Paksut pohkeet naisilla
Miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman paksut sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä paksut kuin reidet? Näyttää kauhealta........
Onko tämä nestekertymää vai mitä? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tönkköjalat. Talvisaappaiden osto mahtaa olla haasteellista... tai sopivien pillifarkkujen löytäminen.
Olen todella onnellinen omista rimppakintuistani.
Kommentit (129)
Mulla on paksut lihaksikkaat pohkeet, joskus baarissa miehet haluaa puristella niitä kun ovat kateellisia, eivät saa omia rimppakinttujaan ikinä samaan kuosiin kuin minulla. Eivät siis meinaa uskoa, että ovat ihan lihasta. Oma mies ihailee niitä myös, haluaisi samanlaiset.
Minulla on vahva kroppa, mallia minusta ei saa, mutta olen terve ja voimakas ja on hyvä niin. Minun ei onneksi tarvitse miellyttää muita. Vaatteiden osto on kyllä haasteellista, housut ovat aina pohkeista kireitä saappaista puhumattakaan. Siinä mielessä olisi kiva olla "normaali", toisaalta tuleepa sitten ostettua terveellisempiä vaatteita, jotka eivät purista muualtakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen virke nyt oli vähän turha, mutta samaa olen ihmetellyt. Naisella kuuluu olla hoikat sääret ja sirot nilkat.
KUULUU OLLA? mitääh?! Mee tutkituttaa aivos.
Lienee taas jokin mt-ongelma aloittajalla. On vaikea käsittää, että joku tuntee tarvetta väsätä noin typerän aloituksen. Ei vissiin oikeasti onnellinen ole kun hekumoi omilla säärillään. Puuttuu toinen ihminen, puuttuu rakkauden ja hyväksynnän kokemus. Ego pönkätty kahden tikun varaan ja mitäpä on niiden yläpuolella?
Ei mitään.
Perinnöksi olen kuule nämä paksut pohkeet saanut. Nyt jo ahistaa kun kesällä pitää niitä taas näyttää. En vaan näille mitään voi ja sillä mennään mitä on annettu. Jos saisin itsetuntoni kohdilleen niin ei ahdistaisi nämä pohkeet pätkääkään.
Mulla on paksut pohkeet, vaikka muuten on hoikat jalat. En edes treenaa, mitä nyt lenkkeilen. Mutta a) olen asian kanssa niin sinut, etten edes huomaa sitä ja b) ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman ohuet sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä ohuet kuin ranteet? Näyttää kauhealta........
Onko tämä joku puutostila vai syömishäiriö? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tikkujalat. Kaikki lihastyö mahtaa olla haasteellista...
Olen todella onnellinen omista terveistä raajoistani.
Enemmän mua pelottaa, että on olemassa naisia, joiden reidet on kapeammat, kuin mun hauis. Eikä mun hauis edes ole sieltä isoimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla ei ole samnalainen suora ja kapea nenä kuin minulla, vaan ne haluavat olla kamalia pottunokkia ja hyppyrineniä?
Jopa silloin kun olen ollut laihimmillani, ja oikeasti hyvin hoikka, pitkävartisten saappaiden käyttäminen on ollut yhtä tuskaa, ja ranteet, nilkat ja polvet ovat näyttäneet varsin jykeviltä. Minä en nyt vain ole erityisen siro, ihan riippumatta siitä mimmoisia naisten "kuuluisi" olla. Nenä kumminkin on hyvä, ja korvatkin yleisen käsityksen mukaan varsin hyvät, itse pitäisin kyllä niistä hiukan persoonallisempina.
Mulla on kapeat nilkat, mutta paksut pohkeet, varsinkin yläosasta. Enkä edes treenaa niitä erikseen.
Aloittajalle, kyllä talvisaappaiden ostaminen on haasteellista. Ne, jotka istuu nilkasta, ei mene pohkeesta kiinni ja ne, jotka menee kiinni pohkeen kohdasta, menee ruttuun nilkasta.
Pillifarkkujen ostaminen on helppoa, koska lähes kaikki mallit on jotain stretchiä.
Mulla ihan sama yhdistelmä, pieniluinen mutta urheijanpohkeet. Talvisaappaiden kanssa on myös ongelmia.
Muuten ihan neutraali piirre. Ja eräs eksistäni oli ns. pohjemies, jokin säärimiehen alalaji. Kävi ihan kuumana juuri kurvikkaisiin jalkoihin:). Ei kaikille on tykkääjänsä.
'loukkaavaa,syöpä on eikä lymfaneste kulje niinkuin terveillä.Silti olen kaunis ja onnellinen <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pohkeet tulevat treenaamisesta. Jos on kova kuntoilija ei mahda mitään kun lihakset vahvistuvat myös pohkeista.
Totta, huippu-urheilijoilla ei muita näekään kuin kunnon tasapaksuja tukkijalkoja..
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Kun on sellaiset niin on. Lienee geneettistä. Kompensoin niitä todella kapealla vyötäröllä ja isoilla tissellä.
Itse kompensoin mahtipohkeitani älyllä.
Olen siis älykäs muhkeapohkeinen nainen.
Mulla oli nuorena kauniit sääret ja sirot nilkat/jalkaterät mutta nyt +25kg lihottuani ne on sinänsä edelleen kauniin malliset mutta turhan paksut eikä mitkään saappaat mahdu. Ei siis ole mitään nesteturvotusta ja se onkin ehkä ruminta kuinka kapeat ja sirot nilkat oikein korostaa läskipohkeitani ja saa tavallaan näyttämään todellistakin lihavammalta. Sama juttu pienien käsien ja kapeiden ranteiden kanssa, ne saa mut näyttämään omituiselta möhköltä jolla on siro luusto.
Muistan aina kun nuorena harrastin kestävyysurheilua ja yliopistosta tuttu nainen sitten totesi ihan pokkana kuinka hänestä minun pitäisi hankkia vähän lihasta lisää. Minä olin silloin siis sellaisessa kunnossa, että ajoin esim. ex tempore huvikseni yhtenä iltana Helsingistä Porvooseen ja takaisin painavahkolla maastofillarilla.
Pidin Porvoossa 15 minuutin juomatauon ja sitten takaisin. Kokonaisuutena 4 tuntia, 15 minuuttia ja matkaa tuli 103 kilometria.
Ja se punchline tässä on se, että ulkoista habistustani kommentoinut ko. nuori nainen oli itse parikymmentä kiloa ylipainoinen paksunilkka. Vähintään. Eikä ollut mitään sairautta tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen virke nyt oli vähän turha, mutta samaa olen ihmetellyt. Naisella kuuluu olla hoikat sääret ja sirot nilkat.
Näin on. En ymmärrä miksi vielä pukeutuvat hameisiin jolloin paksut jalat näkyy.
Housut jalkaan naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Kun on sellaiset niin on. Lienee geneettistä. Kompensoin niitä todella kapealla vyötäröllä ja isoilla tissellä.
Itse kompensoin mahtipohkeitani älyllä.
Olen siis älykäs muhkeapohkeinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Lienee taas jokin mt-ongelma aloittajalla. On vaikea käsittää, että joku tuntee tarvetta väsätä noin typerän aloituksen. Ei vissiin oikeasti onnellinen ole kun hekumoi omilla säärillään. Puuttuu toinen ihminen, puuttuu rakkauden ja hyväksynnän kokemus. Ego pönkätty kahden tikun varaan ja mitäpä on niiden yläpuolella?
Ei mitään.
Muuten hyvä, mutta itse sorruit dissaamaan sinkkuja: "puuttuu toinen ihminen". Mitä hittoa toisella ihmisellä on tekemistä aloituksen kanssa? Onko oma egosi pönkätty jonkun toisen ihmisen varaan?
Vierailija kirjoitti:
Olipa tosi mulkkumainen teksti tuo aloitus, varsinkin viimeinen lause. Minulla on luonnostaan paksut pohkeet, en voi niille mitään. Periytyneet ovat. Inhoan niitä itsekkin mutta minkäs teet. Nyt häpeän niitä vielä rnemmän tämän aloituksen jälkeen. Mittani ovat 167/57 joten lihava en ole.
Ai heti on mulkkumainen aloitus, kun sinulla sattuu olemaan paksut pohkeet ja joku toinen on iloinen kapeista pohkeistaan? Katsopa peiliin.
Saattaapa olla, että aloittajalla onkin joku muu piirre, jota hän taas ehkä häpeää itsessään ja sinulla tämä vastaava saattaa ollakin paljon edustavampi. Älä siis heti provosoidu, vaan ajattele asiaa laajemmin.
Jokainen saa mielestäni olla iloinen ja ylpeä niistä kehonsa osista, jotka kokee kauniiksi. Ei se ole keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään.
Kiitos päivän nauruista!! Löysää nyt vähän vannetta otsan ympärillä. EI TÄMÄ NYT NIIN VAKAVAA OLE!! :o))))))))))))))))
Näin miehenä voisin todeta, että tälläistä tervettä säärtä pitäisi saada lisää Suomen naisrintamalle:
Noitapa voisi sivellä oikein huolella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pohkeet tulevat treenaamisesta. Jos on kova kuntoilija ei mahda mitään kun lihakset vahvistuvat myös pohkeista.
Totta, huippu-urheilijoilla ei muita näekään kuin kunnon tasapaksuja tukkijalkoja..
Eivät nämä minun silmääni mitenkään tasapaksuilta näytä: https://legsemporium.com/product/annie-athletic-legs-perfection-2/
Tasapaksut pötikät ovat ihan jotain muuta kuin urheilulliset.
Koska maassa ei ole yhtään ainutta pikaluisteluhallia. Pekka Koskelakin lopetti. Oli silmänilo naisille.
Anoreksia ei ole kaunista.