Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instassa kiertävä sisustusbingo - Miten sinä pärjäät?

Vierailija
27.04.2020 |

https://aijaa.com/dL0WGQ

Tätähän voi myös pelata suosikkiblogikotien tai sisustusaiheisten instagramkäyttäjien tileistä. Saako joku kaikki?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 meillä.

Vierailija
2/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy vanha senkki, jolla on tarina. Se on ollut mulla ihan lapsesta saakka, eli pian 40 vuotta.

Se oli ainut osumani bingossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy vain peikonlehti

Vierailija
4/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut bingoa. Ainoa mitä meillä noista on, on mummon vanha senkki jota muuten vielä parisen vuotta sitten haukuttiin rumaksi kavereiden toimesta mutta nyt onkin niiiin ihana.

Vierailija
5/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla osumaa. Hienoa huomata, että en ole trendilammas, vaan meillä on uniikki sisutus.

Vierailija
6/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla osumaa. Hienoa huomata, että en ole trendilammas, vaan meillä on uniikki sisutus.

Eipä tähän kukaan sellainen vastaakaan jolla noita osumia olisi paljon.

Vierailija
7/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla osumaa. Hienoa hyvä uomata, että en ole trendilammas, vaan meillä on uniikki sisutus.

Ei todellakaan tarkoita, että on uniikki sisustus, vaikka ei olisi tämän hetken 16 suosituinta esinettä.

Vierailija
8/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tähän kukaan sellainen vastaakaan jolla noita osumia olisi paljon.

Tätähän voi pelata vaikka näillä blogi julkkisten tileillä. Saako joku blogisisustaja kaikki?

Vierailija
9/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy 2 noista.

Pääveistos (hymypoikapatsas)

Se kori. Itse asiassa useita koreja, sillä niissä on kätevä säilyttää kaikenlaista tavaraa :)

Vierailija
10/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha papan tekemä senkki löytyy, ei muuta. Peikonlehti on ollut, ei ole enää.

Vierailija
11/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä löytyy 2 noista.

Pääveistos (hymypoikapatsas)

Se kori. Itse asiassa useita koreja, sillä niissä on kätevä säilyttää kaikenlaista tavaraa :)

jatkan vielä vähän.

Makrameen aion tehdä seinäkoristeeksi.

Kuivaheinää ja peikonlehtiä varmaan olisi jos niitä voisi pitää. Niitä ei kuitenkaan voi turvallisuussyistä hankkia perheeseen, jossa on lemmikkinä lintuja. Peikonlehti on myrkyllinen ja niihin kuivaheiniin liittyy tukehtumisvaara + saattavat olla myrkyllisiä (riippuu heinästä ja aineista millä se on käsitelty).

Vierailija
12/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi vanha senkki löytyy nykyään kaikkien kodista 😂 Jajust tolleen, että se ei ole vaan senkki, vaan se on "mummon vanha senkki", "isoisän tekemä senkki" tai "ollut meillä suvussa 50 vuotta -senkki"

Vierailija
13/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo toi vanha senkki löytyy nykyään kaikkien kodista 😂 Jajust tolleen, että se ei ole vaan senkki, vaan se on "mummon vanha senkki", "isoisän tekemä senkki" tai "ollut meillä suvussa 50 vuotta -senkki"

En tietenkään nyt vuoksi aio hävittää, että se on tämän hetken muotia, kun se on aina mulla ollut.

Olen muutenkin aina tykännyt mummolatyylistä ja monet muutkin huonekaluni ovat tosi vanhoja. Lapseni sanoi teini-ikäisenä ettei haittaa, kunhan hänen huoneensa saa olla siltä rauhassa. Ja toki sai. No nyt poika itse vei yhden vanhan pikkupöydän omaan kotiinsa:D

2

Vierailija
14/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikonlehti löytyy, ja sitten jonkun verran sukulaisilta perittyjä/saatuja huonekaluja. Ei kuitenkaan senkkiä. No, laitetaan niistä kuitenkin toinen piste.

Vierailija
15/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään osumaa.

Mutta eipä tuo haittaisi, vaikka olisi tullut bingokin. Ihan kivannäköisiä sisustuksia on niilläkin, joilla noita tavaroita on. Oma sisustustyylini ei juuri trendeille kumarra, mutta jos esim jostain sisustusjulkaisusta bongaan jonkin kivan jutun ja se meille läy paikkaan, joka kaipaa jotakin muutosta/lisäystä, niin toki otan idean käyttöön.

Vierailija
16/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla klikata linkkiä :( Mitä siellä lukee?

Vierailija
17/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhden pisteen. Minulla on 50-luvun pieni senkki kirpparilta. Ostettu vuonna 1995.

Vierailija
18/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista. Räsymattokuosia löytyy tosin vaatekaapin puolelta yhdestä vaatteesta :)

Vierailija
19/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla klikata linkkiä :( Mitä siellä lukee?

Siellä on . puuvillaoksa tai muu kuiva heinä, kaupunkijuliste, peikonlehti kuvassa tai kasvina, stringhylly tai vastaava, pääpatsas, räsymattokuosi astioissa tai tekstiileissä,"tämä kori" Paimentolaismatto, mustavalkoinen lastenhuone ( tai yksi tehosteväri) tämä , vaasi, senkki, jolla tarina ,urna, paperipussi sisustusesineenä, makramee, kuppituoli

Vierailija
20/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 1,5, paimentolaismatto ja senkki, jonka olen ostanut ja sekin on oikeastaan klaffilipasto, joka on tosin vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan