Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut pohkeet naisilla

Vierailija
22.04.2020 |

Miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman paksut sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä paksut kuin reidet? Näyttää kauhealta........

Onko tämä nestekertymää vai mitä? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tönkköjalat. Talvisaappaiden osto mahtaa olla haasteellista... tai sopivien pillifarkkujen löytäminen.

Olen todella onnellinen omista rimppakintuistani.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pohkeet on oksettavan näköistä varsinkin miehillä. Eikä niitä edes voi treenata

Vierailija
82/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet pohkeet on oksettavan näköistä varsinkin miehillä. Eikä niitä edes voi treenata

Nyt puhutaan edelleen vain naisten sääristä ja pohkeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat.

Vierailija
84/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-setämies- kirjoitti:

Näin miehenä voisin todeta, että tälläistä tervettä säärtä pitäisi saada lisää Suomen naisrintamalle:

Noitapa voisi sivellä oikein huolella :)

Nami,nami

mies52v

Vierailija
85/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minulla lihaksikkaat pohkeet"- kokeilkaa mitä jää sormien väliin ku puristaa, jos jotain muutaku nahkaa, niin läskiä se on eikä lihasta.

Vierailija
86/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

asfasf kirjoitti:

Muistan aina kun nuorena harrastin kestävyysurheilua ja yliopistosta tuttu nainen sitten totesi ihan pokkana kuinka hänestä minun pitäisi hankkia vähän lihasta lisää. Minä olin silloin siis sellaisessa kunnossa, että ajoin esim. ex tempore huvikseni yhtenä iltana Helsingistä Porvooseen ja takaisin painavahkolla maastofillarilla.

Pidin Porvoossa 15 minuutin juomatauon ja sitten takaisin. Kokonaisuutena 4 tuntia, 15 minuuttia ja matkaa tuli 103 kilometria.

Ja se punchline tässä on se, että ulkoista habistustani kommentoinut ko. nuori nainen oli itse parikymmentä kiloa ylipainoinen paksunilkka. Vähintään. Eikä ollut mitään sairautta tai vastaavaa.

Jätit kertomatta, että tästä halveksunnasta huolimatta, tai ehkä juuri sen vuoksi, porauduit aina hänen lihavaan ja haisevaan vaginaansa kuin se olisi viimeinen tekosi. Myöhemmin pesit itseäsi ja elintäsi raivoisasti. Iltaisin itkit itsesi uneen.

Vierailija
87/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kertyy pohkeisiin helposti nestettä, seisomatyö ei tätä vaivaa juuri helpota. Oikeanpuoleinen pohje vielä paksumpi, kiitos veritulpan, jonka johdosta verenkierto ei palaudu täysin normaaliksi koskaan. Ja myös "sukuvikana" saatu jalkojen malli; etureidet kerää hyvin lihasta ja pohkeet itsellä olleet aina paksut, vaikka muuten nuorempana keikkunut alipainon rajalla. Muutama ex-miesystävä ilmeisesti ollut sirojen säärien perään ja pohkeitani haukuttu. Eipä tule enää kesähelteilläkään shortseja/hameita pidettyä, eikä muutenkaan näitä "säihkysääriä" liiemmin esiteltyä. Mutta minkäs saakeli voit, ei niitä katkaistakkaan pysty.

Vierailija
88/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava, ilkeä aloitus. Toivoisin, että minulla olisi oikein paksut pohkeet, että voisin ärsyttää AP:ta. Niillä tanssahtelisin hänen nenänsä edessä oikein mielelläni ja katselisin nirpistelevää nokkaa.

Vierailija
89/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksuharrastuksen takia pohkeet todellakin ovat paksut. Ja saavat ollakin. Juoksemista en aio turhamaisuuden takia lopettaa. Omat ovat pohkeeni. 

Nilkat vastaavasti ovat ohuet.  Jos paksut pohkeet näkymiä häiritsevät, kannattaa mieluummin katsoa vaikka poutapilviä. 

Vierailija
90/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen virke nyt oli vähän turha, mutta samaa olen ihmetellyt. Naisella kuuluu olla hoikat sääret ja sirot nilkat.

Naisella EI KUULU olla mitään.

Vierailija
91/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva kerääntyy naisilla tasaisemmin pitkin kehoa. Jalat näyttävät tasapaksuisina myös esteettisesti tasapainoisemmilta kuin sellaiset alaspäin suipponevat.

Vierailija
92/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tosi mulkkumainen teksti tuo aloitus, varsinkin viimeinen lause. Minulla on luonnostaan paksut pohkeet, en voi niille mitään. Periytyneet ovat. Inhoan niitä itsekkin mutta minkäs teet. Nyt häpeän niitä vielä rnemmän tämän aloituksen jälkeen. Mittani ovat 167/57 joten lihava en ole.

Ai heti on mulkkumainen aloitus, kun sinulla sattuu olemaan paksut pohkeet ja joku toinen on iloinen kapeista pohkeistaan? Katsopa peiliin.

Saattaapa olla, että aloittajalla onkin joku muu piirre, jota hän taas ehkä häpeää itsessään ja sinulla tämä vastaava saattaa ollakin paljon edustavampi. Älä siis heti provosoidu, vaan ajattele asiaa laajemmin.

Jokainen saa mielestäni olla iloinen ja ylpeä niistä kehonsa osista, jotka kokee kauniiksi. Ei se ole keneltäkään pois.

Tämmöinen tölviminenkö on sinun mielestäsi ihan asiallista: "suhteettoman paksut", "näyttää kauhealta", "tönkköjalat".

Vierailija
93/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pohkeet tulevat treenaamisesta. Jos on kova kuntoilija ei mahda mitään kun lihakset vahvistuvat myös pohkeista.

Älä puhu paskaa. Niillä ei ole mitään tekemistä lihasten kanssa. Nesteturvototusta tai läskiä ne on.

Vierailija
94/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos sit simiä hivelevä omenamalli: KAIKKI rasva kerääntyy keskivartalooon ja käsiin, jalat ja pohkeet kun tikut, ja saa näyttämään plussapallolta!

Vierailija
95/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"minulla lihaksikkaat pohkeet"- kokeilkaa mitä jää sormien väliin ku puristaa, jos jotain muutaku nahkaa, niin läskiä se on eikä lihasta.

Kerroppa, miten saat sormien väliin pohjelihaksen?

Ymmärrätkö ihmisen anatomista yhtään mitään?

Eli hauislihas ja pakaralihas on myös vaan läskiä? Pelkkää nahkaa pitäisi jäädä sormien väliin :D

Vierailija
96/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joskus sellaset naiset, joil on huono kroppa, niin yrittäny piikitellä mun jaloista... :D

Siis esim yks nainen, jol oli sellanen roteva yläkroppa, leveet hartiat, ja muutenki iso kokosempi ku minä, ei mitään naisellisii muotoi tai kurvei, ei vyötäröö, ei lantioo, roikkuvat pienet tissit yms.. ja ei kaunis naamakaan, nii tollaset on sit keksiny et "hei, sulla ei ole laihat pohkeet koska oot urheilija, vitssi oot kyllä huono!!!!" ja vielä niin, että mä oon ollu täysin ystävällinen aluks heille.: ) et tota joo.... :D

otan ihan kateutena ton, koska jos kokonaisuus on 10000 kertaa parempi itelläni ku tollasella naisella, niin miks mua kiinnostais että onko mun pohje tarpeeksi ohkanen vai ei. :)

Ite kuitenki tykkään mun kroppatyypistä, se on uniikki, persoonallinen, hyväkuntonen ja urheiluun sopiva jne. ja vielä naisellinen. en mistää hinnasta haluis olla miehen mallinen laihajalka ilman lantioo tai vyötäröö tai siroja käsiä, kapeita hartioita yms. :)) tyytyväisempi näin päin. :)

