Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instassa kiertävä sisustusbingo - Miten sinä pärjäät?

Vierailija
27.04.2020 |

https://aijaa.com/dL0WGQ

Tätähän voi myös pelata suosikkiblogikotien tai sisustusaiheisten instagramkäyttäjien tileistä. Saako joku kaikki?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juliste mun kotikylästä. Ko kylä on kaukana kaupungista, niin sijaintinsa kuin asukasmääränsä puolesta, joten en ehkä laskis sitä kaupunkijulisteeksi. Nolla osumaa

Vierailija
42/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla osumaa. Hienoa huomata, että en ole trendilammas, vaan meillä on uniikki sisutus.

Onneksi olkoon merkittävästä saavutuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomatta bingo, mitä voitin?

Vierailija
44/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys että sain 4. Tosin heinä on jäänyt kaverin tuomasta kimpusta lasten leikkeihin. Senkkejä kaksi, ostan aina vanhoja huonekaluja, hölmöä jos sille irvaillaan bingossa – toisessa the mummotarina bonuksena. Lisäksi paimentolaismatto (huom värikäs Afrikasta itse tuotu, ei se blogiversio jossa valk pohjalla mustia viivoja) sekä "tämä kori" erilaisina kirppisversioina.

Bingosta puuttuu leipälaatikko jossa lukee Bread sekä Ikean rottinkinen kaappi tai muu rottinkiesine.

Vierailija
45/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli täällä mikä on tällä hetkellä trendikäs sisustus. Se on juuri tämä. Heinät, makramee, boho, desenio-julisteet, mooseskorit jne. Jos on löytyy kaikki esineet mitä bingossa,  on nyky-trendien mukainen koti.

Itse olen remontoimassa asuntoa ja tässä materiaaleja valitessa pohdin kovasti, mitä tämän jälkeen tulee? Millainen on ajaton koti vielä 10-20 vuoden päästä?

Vierailija
46/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pojo, mulla on yksi tuollainen samanlainen mustavalkoinen lautanen. Saatu tädeiltä marimakon astiasetissä yo-lahjaksi :) mitä muuten räsymatto-kuosi tarkoittaa tuossa, eikös tuo ole siirtolapuutarha?

Peikonlehti liippasi läheltä, yleisiä kasveja on esim. kultapalmu ja palmuvehka, mutta ei just peikonlehteä.

Vierailija
47/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi osuma, eli kuppituoli(t) löytyy. Mutta ei sisustukseni ole mitenkään erikoinen vaikkei noita muita löydykään, vaan ihan peruskauraa.

Vierailija
48/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi piste, jos lasketaan Marimekon pallokuvioinen huivi eteisen piirongin laatikossa. Sain sen syntymäpäivälahjaksi joskus kahdeksisen (?) vuotta sitten. 

Tämä kyllä nyt varmistaa sen, että olen kauhean epämuodikas sisustaja. Mummola-stoorin pystyn vetaseen keittiön tuoleista ja olohuoneen keinutuolista. Pinnatuolit on aitoa himottua 50-lukua, mutta keinutuoli taitaa olla vaan retroa, sillä se on ostettu 80-luvulla uutena. Eteisen piironkikin on vain 90-luvun lastulevyä. Värit ovat epämuodikkaat, mutta se on hyvin tukevaksi tehty ollakseen lastulevyä. Niihin laatikoihin mahtuu yllättävän paljon tavaraa.

Jos sitä hommaisi jonkun viherkasvin, niin voisin kutsua itseäni muodikkaaksi! Paitsi että mun hoidossa viherkasvit kuolee. Jopa kaktukset.

Vierailija
49/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolmen suoran, mutta en bingoa:

Meiltä löytyy vanha peikonlehti ajalta kun kukaan ei ollut vielä keksinyt että se on trendikäs.

Miehen suvun senkki. Tosin 80 % meidän huonekaluista on sukulaisten vanhoja ja tarinoilla varustettuja.

Ja sitten vielä se kaislakori. Ostin joskus Ikeasta, oli niin kiva.

50/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi eli teekannu Räsymatto-kuosilla.

Muista voisin ottaa peikonlehden ja kaupunkijulisteen. Muut ei ole minun juttuja. Mummolan senkkejä on säästetty, mutta minulla ei ole tilaa täällä. String-hyllykin voisi olla kiva, mutta tykkäisin enemmän Artekin hyllystä.

Vierailija
51/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolan vanha senkki löytyy. Kyseessä on siis 1950-luvulta peräisin oleva puhelinpöytä, jonka enoni oli 70-luvun alussa ostanut jostain "romukaupasta". Me saatiin se häälahjaksi kun olin ehtinyt melkein koko elämäni sitä ihailemaan aina enon luona käydessä. ❤

Kaupunkikarttajulistetta ei ole, mutta maailmankarttajuliste löytyy. En tiedä kelpaako ääriviivakuvaksi sellainen A4-kokoinen taulu, jossa on taustalla utuinen ja hyvin ylivalotettu mustavalkokuva lumisesta koivikosta ja kuvan päällä lukee "Live long and prosper".

Vierailija
52/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, String-hyllyä ei ole, mutta vähän sen tyyppinen aikanaan Ikeasta ostettu seinähylly löytyy.

Vierailija
53/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/16. Pääveistos löytyy.

Vierailija
54/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, mikään noista ei oikein ole mun juttuni.

Vierailija
55/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Mummolan vanha senkki löytyy. Kyseessä on siis 1950-luvulta peräisin oleva puhelinpöytä, jonka enoni oli 70-luvun alussa ostanut jostain "romukaupasta". Me saatiin se häälahjaksi kun olin ehtinyt melkein koko elämäni sitä ihailemaan aina enon luona käydessä. ❤

Kaupunkikarttajulistetta ei ole, mutta maailmankarttajuliste löytyy. En tiedä kelpaako ääriviivakuvaksi sellainen A4-kokoinen taulu, jossa on taustalla utuinen ja hyvin ylivalotettu mustavalkokuva lumisesta koivikosta ja kuvan päällä lukee "Live long and prosper".

Alkaa olla lähes koomista, että jokaisella on se vanha senkki ja mummolatarina 😄 Hyvin keksitty kyllä tohon bingoon, kaikilla trendiblogisteilla on sellainen nyt!

Ja kyllä, tuo tekstitaulu on trendikkäämpi versio live love laugh seinätarroista.

Vierailija
56/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkijuliste on. Muita ei, peikonlehden voisin ottaa. Vanhoja huonekaluja on mutta senkit on ikean malmia, joka varmaan olis ollu tällä listalla muutama vuosi sitten :D

Vierailija
57/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain senkki, kun suurin osa huonekaluista on muutenkin perittyjä/vanhoina ostettuja.

Vierailija
58/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy vanha senkki, jolla on tarina. Se on ollut mulla ihan lapsesta saakka, eli pian 40 vuotta.

Se oli ainut osumani bingossa.

Meillä on kanssa vanha senkki, miehen isoisoisän tekemä. Siinä siis on ihan oikeasti tarina, kuten sinullakin.

Meiltä löytyy myös kaupunkijuliste, tosin kaupunginosa vain. Sitten on yksi iso Marimekon muki tuolla kuosilla, pari heinää ja peikonlehti.

🤷‍♀️

Vierailija
59/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on peikonlehti ja itse asiassa kolme vanhaa lipastoa, joilla kaikilla on tarinansa.

vaasejakin on kaapeissa monta, kelpaako mikä vaan vai pitääkö olla joku tietty?

Mind you, mun mielestä nämä ovat ihan tavallisia huonekaluja, joita pitääkin olla kaikilla. Kaikkihan niitä kuitenkin tarvitsee. Tai no peikonlehteä ei tarvitse, mutta viherkasveja ylipäänsä on kiva olla.

Vierailija
60/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meilläkään noista kuin yksi, se vanha piironki, ostin facekirppiksen kautta joskus 10 vuotta sitten taitaa olla yli satavuotias, sen maalinpoisto on vieläkin vaiheessa, tarkoitus on joskus maalata se jonkun nätin väriseksi.

Mitään muita noista mitä bingossa on ei ole eikä tule, rumia juttuja. Minä olen menossa taas enemmän värikkääseen ja jopa retron suuntaan, mutta ruskeaa ei tule, keltainen ja oranssi on tervetullutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan