Instassa kiertävä sisustusbingo - Miten sinä pärjäät?
Tätähän voi myös pelata suosikkiblogikotien tai sisustusaiheisten instagramkäyttäjien tileistä. Saako joku kaikki?
Kommentit (135)
Ei mitään noista. En päivitä sisustusta kovin usein. Ehkä koronan jälkeen ymmärretään sisustustilpehöörin olevan turhaa luonnon tuhoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla klikata linkkiä :( Mitä siellä lukee?
Siellä on . puuvillaoksa tai muu kuiva heinä, kaupunkijuliste, peikonlehti kuvassa tai kasvina, stringhylly tai vastaava, pääpatsas, räsymattokuosi astioissa tai tekstiileissä,"tämä kori" Paimentolaismatto, mustavalkoinen lastenhuone ( tai yksi tehosteväri) tämä , vaasi, senkki, jolla tarina ,urna, paperipussi sisustusesineenä, makramee, kuppituoli
Kiitos :) Mulla on vaasi ja makramee-amppeli (jos se lasketaan).
Ei yhtään osumaa. Eikä meillä mitenkään erikoinen sisustus ole.
Puuvillaoksa ja Buddhan pää löytyy 2p.
Kaikki muut paitsi kaksi juttua löytyy ☺️
0 pistettä! Jeeeeee!!!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Löytyy Räsymatto-astioita ja verhot, stringhylly, tuollainen kori, vanha senkki, makramee ja kuppituoli.
2: Räsymattoastia, joka on kyllä kätevän kokoinen ruoanlaitossa. Kaupunkijulistetta ei ole, mutta muutama muu kartta löytyy. Senkki on nyt muualla säilytyksessä.
Peikonlehti on ollut mulla vuosia. Sain pistokkaana. Muutama vanhemmilta saatu huonekalukin löytyy... 2p
Vierailija kirjoitti:
0
En sisusta
En harrasta turhan roinan ostamista siis.
3 pistettä.
Peikonlehti kasvina, pääveistos (on itseasiassa suojaruukku, veistos kuitenkin) ja "tämä kori", taitettuna pienemmäksi ja sisältäen kissan lelut.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy vanha senkki, jolla on tarina. Se on ollut mulla ihan lapsesta saakka, eli pian 40 vuotta.
Se oli ainut osumani bingossa.
Meillä sama. Paitsi että niitä senkkejä on 2kpl ja lisäksi 4 vanhaa piironkia. Kuivia heiniä saattaa olla arkieteisessä lattialla.
Mulla on peikonlehti, useampi noitakoreja (koska niitä saa S-marketista ja ostan säilytysastioiksi mieluummin jotain orgaanista kuin epäorgaanista) ja useampi vanha senkki (mutta yhdelläkään ei ole mitään erikoisempaa tarinaa, mutta meillä melkein kaikki huonekalut on vanhoja).
4: peikonlehti, kori, senkki ja makramee. Huilistin kyllä muutakin tuolta listalta, esim. maton ja Urnan
2 löytyy; peikonlehti ja räsymattokuosi
Jos senkki tarkoittaa lipastoa, niin juu, mulla on paikallisen marttayhdistyksen vanha (50-l.) senkki. Lisäksi hain muutama vuosi lapsuudenkodin aitasta n. 120-vuotiaan arkun. Mihin arkut unohtu listasta?
Myös peikonlehtiä mulla on ollut, mutta ne ei pysy hengissä tässä talossa.
Sisustusjutut on kiinnostavia. Itse pidän luonto- ja maaseututeemoista.
Ei yhtään kunnolla, tosin lähellä on ehkä toi senkki! Meillä on joku vanha arkku, mutta ei sillä mitään tarinaa ole, ostettu vaan käytettynä tavaroiden säilytykseen.
En ole järin kiinnostunut sisustamisesta.
3 löytyy: peikonlehti, räsymattokuosia, ja melkein samanlainen kori kuin kuvassa.