Paksut pohkeet naisilla
Miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman paksut sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä paksut kuin reidet? Näyttää kauhealta........
Onko tämä nestekertymää vai mitä? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tönkköjalat. Talvisaappaiden osto mahtaa olla haasteellista... tai sopivien pillifarkkujen löytäminen.
Olen todella onnellinen omista rimppakintuistani.
Kommentit (129)
No kun on vaan. Olen maatiaismalli
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen virke nyt oli vähän turha, mutta samaa olen ihmetellyt. Naisella kuuluu olla hoikat sääret ja sirot nilkat.
Miten niin turha? Saa kai sitä olla onnellinen omasta vartalostaan? Kehopositiivisuutta....
Kyllä ne pohkeet tulevat treenaamisesta. Jos on kova kuntoilija ei mahda mitään kun lihakset vahvistuvat myös pohkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen virke nyt oli vähän turha, mutta samaa olen ihmetellyt. Naisella kuuluu olla hoikat sääret ja sirot nilkat.
Miten niin turha? Saa kai sitä olla onnellinen omasta vartalostaan? Kehopositiivisuutta....
Etkö muuten pysty pätemään? Naamalla, rinnoilla tai tulo8lla. Tai kumppanin tuloilla?
Miettinyt samaa. Itselläni pitkät ja kapeat sääret/pohkeet. Moni muu asia onkin sitten vähän huonommin.
Pyöräilen paljon ja pitkiä matkoja. En voi mitään, että jaloistani on tullut aika lihaksikkaat.
Mulla on aina ollut paksut jalat. Jopa hoikempana. Ja saappaiden osto tosiaan vaikeaa. Mutta oon hyväksyny kohtaloni.
Vierailija kirjoitti:
Vai "kuuluu". No mutta kun ne nyt vaan ei kaikilla ole. Mitäs sitten tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pohkeet tulevat treenaamisesta. Jos on kova kuntoilija ei mahda mitään kun lihakset vahvistuvat myös pohkeista.
Ei tässä varmaan tarkoiteta mitään fitness-sääriä. Kai.
Jaa-a. Kun on sellaiset niin on. Lienee geneettistä. Kompensoin niitä todella kapealla vyötäröllä ja isoilla tissellä.
Miten jostain ulkoisesta ominaisuudesta ihmisessä voi sanoa että kuuluu olla? Jalkojen kuuluu olla sellaiset että niillä pystyy kävelemään.
Ihmisiä on kahta sorttia, kestävyysurheilijatyyppiä rimppakintuilla ja niitä joilla lihakset kehittyy enemmän räjähtävän voiman tuottamiseen. Vrt. Maratoonari ja pikajuoksija. Itselleni on aina kehittynyt lihasta helposti, siksi mm. pohkeet paksunee suhteettomasti muuhun kroppaan verrattuna esimerkiksi pyöräilystä. En pidä sitä huonona asiana. Lihasmassaa on helpompi ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus ei tarkoita toisten mollaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai "kuuluu". No mutta kun ne nyt vaan ei kaikilla ole. Mitäs sitten tehdään?
Mullakin on ihan syntymälahjana paksut jalat vaikka olisin miten laiha. Että tosi kiva lukea tällasta..
Suvun perintöä meillä ainakin. Muuten hoikkia ollaan, mutta kaikilla paksut pohkeet :D Ensimmäiset sukukuvat jostain 1920 luvulta ja siellä jo näkyy.
Ei haittaa minua vaimoni paksut pohkeet, rakastan niitä, rakastan kaikkea hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukut muita ja kehut itseäsi = kehopositiivisuutta 😅
Mallia persjalkainen, äidin puolelta tulee, isältä paksut nilkat. Ei vaan voi mitään geeneilleen, sorry ap, jos särkee sun silmiäsi.
Mietipä sitä ajan kuluksesi, tollo!
Miksi joillakin on isot tissit ja toisilla ei? Mijsi joillakin on iso mulkku toisilla ei? Miksi joilkakin on iso pää toisilla ei? Miksi toisilla on iso perse, paksut reidet, isot silmät, pottunokka, toisilla taas ei?
Jaa-a, mitäs pitäis tehdä jos haluaa laihtua sääristä? Ymmärrät varmaan itsekin, että paksut jalat ei ole ihmisen oma valinta.