Itsensäpaljastaja osui väärän naisseurueen eteen - hakkasi miehen verille
Onko tämä nyt sitten jotenkin oikeutettua ja voimaannuttavaa? Miksi mies piti hakata verille?
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/3bc4f6d1-c1c5-4e90-8946-15f80…
Kuten kommenttikentässä sanotaan, mitä jos joku vapaaottelija-mies olisi Linnanjuhlien jälkeen hakannut tissin vilauttajan verille?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka vilauttelee itseään ottaa tietoisen riskin.
Niinpä ei tässä vilauttelija voi syyttää kuin itseään.
Näin sen pitäisi olla. Jos rikkoo lakia, ottaa riskin tulla hakatuksi, eikä hakkaajia syytetä.
Eli olet oman käden oikeuden kannalla.
Jos sinä ajat vaikka minun auton perään, niin voin tulla ja piestä sinut verikasaksi?
Missä se raja sinun mielestä menee, kun toisen ihmisen saisi virallisesti käydä hakkaamassa?
Entä millaisen vamman saisi aiheuttaa? Voiko käden katkaista? Entä leuan tai nenän murtaminen, mikä yleensä noista seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka vilauttelee itseään ottaa tietoisen riskin.
Niinpä ei tässä vilauttelija voi syyttää kuin itseään.
Näin sen pitäisi olla. Jos rikkoo lakia, ottaa riskin tulla hakatuksi, eikä hakkaajia syytetä.
Eli olet oman käden oikeuden kannalla.
Jos sinä ajat vaikka minun auton perään, niin voin tulla ja piestä sinut verikasaksi?
Missä se raja sinun mielestä menee, kun toisen ihmisen saisi virallisesti käydä hakkaamassa?
Entä millaisen vamman saisi aiheuttaa? Voiko käden katkaista? Entä leuan tai nenän murtaminen, mikä yleensä noista seuraa?
Miten onnettomuus olisi sama kuin harkittu rikos?
Veikkaan, että.tui nainen halusi miehen vastaamaan teoistaan oikeuden eteen ja siksi otti hänet kiinni. Mies olisi voinut hävitä maan rakoon.
Teinityttö näytti minulle kerran keskisormea ja sanoi v**n h**ksi. Halusi ilmeisesti esittää jotakin kaverilleen. Naurahdin ja pudistelin päätäni, mutta olisikin siis palstaraadin mielestä pitänyt vetää kunnolla turpiin?
Vierailija kirjoitti:
Teinityttö näytti minulle kerran keskisormea ja sanoi v**n h**ksi. Halusi ilmeisesti esittää jotakin kaverilleen. Naurahdin ja pudistelin päätäni, mutta olisikin siis palstaraadin mielestä pitänyt vetää kunnolla turpiin?
'Yllättäen' ei tule mammoilta vastausta tähän.
Vierailija kirjoitti:
Laissa ei ole perustetta, joka oikeuttaisi psyykkisesti sairaan henkilön pahoinpitelyn siksi, että sairas ilmentää käytöksellään sairauttaan, tai siksi, että teko aiheuttaa pahennusta muille. Ja tämä pätee sukupuolesta riippumatta.
Valmisteleekohan kommentoija jo itselleen puolustuspuhetta, jos uskaltautuisi muutakin tekemään kuin trollaamaan? Kun eihän sairas itselleen mitään voi.
Onpa suomipoika säikky, rupeaako monikin näistä nyt vilkuilemaan selkänsä taakse vihaisten naisten varalta?
Vähättelevä suomipoika meni tolaltaan jo Jättihävystä. Muistatteko viel? :D
Antaa oikeuden päättää korvauksista, täällähän niitä saa joka napin repeämisestä, joten ei hätää.