ei lapsia, Helsinki (myös lapsuuden vietin täällä), DI.
DI selittää.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa maissa naiset eivät saa puolustaa itseään edes henkisesti sairasta miestä vastaan. Ja heidät kasvatetaan niin, ettei heille tule puolustus edes mieleen. Siksi tuollainen nainen on hyvä esimerkki heille.
Eihän sillä ole mitään tekemistä itsensä puolustamisen kanssa, jos ammattitappelija jahtaa autolla polkupyöräilijää monen korttelin verran päästäkseen hakkaamaan hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas. Miehiä pitää syyttää siitäkin että tykkäävät rinnoista.
Nyt jo jotain rajaa.....
Pitäminen ja käyttäytyminen on ihan eri asia. Kyllä suklaastakin saa pitää, mutta sitä ei saa varastaa tai syödä älyyttömyyksiä ja sen mainostaminen on moraalitonta, koska sen liika syönti johtaa lihavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ole mitään tekemistä itsensä puolustamisen kanssa, jos ammattitappelija jahtaa autolla polkupyöräilijää monen korttelin verran päästäkseen hakkaamaan hänet.
Hän halusi tehdä odinit. Mutta valitsi kohteen, joka rikkoi lakia.
Kun kohteena on lapset, niin ei todellakaan ole. Sen lisäksi en muista koskaan kuulleeni naisesta, joka paljastelee itseään yllättäen muille tiellä liikkujille. Sinä ilmeisesti tiedät tai olet jopa joutunut sellaisen ahdistelun kohteeksi?