Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen olettaa miehen tarjoovan?

Vierailija
16.04.2020 |

Vein naisen treffeille hienoon ravintolaan. Siellä syötiin hyvin ja juotiin skumppaa. Sitten kun oli laskun aika niin nainen sanoi että sinä kai tarjoot. Sanoin siihen että pistetään lasku puoliksi ja nainen otti siitä nokkiinsa. Nyt se nainen ei vastaa enää mun viesteihin. Olen hyvätuloinen ei ole siitä kiinni mutta olen periaatteiden mies ja näin taso-arvon aikaa nainen voi hyvin maksaa itse omat kulunsa.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolat, ne hienotkin on kiinni. Enkä jaksa uskoa että monen viikon jälkeenkin vielä mietit tätä asiaa, joten provo 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Suomessa vai? Tais olla venäläinen nainen.

Vierailija
4/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan aina naiselle. Jos tämä ei hänelle käy, uusia treffejä ei tule. M40 (eronnut ja varakas)

Vierailija
5/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen köyhä, ja jos mies kutsuisi vaikka heselle niin sanoisin että ei käy.

Kaikki eivät ehkä tajua, kun luulevat että mies on jopa niin kiinnostunut että hsluaa viedä syömään. Ja tosiaan jos mies pyytäidi sinne heselle eikä maksaisi niin olisi se aika selvä juttu. Ei oo mun juttu, en ole ikinä käynyt.

Vierailija
6/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoavan, ei tarjoovan.

Vierailija
7/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat, ne hienotkin on kiinni. Enkä jaksa uskoa että monen viikon jälkeenkin vielä mietit tätä asiaa, joten provo 0/5.

Siitä tosiaan on muutama viikko aikaa. Nyt vain tuli tässä mieleen kun palstailin.

AP

Vierailija
8/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan aina naiselle. Jos tämä ei hänelle käy, uusia treffejä ei tule. M40 (eronnut ja varakas)

Viimeksi olitkin äitisi kanssa ravintolassa, sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.

Vierailija
9/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tosiaan on muutama viikko aikaa. Nyt vain tuli tässä mieleen kun palstailin.

AP

Tottakai, niinhän se meni. Plääh taas kerran.

Vierailija
10/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Olen 45-v nainen. Ihan kaikki Tinder-deitit ovat tarjonneet, alkaen kahvikupposesta koko kolmen lajin illallisen Kämpissä juomineen.

Olen toki tarjonnut itse maksamaan ruokani, mutta miehet ovat kieltäytyneet.

Kun mies on tarpeeksi ihastunut mies tarjoaa. Tähän olen tullut. Kyse ei ole seksistä, sillä esim se Kämp illallinen varakkaan lakimiehen kanssa ei edennyt pusua pidemmälle, kun en ollut kiinnostunut.

Vierailija
11/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse mietin aina että kohtelisiko mies vaikka miss Suomea tms ihanne naista siten kuten minua, eli alkaisiko mies ravintolassa jakamaan laskua myös nuoren ja kauniin blondiinin kanssa vai yrittäisikö tehdä vaikutuksen. Yleensä miehet yrittää tehdä vaikutuksen naiseen josta ovat kiinnostuneita eikä ala käydä sektionaalista metroseksuaalia ideologista valtakamppailua.

Vierailija
12/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja varakkaan pankkiirin kanssa olen ollut deiteillä myös, sekään ei johtanut mihinkään. Vaikka mies tarjosi Fransmannissa ihan kaiken.

Vierailija
13/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden itse siitä että jos kutsun kivan naisen treffeille jonnekin raflaan, niin tottakai minä tarjoan. Jotenkin hieman epäreilua ensin vokotella muija treffeille jossa otetaan kalleimman kautta, ja sitten lopussa tokaista että kai me maksetaan tää puokkiin? Kuulostaa joltain köyhien opiskelijoiden hommilta.

Vierailija
14/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni altistaa aivot itsekeskeisyydelle. Pitää tarkistaa, miten pahasti on käynyt.

Vierailija
15/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa tarjota mitä vaan. Kutsuja tarjoaa.

Voin myös maksaa osani.

Yleensä menee niin, että maksan omat kulunut yleensä. Mies voi viedä jonnekin ja tarjota, mitä ja missä haluaa. Arvostan. Tavallisesti tarjoan kotonani kaiken, lasillisen, iltapalan ja aamiaisen.

Muutenkin kun tavataan pitempään, menee enemmän mun piikkiin. Siksi on ok ottaa vastaan tarjoilut treffeillä.

Pointti: yleensä olen jäänyt seurustelussa taloudellisesti tappiolle. Olen pienituloinen. Joten tarjotkaa vapaasti!

P.S. En pihtaa milloinkaan.

Vierailija
16/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kuuluu tarjota.

Vierailija
17/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokattoman huono. Kommentoin vain siksi, että toivoisin voivani havahduttaa sinut huomaamaan, miten surkean onnetonta elämäsi on. Ei mitään muuta sisältöä kuin trollata vauvalehden keskustelupalstalla - ihan oikeasti: miten no-life pitää olla kyetäkseen tuohon?

Ei töitä, ei harrastuksia, ei ystäviä, ei todellisia mielenkiinnon kohteita joista keskustella muiden kanssa... ei mitään muuta kuin yksinäisyys betonikuutiossa ja huono mielikuvitus.

Joskus vielä, jos ylipäänsä elät vanhaksi, tulet katumaan sitä, että käytit elämäsi noin turhanpäiväiseen.

Vierailija
18/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran oikeasti niin, että täysin tuntematon random-vastaantulija pyysi kahville. Suostuin, koska oletin miehen tarjoavan. Mentiin sitten melko kalliiseen kahvilaan ja mies ei tarjonnutkaan. Otin pelkkää teetä, mutta harmitti silti.

Vierailija
19/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi olitkin äitisi kanssa ravintolassa, sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.

Mistä moinen vihapuhe?

Vierailija
20/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo minusta paljoa vaadittu mieheltä jos maksaa. Nainen yleensä kuitenkin tälläytyy miehen mieliksi jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi