Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut pohkeet naisilla

Vierailija
22.04.2020 |

Miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman paksut sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä paksut kuin reidet? Näyttää kauhealta........

Onko tämä nestekertymää vai mitä? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tönkköjalat. Talvisaappaiden osto mahtaa olla haasteellista... tai sopivien pillifarkkujen löytäminen.

Olen todella onnellinen omista rimppakintuistani.

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pohkeet tulevat treenaamisesta. Jos on kova kuntoilija ei mahda mitään kun lihakset vahvistuvat myös pohkeista.

Ei tässä varmaan tarkoiteta mitään fitness-sääriä. Kai.

Ei tarkoiteta. Näissä tasapaksuissa "norsupohkeissa" ei todellakaan pysty erottamaan mitään lihasviiruja tai kaksipäisiä pohjelihaksia. Ovat suorat ja (ehkä kohjuiset) ja turpeat kuin uppotukit.

Lipoedema. 

Vierailija
42/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman ohuet sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä ohuet kuin ranteet? Näyttää kauhealta........

Onko tämä joku puutostila vai syömishäiriö? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tikkujalat. Kaikki lihastyö mahtaa olla haasteellista...

Olen todella onnellinen omista terveistä raajoistani.

Nice try. Ja onnea talvisaappaiden etsintään!

Katsopa esim. balettitanssijoiden pohkeita. Ovat kapeat ja lihaksikkaat ja takuulla ainakin yhtä voimakkaat kuin monella paksujalkaisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman ohuet sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä ohuet kuin ranteet? Näyttää kauhealta........

Onko tämä joku puutostila vai syömishäiriö? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tikkujalat. Kaikki lihastyö mahtaa olla haasteellista...

Katsopa esim. balettitanssijoiden pohkeita. Ovat kapeat ja lihaksikkaat ja takuulla ainakin yhtä voimakkaat kuin monella paksujalkaisella.

Joo, ei tällä ruumiinrakenteella aleta balettianssijaksi :D

Vierailija
44/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa AP:n kanssa. Sen sijaan nostan esille takavuosien naispikaluistelijat. Heillä oli ihanan tukevat reidet, joiden kauneutta trikoot vain korosti soman luisteluasennon lisäksi. Nykyään näitä ei juuri ole. Miksi?

Vierailija
45/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, mitäs pitäis tehdä jos haluaa laihtua sääristä? Ymmärrät varmaan itsekin, että paksut jalat ei ole ihmisen oma valinta.

Enpä usko että ymmärtää. Aloitus oli niin typerä. Siitä voisi tieysti viritellä uuden ihmetyksen , että miksi jotkut ovat niin tyhmiä. Miksei ne oo viisaampia etc.

Vierailija
46/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minä olen aina kahdehtinut muodokkaita ja paksuja pohkeita. Itselläni on todella ohuet sääret mikä näyttää vain omituiselta, varsinkin näin keski-ikäisenä. Lantio on siis suht leveä, mutta jalat on kaksi ohutta tikkua. Lopputulos on omituisen epäsopusuhtainen, tiukat jalkoja myötäilevät farkut näyttävät päälläni aivan naurettavilta.

Vierailija
47/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ihmisistä on käsittämättömät pattipohkeet. Kuin luotu reen vetämiseen. Meillä taas suvussa enemmän juoksijan virtaviivaista sorttia, ja hyvä niin.

Vierailija
48/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt puhuta mistään balettitanssijoista, vaan niistä laihaläskeistä, jotka näyttävät ulkomuotonsa perusteella aika hiljattain keskitysleiriltä päässeiltä.

Vierailija
49/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pulleat pohkeet, kuten myös kaikilla muilla äitini puolen suvun naisilla. Ei ole vielä haitannut, onhan mulla muita parempia piirteitä tuomassa tasapainoa. Esimerkkinä vaikka niin mahtavan mukava luonne, ettei tarvi toisia lytätä ja nostaa itseäni jalustalle ;)

Ei vais, kyllä saappaiden kanssa on ongelmaa, olenkin siirtynyt käyttämään nilkkureita talvisin ja korkea vartiset kumisaappaat ovat pari kokoa isommat, jotta pohkeen mahtuu varteen... Onneksi on nätti naama ja kiva persoona!

Vierailija
50/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, säärten paksuudella ei ole mitään väliä, kun ne viskataan kuitenkin sivuun.

Sensijaan tyhmyys ja ilkeys on niin oksettavaa, ettei kaltaisesi ihminen kiihottaisi yhtään.

Vierailija
51/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut paksut jalat. Jopa hoikempana. Ja saappaiden osto tosiaan vaikeaa. Mutta oon hyväksyny kohtaloni.

Se kuuluu suomalaisten perimään.

Onneksi taas valmistetaan talvisaappaita, joissa on sopiva kaavoitus pohkeelle.

Vierailija
52/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla ihmisistä on käsittämättömät pattipohkeet. Kuin luotu reen vetämiseen. Meillä taas suvussa enemmän juoksijan virtaviivaista sorttia, ja hyvä niin.

Hyvä niin, jos te ns. rustaatte suvussa. Mun suku ei moista harrasta.

Vierailija
53/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen virke nyt oli vähän turha, mutta samaa olen ihmetellyt. Naisella kuuluu olla hoikat sääret ja sirot nilkat.

Ja ne voi saada, kun vain tarpeeksi toivoo?

Vierailija
54/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt puhuta mistään balettitanssijoista, vaan niistä laihaläskeistä, jotka näyttävät ulkomuotonsa perusteella aika hiljattain keskitysleiriltä päässeiltä.

Mielummin olen mallia keskitysleiri kuin mallia toripolliisi.

Vierailija
55/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nuorempana joku valitti omista paksuista pohkeistaan. En ole koskaan kiinnittänyt mitään huomiota tuollaiseen. Taitaa olla taas niitä juttuja, jotka on omassa päässä.

Vierailija
56/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan johtuu siitä, että saavat liikaa proteiinia nykyään. Eli syövät liikaa lihaa.

Vierailija
57/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ei meinaa pohkeisiin tulla lihasta niin millään, eli saappaiden varret lepattaa tuulessa, ellei ole todella reilusti nauhoja joilla kiristää. Ei se ole mistään kotoisin tämäkään.

Vierailija
58/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sirot nilkat mutta lihaksikkaat pohkeet. Olen ollut kova kävelemään joten sitä saa syyttää. Eikä pohkeet ole luonnottoman paksut. Olen kaikin puolin lihaksikkaampi kuin mieheni, jota kuvaa hyvin sanonta riuku. Ei lihaksia ( ei kyllä kuntoilekaan) ja on kapealuustoinen ja pitkä.

Vierailija
59/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te kostutte siitä, että puhutte toisista ihmisistä itsetarkoituksellisen rumin sanavalinnoin? Tästäkin ketjusta tulee paikoitellen "koulukiusaajat hihittelemässä, mutta anonyymeinä"-olo.

Esimerkiksi lihavuudesta - tai niistä paksuista pohkeista - voi puhua asiallisestikin.

Vierailija
60/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tosi mulkkumainen teksti tuo aloitus, varsinkin viimeinen lause. Minulla on luonnostaan paksut pohkeet, en voi niille mitään. Periytyneet ovat. Inhoan niitä itsekkin mutta minkäs teet. Nyt häpeän niitä vielä rnemmän tämän aloituksen jälkeen. Mittani ovat 167/57 joten lihava en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä