Paksut pohkeet naisilla
Miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman paksut sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä paksut kuin reidet? Näyttää kauhealta........
Onko tämä nestekertymää vai mitä? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tönkköjalat. Talvisaappaiden osto mahtaa olla haasteellista... tai sopivien pillifarkkujen löytäminen.
Olen todella onnellinen omista rimppakintuistani.
Kommentit (129)
Joku pöpipää yrittää luoda ongelmia pohkeista. Mielummin paksut pohkeet kuin laho pää.
Miksi kaikilla ei ole samnalainen suora ja kapea nenä kuin minulla, vaan ne haluavat olla kamalia pottunokkia ja hyppyrineniä?
Jopa silloin kun olen ollut laihimmillani, ja oikeasti hyvin hoikka, pitkävartisten saappaiden käyttäminen on ollut yhtä tuskaa, ja ranteet, nilkat ja polvet ovat näyttäneet varsin jykeviltä. Minä en nyt vain ole erityisen siro, ihan riippumatta siitä mimmoisia naisten "kuuluisi" olla. Nenä kumminkin on hyvä, ja korvatkin yleisen käsityksen mukaan varsin hyvät, itse pitäisin kyllä niistä hiukan persoonallisempina.
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen virke nyt oli vähän turha, mutta samaa olen ihmetellyt. Naisella kuuluu olla hoikat sääret ja sirot nilkat.
Vai ”kuuluu olla”? Mitäs jos ei ole? Ei ole nainen?
Tai vastaavasti, mitä miehellä ”kuuluu” olla? Paksu lompakko ja jykevä vehje?
Kerrohan.
Itseäni aina vähän säälittää heikon näköiset ihmiset. Parempi olla mallia työhevonen. Sillä pärjää.
Mulla taitaa ainoat kunnon lihakset löytyä jaloista. Kädet on rimpulat, mutta reidet ja pohkeet suorastaan jykevät. Johtuu siitä, että liikun paljon fillarilla. Salilla pysyttelen erossa reiden lihaksiin vaikuttavista laitteista. Ei mahdu muuten enää housut jalkaan. Käsiin taas tulee lihasta tosi hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä ajan kuluksesi, tollo!
Miksi joillakin on isot tissit ja toisilla ei? Mijsi joillakin on iso mulkku toisilla ei? Miksi joilkakin on iso pää toisilla ei? Miksi toisilla on iso perse, paksut reidet, isot silmät, pottunokka, toisilla taas ei?
Lienee ilmiselvää, että sinulla taitaa olla paksut pohkeet, koska näin suivaannuit... rauhaa!
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt samaa. Itselläni pitkät ja kapeat sääret/pohkeet. Moni muu asia onkin sitten vähän huonommin.
Sain pelkkiä alapeukkuja toteamalla, että kapeat sääreni on ainoa hyvä puoleni. :D No kai niissäkin on pelkkää vikaa, sinne meni sekin ainoa asia jota pidin positiivisena kehostani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen virke nyt oli vähän turha, mutta samaa olen ihmetellyt. Naisella kuuluu olla hoikat sääret ja sirot nilkat.
Vai ”kuuluu olla”? Mitäs jos ei ole? Ei ole nainen?
Tai vastaavasti, mitä miehellä ”kuuluu” olla? Paksu lompakko ja jykevä vehje?
Kerrohan.
Miksi aina AINA jokaisessa keskustelussa vedetään heti vastakkainasettelu miehet - naiset. Tässä keskustellaan nyt naisten suhteettoman suurista pohkeista - ei miehistä eikä miesten vehkeistä. Voit avata siitä aiheesta oman ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa ainoat kunnon lihakset löytyä jaloista. Kädet on rimpulat, mutta reidet ja pohkeet suorastaan jykevät. Johtuu siitä, että liikun paljon fillarilla. Salilla pysyttelen erossa reiden lihaksiin vaikuttavista laitteista. Ei mahdu muuten enää housut jalkaan. Käsiin taas tulee lihasta tosi hitaasti.
Mä olen ajanut myös fillarilla koko pienen ikäni, vaan kropan malli on silti mallia kestävyysurheilija. Ei ole paksuja reisiä eikä pohkeita. Että ei tuo teoria päde ihan aukottomasti..........
Ja tosiaan uskon myös, että tässä tarkoitetaan ihan muuta kuin lihaksikkaita bodaripohkeita. Enemmän sitä, että pohkeissa on selkeästi rasvaa, nestettä tai turvotusta niin, että ne ovat suhteettoman paksut muuhun kroppaan nähden.
Mulla on aina ollut paksut sääret ja pohkeet. Nuorempana olin hyvinkin hoikka, mutta sääret ei olleet kovinkaan hoikat. Molemmilla vanhemmilla sattuu olemaan paksut jalat, joten olen kai saanut ne syntymälahjana. Miehelläni on erittäin kauniit pohkeet ja ne on isältään meidän poikakin onneksi perinyt.
Minulla oli rimppakintut kunnes aloitin salitreenin, nyt on kunnon kaksipäiset pohjelihakset, niitä on lääkärikin kehunut :p
Jos naisella on lihaksikkaat pohkeet, niin ne ovat todellakin kuumat.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa minua vaimoni paksut pohkeet, rakastan niitä, rakastan kaikkea hänessä.
Olet siis itse se vaimo ja uskot, että miehesi ajattelee näin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla ei ole samnalainen suora ja kapea nenä kuin minulla, vaan ne haluavat olla kamalia pottunokkia ja hyppyrineniä?
Jopa silloin kun olen ollut laihimmillani, ja oikeasti hyvin hoikka, pitkävartisten saappaiden käyttäminen on ollut yhtä tuskaa, ja ranteet, nilkat ja polvet ovat näyttäneet varsin jykeviltä. Minä en nyt vain ole erityisen siro, ihan riippumatta siitä mimmoisia naisten "kuuluisi" olla. Nenä kumminkin on hyvä, ja korvatkin yleisen käsityksen mukaan varsin hyvät, itse pitäisin kyllä niistä hiukan persoonallisempina.
Mulla on kapeat nilkat, mutta paksut pohkeet, varsinkin yläosasta. Enkä edes treenaa niitä erikseen.
Aloittajalle, kyllä talvisaappaiden ostaminen on haasteellista. Ne, jotka istuu nilkasta, ei mene pohkeesta kiinni ja ne, jotka menee kiinni pohkeen kohdasta, menee ruttuun nilkasta.
Pillifarkkujen ostaminen on helppoa, koska lähes kaikki mallit on jotain stretchiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kapeat nilkat, mutta paksut pohkeet, varsinkin yläosasta. Enkä edes treenaa niitä erikseen.
Aloittajalle, kyllä talvisaappaiden ostaminen on haasteellista. Ne, jotka istuu nilkasta, ei mene pohkeesta kiinni ja ne, jotka menee kiinni pohkeen kohdasta, menee ruttuun nilkasta.
Pillifarkkujen ostaminen on helppoa, koska lähes kaikki mallit on jotain stretchiä.
Ainiin, ja mun sääret on vielä lyhyet kaiken lisäksi.
Joo no voi sinne sääriin nestettä ja turvotustakin kertyä. Monilla on kyse kuitenkin ihan vartalon mallista.
Siis miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman ohuet sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä ohuet kuin ranteet? Näyttää kauhealta........
Onko tämä joku puutostila vai syömishäiriö? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tikkujalat. Kaikki lihastyö mahtaa olla haasteellista...
Olen todella onnellinen omista terveistä raajoistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pohkeet tulevat treenaamisesta. Jos on kova kuntoilija ei mahda mitään kun lihakset vahvistuvat myös pohkeista.
Ei tässä varmaan tarkoiteta mitään fitness-sääriä. Kai.
Ei tarkoiteta. Näissä tasapaksuissa "norsupohkeissa" ei todellakaan pysty erottamaan mitään lihasviiruja tai kaksipäisiä pohjelihaksia. Ovat suorat ja (ehkä kohjuiset) ja turpeat kuin uppotukit.
Typerän tyhjäpäinen aloitus, mutta todellakin, on esim. sellainen sairaus kuin lipoedema. Tai sitten on ihan vain supisuomalaiset persjalkageenit. Mutta elämä on. Mutta mieluummin tosiaan rumat jalat kuin ruma luonne.
Joillakin on lyhyet paksut jalat, toisilla pitkät ohuet sormet, kolmannella pitkä selkä ja neljännnellä iso pää. Eipä näitä voi valita, jos ylipainoakaan ei ole.