Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instassa kiertävä sisustusbingo - Miten sinä pärjäät?

Vierailija
27.04.2020 |

https://aijaa.com/dL0WGQ

Tätähän voi myös pelata suosikkiblogikotien tai sisustusaiheisten instagramkäyttäjien tileistä. Saako joku kaikki?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuota kuvaa. Onko String-hyllyt sisustuslorttojen keskuudessa arvokkaita? Itselläni on sellainen jossain varastossa mummolan perintönä, on vielä alkuperäinen jostain 50-60 -luvulta. Missä sen voisi myydä ja paljonko kannattaa pyytää?

M/39

Vierailija
62/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tuli kaksi bingoa, melkein kolme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lapsi muka haluaa mustavalkoisen huoneen? Kiva varmaan leikkiä "ruumishuoneessa". Aikuistenko mukaan täytyy mennä jopa lastenhuoneen sisustuksessa.

Maalatkaa vaikka koko kämppänne mustaksi lattiasta kattoon mutta jättäkää lastenhuone rauhaan.

Vierailija
64/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lapsi muka haluaa mustavalkoisen huoneen? Kiva varmaan leikkiä "ruumishuoneessa". Aikuistenko mukaan täytyy mennä jopa lastenhuoneen sisustuksessa.

Maalatkaa vaikka koko kämppänne mustaksi lattiasta kattoon mutta jättäkää lastenhuone rauhaan.

Aika monella trendien mukaan sisustajalla se trendien seuraaminen siirtyy myös lastenhuoneen sisustukseen. Äiti valitsee lapsen lelut ja kirjatkin sen mukaan, että sopii sisustukseen.

Vierailija
65/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy neljä. Pienet stringhyllyt on lastenhuoneissa, tuo kahvallinen punoskori pikkuautojen säilytyskorina (toimii muuten erinomaisesti siinä tarkoituksessa), kipsinen pääveistos joka on ollut jo ennen kuin niistä tuli ”juttu” (on oikea muotokuva) ja perintösenkki joka on isänäidinisän vaimolleen 1900-luvun alussa tekemä ja ollut minulla jo lapsuudenhuoneessani 90-luvulta asti, jolloin sen tekijä kuoli lähes 100 vuotiaana. On siis senkkitarina ;)

Vierailija
66/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuota kuvaa. Onko String-hyllyt sisustuslorttojen keskuudessa arvokkaita? Itselläni on sellainen jossain varastossa mummolan perintönä, on vielä alkuperäinen jostain 50-60 -luvulta. Missä sen voisi myydä ja paljonko kannattaa pyytää?

M/39

Jos on aito 50-60-lukulainen ja hyvässä kunnossa, niin katsopa hinta-arvioita antiikkiliikkeistä sivuilta. Vanhat versiot ovat arvokkaita ihan designihmisten ja keräilijöiden keskuudessa.

Vierailija
67/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista. Joskus ollut stringit hyllyn päällä tosin.

Vierailija
68/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla osumaa. Hienoa huomata, että en ole trendilammas, vaan meillä on uniikki sisutus.

No kokeile vaikka sitä "olen niin uniikki, leuhka muiden yläpuolella" -bingoa.

Vierailija
69/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Mummolan vanha senkki löytyy. Kyseessä on siis 1950-luvulta peräisin oleva puhelinpöytä, jonka enoni oli 70-luvun alussa ostanut jostain "romukaupasta". Me saatiin se häälahjaksi kun olin ehtinyt melkein koko elämäni sitä ihailemaan aina enon luona käydessä. ❤

Kaupunkikarttajulistetta ei ole, mutta maailmankarttajuliste löytyy. En tiedä kelpaako ääriviivakuvaksi sellainen A4-kokoinen taulu, jossa on taustalla utuinen ja hyvin ylivalotettu mustavalkokuva lumisesta koivikosta ja kuvan päällä lukee "Live long and prosper".

Alkaa olla lähes koomista, että jokaisella on se vanha senkki ja mummolatarina 😄 Hyvin keksitty kyllä tohon bingoon, kaikilla trendiblogisteilla on sellainen nyt!

Ja kyllä, tuo tekstitaulu on trendikkäämpi versio live love laugh seinätarroista.

Mä oon näemmä ollut kaukaa trendikäs jo lapsesta saakka. Muistan kun 80-luvulla marisin äidille kun meillä ei ollut yhtä nättiä puhelinpöytää kuin enolla. 😁 Sen tekstijulisteenkin olen itte tehnyt kaverini tietokoneella ja avustuksella noin 15 vuotta sitten. Teksti kyllä sopii hyvin meille, kun olemme mieheni kanssa molemmat Star Trek -faneja.

Vierailija
70/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/16. Ainoastaan senkki, jolla on tarina löytyy. Mummolta peritty eli esine, jolla on ihan oikeasti minulle merkittävä tarina ja historia. Ilmeisesti bingossa tarkoitettiin, jotain random senkkiä, joka on hankittu muodin vuoksi. Ehkä tulos onkin 0/16.

Vierailija
71/135 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/16. Ainoastaan senkki, jolla on tarina löytyy. Mummolta peritty eli esine, jolla on ihan oikeasti minulle merkittävä tarina ja historia. Ilmeisesti bingossa tarkoitettiin, jotain random senkkiä, joka on hankittu muodin vuoksi. Ehkä tulos onkin 0/16.

Eiku just toi mummolan senkki on se läppä.

Vierailija
72/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääveistos löytyy, on tosin itsetehty realistinen muotokuva (olen taideopiskelija, kiva siis, että veistostaidetta arvostetaan). Vanha senkki on. Olen ostellut paljon vanhoja huonekaluja (yöpöydät, sohvapöytä, senkki, sihteeri-työpöytä/lipasto jne.) kirppiksiltä, kun tulee paljon halvemmaksi kuin uudet. Tuo senkki on n. 6 vuotta sitten kuolinpesästä ostettu, ja onhan se kaunis. Koreja on parikappaletta. Isoja huonekasveja on, mutta ei juuri peikonlehteä (ei varmaan siis lasketa). Heiniä ostin viime syksynä naamiaisasua varten. Ja räsymatto teekannun sain lahjaksi muutama vuosi sitten. Ei tullu bingoa, mutta sain 5 pistettä 😄👌

Vierailija
73/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lajinsa on se jengi jotka naureskelee tällaisille muotijutuille siellä omassa 10-20 vuotta sitten muodissa olleessa mummonmökissään.

Vierailija
74/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/16. Tosin löytyy vanhan matka-arkku, jolla on tarina, joten se ehkä voidaan katsoa tuohon "vanha senkki, jolla tarina" kohtaan sopivaksi. Eli ehkä sittenkin 1/16

Vierailija
75/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
76/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkkejä löytyy kaksin kappalein, mukana myös tarina! Kuppituolit on, hieman yllätyin kun olivat listalla koska oletin näiden menneen muodista jo useampi vuosi sitten. Omanikin ovat Kodin Anttilasta.

Vierailija
77/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällö bingo, 8 löytyy!

Vierailija
78/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 osuma, lastenhuoneen kuppituoli 🙈

Vierailija
79/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpästäni ei löydy mitään noista

Vierailija
80/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla meillä. Mutta kauniita tavaroita olivat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi