Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instassa kiertävä sisustusbingo - Miten sinä pärjäät?

Vierailija
27.04.2020 |

https://aijaa.com/dL0WGQ

Tätähän voi myös pelata suosikkiblogikotien tai sisustusaiheisten instagramkäyttäjien tileistä. Saako joku kaikki?

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkkejä löytyy kaksin kappalein, mukana myös tarina! Kuppituolit on, hieman yllätyin kun olivat listalla koska oletin näiden menneen muodista jo useampi vuosi sitten. Omanikin ovat Kodin Anttilasta.

Tällä hetkellä trendisisustajilla on just noi kuppituolit.

Vierailija
82/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wahuu materiaalia jippii pakko kuluttaa wahuu jippi wuhuuu!!

KASVAKAA AIKUISEKSI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha senkki löytyy. Isäni tekemä. Yli 50 vuotta vanha.

Vierailija
84/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pääpatsaan ainoastaan. Mulla on äitini vanha Apollon rintakuva, mutta kai se lasketaan patsaaksi päästä.

Paimentolaismattoa en ole koskaan kuullutkaan, joten en tiedä, miltä sellainen näyttää. En normaalisti seuraa ketään sisustajaa missään somessa, mutta täytyy googlata.

Vierailija
85/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksi. Hymypatsas ja paimentolaismatto. Huvittaa jotenkin, miten täällä selitellään, no se mun matto ja senkki ja heinä on niinku true, eikä tommosta trendipelleilyä. :D

Vierailija
86/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kaksi vanhaa senkkiä, kulkeneet mukana pian 30 vuotta. Paimentolaismattoa ei juuri tällä hetkellä ole, mutta sellainen voisi ollakin. Ja on ollut.

Mitään pölynkerääjiä kuten makramet ei mun huusholliin tule. Nätit korit on kivoja mutta turhia, niihin vain kertyy turhaa sälää ja pölyä. Kaapeista ja laatikoista löytyy kuitenkin muutama kori. Paperipusseja en jätä lojumaan ympäriinsä, ei mun juttu. Bingossa on paljon sellaista mikä ei ole "mun juttu" enkä näe omassa asunnossani kyseisiä esineitä, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Kaupunkijuliste mullakin oli joskus 80-luvulla. 

Vierailija
87/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lajinsa on se jengi jotka naureskelee tällaisille muotijutuille siellä omassa 10-20 vuotta sitten muodissa olleessa mummonmökissään.

Hauskahan toi bingo oli, en ainakaan itse ajatellut mitenkään naureskeluna. Itseltä löytyi vain kaksi: peikonlehti ja paimentolaismatto. Voisin silti ottaa tuosta Marimekon Urnan, niitä palloastioita, vanhan senkin mummotarinalla, punottuja koreja, tuon stringhyllyä vastaavan tai jopa jonkin hienon ääriviivajulisteen!

Pääasia että itse tykkää tavaroistaan, mitä väliä muiden mielipiteillä on?

Vierailija
88/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista.

Vierailija
89/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

String hyllyn kaltainen hyllykkö löytyy. :D sekin tosin on kasassa tällä hetkellä...

Hah, heti tuli mielen useampi instasta jolla on tuollainen massakämppä.

Vierailija
90/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme osui. Paimentolaismatto (ollut jo 10 vuotta), löytyy myös pääveistos ja pari pääkallo veistosta (työhön liittyviä). Paperikassi on pyykkikorina, koska on sopivan kokoinen makuuhuoneisiin.

Ihan varma en ole, että onko tuo meidän olohuoneen matto paimentolaismatto ja mikän sen määritelmä on. Google haun perusteella näyttää aika samanlaiselta. Peikonlehti on ollut, mutta se kuoli talvella.

Vierailija
91/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

String hyllyn kaltainen hyllykkö löytyy. :D sekin tosin on kasassa tällä hetkellä...

Hah, heti tuli mielen useampi instasta jolla on tuollainen massakämppä.

Pelataanko sellaista, että kuka löytää sellaisen kodin instasta, missä on eniten tai jopa noi kaikki? 😁

Vierailija
92/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla oikein. Ei ole edes paperipussia koristeena.

Vierailija
93/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/16 Ei ihan tullut bingoa

Vierailija
94/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mustavalkoinen lastenhuone vielä muotia?

Meillä on mun mielestä ihana lastenhuone. Väriä, valkoista ja puun värejä. Nättiä. 

Vierailija
95/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain peikonlehti. Senkki kelpaisi.

Vierailija
96/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/16

Vierailija
97/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 löytyy eli räsymattokuosia.

Vierailija
98/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lapsi muka haluaa mustavalkoisen huoneen? Kiva varmaan leikkiä "ruumishuoneessa". Aikuistenko mukaan täytyy mennä jopa lastenhuoneen sisustuksessa.

Maalatkaa vaikka koko kämppänne mustaksi lattiasta kattoon mutta jättäkää lastenhuone rauhaan.

Mun lapsi sai itse valita ja halusi. Hän on 12. Enemmän on valkoista. Mustaa on esim. maton kuviossa. Muuta meiltä ei sitten löydykään.

Vierailija
99/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka lapsi muka haluaa mustavalkoisen huoneen? Kiva varmaan leikkiä "ruumishuoneessa". Aikuistenko mukaan täytyy mennä jopa lastenhuoneen sisustuksessa.

Maalatkaa vaikka koko kämppänne mustaksi lattiasta kattoon mutta jättäkää lastenhuone rauhaan.

Aika monella trendien mukaan sisustajalla se trendien seuraaminen siirtyy myös lastenhuoneen sisustukseen. Äiti valitsee lapsen lelut ja kirjatkin sen mukaan, että sopii sisustukseen.

Mustavalkoisia leluja ja kirjoja? Huh :(

Vierailija
100/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koti niin totaalisen pois muodista oli aikakausi mikä tahansa joten ei löydy mitään noista.

Ostan asioita mistä tykkään, en osaa sisustaa sillain oikein sisustamalla. Välillä häpeän meidän kotia mutta yritän päästä siitä ajatuksesta koska me kuitenkin täällä viihdytään hyvin. Joskus mieheni sanoi että häntäkin välillä hävetti meidän koti, mutta se loppui siihen kun sanoin että herra on hyvä ja sisustaa ihan niin paljon kuin haluaa. Ei ole sisustanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi