Paksut pohkeet naisilla
Miten voi olla, että joillakin naisilla on suhteettoman paksut sääret/pohkeet? Siis lähes ja joskus ihan yhtä paksut kuin reidet? Näyttää kauhealta........
Onko tämä nestekertymää vai mitä? Tulee tukala olo ajatuksestakin, että olisi tuollaiset tönkköjalat. Talvisaappaiden osto mahtaa olla haasteellista... tai sopivien pillifarkkujen löytäminen.
Olen todella onnellinen omista rimppakintuistani.
Kommentit (129)
Mulla on aivan mielettömät tolppapohkeet, ja olen muuten hoikka. On täysin sukuvika ja hormonien syytä. Kaikki sukumme naiset samasta mallista tehtyjä: tasapaksut jalat nilkoista takapuoleen saakka, erittäin kapoinen vyötärö ja pieni yläkroppa. Ja kaikkien naisten jalat kutistuneet ja kaventuneet vaihevuosien myötä. Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Paksut pohkeet istuu hyvin paksujen poskien kanssa.
Entä jos ei ole paksuja poskia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksut ja lihaksikkaat pohkeet kuten reidetkin, ihan luonnostaan perintönä. Hyvää tässä on se, ettei tarvitse törsätä rahoja turhaan saleille. Ei mitenkään naiselliset mutta kyllä näiden kanssa on oppinut elämään ja vahvoista lihaksista on enemmän hyötyä kuin rimppakintuista. Mieskin tykkää, tosin epäilen häntä jonkin sortin pervoksi näin kahdenkymmenen vuoden jälkeen.
Nostat itseäsi tolppa-jalkana jalustalle, mutta samaan aikaa puhut rimppakintuista. Et ole tyytyväinen tolppa jalkoihin, koska itseensä tyytyväinen ihminen ei nosta itseään haukkumalla muita.
Ps. Kapeat pohkeeni ovat oikein kestävät ja jaksavat :)
Vierailija kirjoitti:
Nahkarullallee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"minulla lihaksikkaat pohkeet"- kokeilkaa mitä jää sormien väliin ku puristaa, jos jotain muutaku nahkaa, niin läskiä se on eikä lihasta.
Kerroppa, miten saat sormien väliin pohjelihaksen?
Ymmärrätkö ihmisen anatomista yhtään mitään?
Eli hauislihas ja pakaralihas on myös vaan läskiä? Pelkkää nahkaa pitäisi jäädä sormien väliin :DTätä itsekin ihmettelin. Miten pitää puristaa, että saa jäämään pelkkää nahkaa?
et vissii ole ihan penaalin terävin kynä jos tuommoista asiaa et ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa minua vaimoni paksut pohkeet, rakastan niitä, rakastan kaikkea hänessä.
Olet siis itse se vaimo ja uskot, että miehesi ajattelee näin?
Surullinen kommentti. Onko sinusta mahdoton ajatus, että joku rakastaa puolisossaan myös niitä epätäydellisiä piirteitä?
Mua pienet pohkeet taas miehillä kiihottaa. Lihaksikkaat yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkarullallee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"minulla lihaksikkaat pohkeet"- kokeilkaa mitä jää sormien väliin ku puristaa, jos jotain muutaku nahkaa, niin läskiä se on eikä lihasta.
Kerroppa, miten saat sormien väliin pohjelihaksen?
Ymmärrätkö ihmisen anatomista yhtään mitään?
Eli hauislihas ja pakaralihas on myös vaan läskiä? Pelkkää nahkaa pitäisi jäädä sormien väliin :DTätä itsekin ihmettelin. Miten pitää puristaa, että saa jäämään pelkkää nahkaa?
et vissii ole ihan penaalin terävin kynä jos tuommoista asiaa et ymmärrä
On tää kyllä surullista. Mulla oon aina ollut paksut pohkeet ja reidet. Olen normaalipainoinen, liikun paljon ( kävelyä noin 10 km päivässä, salilla 5 krt viikossa), mutta jalkoihin ei tehoa mikään. Vyötärö on kapea ja yläkroppa siro, kuin eri naisesta. Tuntuu ikävältä, että tästä vielä haukutaan. No, en edes kuvittele itselleni parisuhdetta, niin ei kenenkään muun tarvitse tästä kärsiä.
Paksut pohkeet puolihame ja rumat kengät. Ei kovin tyylikästä.