Ku katon vaikka jumppasalissaki vaikka oisin 20 kiloo ylipainosempi ku jotkut sporttimimmit, nii oon kyl tyytyväisin omaan malliin joka on paljon sirompi ja naisellisempi ja pienempi vaikka oikeesti olisin se pyörein jopa :) harvalla on tällasta mallia kuitenkaan. :)

jalatki on ihan hoikat hoiikkana, mutta hoikka en ole , eikä tarvii olla :) johonki se paino kuitenki menee, ja parempi että alavartaloon ku ylävartaloon! monella laihajalalla tulee ne kilot heti mahaan, käsiin ja hartioihin mikä on itelleni totaalinen turn off ja sellanen et must ei ollenkaa naisellisen näköstä mutta en silti sano että koko ihminen täysin pilalla tms. jonku yhden kohdan takia.

Vierailija
97/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on joskus sellaset naiset, joil on huono kroppa, niin yrittäny piikitellä mun jaloista... :D

Siis esim yks nainen, jol oli sellanen roteva yläkroppa, leveet hartiat, ja muutenki iso kokosempi ku minä, ei mitään naisellisii muotoi tai kurvei, ei vyötäröö, ei lantioo, roikkuvat pienet tissit yms.. ja ei kaunis naamakaan, nii tollaset on sit keksiny et "hei, sulla ei ole laihat pohkeet koska oot urheilija, vitssi oot kyllä huono!!!!" ja vielä niin, että mä oon ollu täysin ystävällinen aluks heille.: ) et tota joo.... :D

otan ihan kateutena ton, koska jos kokonaisuus on 10000 kertaa parempi itelläni ku tollasella naisella, niin miks mua kiinnostais että onko mun pohje tarpeeksi ohkanen vai ei. :)

Ite kuitenki tykkään mun kroppatyypistä, se on uniikki, persoonallinen, hyväkuntonen ja urheiluun sopiva jne. ja vielä naisellinen. en mistää hinnasta haluis olla miehen mallinen laihajalka ilman lantioo tai vyötäröö tai siroja käsiä, kapeita hartioita yms. :)) tyytyväisempi näin päin. :)

Ku katon vaikka jumppasalissaki vaikka oisin 20 kiloo ylipainosempi ku jotkut sporttimimmit, nii oon kyl tyytyväisin omaan malliin joka on paljon sirompi ja naisellisempi ja pienempi vaikka oikeesti olisin se pyörein jopa :) harvalla on tällasta mallia kuitenkaan. :)

jalatki on ihan hoikat hoiikkana, mutta hoikka en ole , eikä tarvii olla :) johonki se paino kuitenki menee, ja parempi että alavartaloon ku ylävartaloon! monella laihajalalla tulee ne kilot heti mahaan, käsiin ja hartioihin mikä on itelleni totaalinen turn off ja sellanen et must ei ollenkaa naisellisen näköstä mutta en silti sano että koko ihminen täysin pilalla tms. jonku yhden kohdan takia.

Sellanen puol sivunen big and beautiful lässytystä.

Vierailija
98/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvun perintöä meillä ainakin. Muuten hoikkia ollaan, mutta kaikilla paksut pohkeet :D Ensimmäiset sukukuvat jostain 1920 luvulta ja siellä jo näkyy.

Ihana paksupohkeinen suku 😄 ootte varmasti kaikinpuolin hyviä tyyppejä ja pysytte tukevasti pystyssäkin vielä.

Vierailija
99/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen virke nyt oli vähän turha, mutta samaa olen ihmetellyt. Naisella kuuluu olla hoikat sääret ja sirot nilkat.

Vai "kuuluu". No mutta kun ne nyt vaan ei kaikilla ole. Mitäs sitten tehdään?

Mullakin on ihan syntymälahjana paksut jalat vaikka olisin miten laiha. Että tosi kiva lukea tällasta..

Minulla kans paksut pohkeet ja pahalta tuntuu tämmöiset kommentit. Muuten olen tosi pieni ja siro. Johtuisikohan siitä, että lenkkeilen ja pyöräilen paljon?

Vierailija
100/129 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ihmisillä murheet ja pohdinnat..

Jos aikuisten ihmisten pohdinnantaso on tätä niin Luoja Suome auttakoon..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme