Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instassa kiertävä sisustusbingo - Miten sinä pärjäät?

Vierailija
27.04.2020 |

https://aijaa.com/dL0WGQ

Tätähän voi myös pelata suosikkiblogikotien tai sisustusaiheisten instagramkäyttäjien tileistä. Saako joku kaikki?

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on

- vanha sivupöytä, mun mummon vanha, ollut minulla jo 15 vuotta

- kuivia heiniä maljakossa

- peikonlehti

- the kori

Ai niin, löytyy vielä mun äidin vanha liinavaatekaappi.

Vierailija
122/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helskutti!!! Ei ensimmäistäkään! Lähimmäs osuu Viipurista sodan jaloista pelastettu Mummon pesukaappi.. huomenna Ikeaan hakemaan ees toi kori!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperipussi "sisustusesineenä" löytyy. Se on kyllä esillä koska kissa tykkää leikkiä pussissa, mutta voin esittää muodikasta sen avulla.

Vierailija
124/135 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhtään. Nuo on melkein kaikki koriste-esineitä, somistusesineitä tai rekvisiittaa. Se mitä kutsutaan nykyään sisustamiseksi esim. instakodeissa on koristelua ja somistamista. Sisustaminen on vähän muuta. 

Vierailija
125/135 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko se jokin saavutus että ei saa tässä yhtään pistettä? Ja mummolan senkin omistajat taisi vähän pahastua, että se on tällä hetkellä todella trendikäs juttu?

Vierailija
126/135 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy vaikka mitä! Kaupunkijulisteita 2 kpl, peikonlehtiä myös kaksi, räsymattokannu, kori, paimentolaismatto, vanhoja senkkejä 2 kpl sekä makramee.

Kuivia oksia ja puuvillanoksa oli myös aiemmin, mutta kissa oli niistä liian kiinnostunut ja jouduin laittamaan pois. Pääpatsasta ei löydy, mutta pääkukkaruukku kyllä.

Senkeillä ei nyt ole varsinaista tarinaa, tarvittiin vierashuoneeseen tv-taso ja asia tuli puheeksi tuttavan kanssa, jolla sattui olemaan tarkoitukseen sopiva senkki ja toinen pienempi joutilaana. Olisi kuulemma muuten tehnyt niistä polttopuita. Tarinahan se tietty tuokin on.

Vierailija
127/135 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 osui. Kaikki teinin huoneeseen tai teinin tavaroihin. (hän onkin perheen ainoa sisustuksesta kiinnostunut)

Vierailija
128/135 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makramee löytyy. Olen käsityöharrastaja ja tein kokeeksi yhden pienen.

Vierailija
129/135 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkä jaksa googlata mikä on paimentolaismatto, mutten usko että meillä sellaista on, kun on räsymattoa ja 2002 ostettu matto vain, sekä eteisen kuramatot. Riittääkö "vanhan senkin jolla on tarina" määritelmäksi peilipöytä jonka ostin vitosella kirpparilta, vaikka epäilen sen kyllä olevan 70-luvulta? Mummoni on kuitenkin syntynyt vuonna 1912, ja kuollutkin jo aikaa sitten.

Jos ei, niin meillä ei tule yhtään osumaa :/

Vierailija
130/135 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkijuliste minun ja miehen ensimmäisestä ulkomaanmatkakaupungista ja miehen taiteilijasiskon tekemä ääriviiva-akvarelliteos.

Vierailija
131/135 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole kotona juuri trendijuttuja. Ja nyt kaikki ovat tässä ketjussa onnessaan, kun ollaan niiiin yksilöllisiä oman tien kulkijoita eikä mitään lampaita (!). Ei mullakaan noita ole, mutta se johtuu siitä ettei sisustus niin kiinnosta. Hyvä minä?

Eli me muut 0 osumaa saaneet olemme innoissamme siitä kun ollaan yksilöllisiä oman tien kulkijoita, toisin kuin sinä, hieno ja yksilöllinen oman tien kulkija joka et yhtään ole innoissasi, lakonisesti vain ei sisustus kiinnostele?

Anna mun kaikki kestää :D :D Tiedättekö näin kirjoittelevat edes miltä teidän tekstinne näyttää lukijalle?

Vierailija
132/135 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, mikään noista ei ole mun tyylisiä juttuja.

Vierailija
133/135 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääriviivajuliste vähän siinä rajoilla, mutta annan siitä itselleni yhden pisteen. Muita ei etsimälläkään löydy. Oma sisustukseni taitaa olla jostain vuodelta 2018, niin en ole ehtinyt noihin uusiin villityksiin mukaan. Tuo boho ei ole ollenkaan mun juttu, joten siihen suuntaan tuskin lähden. Ennemminkin sellainen loft/industrial-tyyppinen, jos pitää määritellä.

Vierailija
134/135 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/16! Olenko johdossa?

Vierailija
135/135 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan peikonlehti. No norsunpääpatsas löytyy myös, lasketaanko se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän