Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen olettaa miehen tarjoovan?

Vierailija
16.04.2020 |

Vein naisen treffeille hienoon ravintolaan. Siellä syötiin hyvin ja juotiin skumppaa. Sitten kun oli laskun aika niin nainen sanoi että sinä kai tarjoot. Sanoin siihen että pistetään lasku puoliksi ja nainen otti siitä nokkiinsa. Nyt se nainen ei vastaa enää mun viesteihin. Olen hyvätuloinen ei ole siitä kiinni mutta olen periaatteiden mies ja näin taso-arvon aikaa nainen voi hyvin maksaa itse omat kulunsa.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokattoman huono. Kommentoin vain siksi, että toivoisin voivani havahduttaa sinut huomaamaan, miten surkean onnetonta elämäsi on. Ei mitään muuta sisältöä kuin trollata vauvalehden keskustelupalstalla - ihan oikeasti: miten no-life pitää olla kyetäkseen tuohon?

Ei töitä, ei harrastuksia, ei ystäviä, ei todellisia mielenkiinnon kohteita joista keskustella muiden kanssa... ei mitään muuta kuin yksinäisyys betonikuutiossa ja huono mielikuvitus.

Joskus vielä, jos ylipäänsä elät vanhaksi, tulet katumaan sitä, että käytit elämäsi noin turhanpäiväiseen.

Ööö... Onko se tällä hetkellä jotenkin erikoista, jos joku on yksin kotona ja kirjoittelee provoja palstalle?

Vierailija
22/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava totuus. Jos nainen on tarpeeksi kaunis, miehet jotenkin sekoaa periaatteistaan.

Jos saat sen unelmiesi naisen deiteille, olet äimistynyt naisen kauneudesta, mukavuudesta ja älystä, väitän, että miehenä teet ihan kaikkesi, ettet vaan mokaa tätä juttua. Ja tarjoat kaiken, vaikka olisit miten periaatteellinen.

Esimerkki. Mulla on ystävä joka on jäätävän kaunis ja mukava, fiksukin. Oli tavannut miehen, joka oli päättänyt että tapailee vain lapsettomia naisia. No, ystävälläni on 1 lapsi. Mies rakastui tulisesti ja unohti kaikki periaatteensa seukkailla vain lapsettomia... ja nyt ovat onnellisesti naimisissa.

Näitä esimerkkejä riittää. Voin kertoa montakin tapausta, joissa mies on ihastuttuaan heittänyt omat vaatimuslistansa romukoppaan kun tavannut naisen joka osoittautuikin miehelle unelmien naiseksi vaikka olikin ihan vääriä ominaisuuksia mukana.

Väitän että kun ihastut ja sitten tietenkin haluat tehdä vaikutuksen, huomaatkin haluavasi tarjota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt seksikästä että mies tarjoaa. Ja joku mainitsi turhan valtataistelun/jänkkäämisen. Mikä turn off.

Vierailija
24/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Olen 45-v nainen. Ihan kaikki Tinder-deitit ovat tarjonneet, alkaen kahvikupposesta koko kolmen lajin illallisen Kämpissä juomineen.

Olen toki tarjonnut itse maksamaan ruokani, mutta miehet ovat kieltäytyneet.

Kun mies on tarpeeksi ihastunut mies tarjoaa. Tähän olen tullut. Kyse ei ole seksistä, sillä esim se Kämp illallinen varakkaan lakimiehen kanssa ei edennyt pusua pidemmälle, kun en ollut kiinnostunut.

Tämä. Jos mies on kiinnostunut, yleensä haluavat automaattisesti tarjota.

En kuitenkaan antaisi miehen tarjota jos tietäisin ettei jutusta tule mitään minun puolelta.

Vierailija
25/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle saa tarjota mitä vaan. Kutsuja tarjoaa.

Voin myös maksaa osani.

Yleensä menee niin, että maksan omat kulunut yleensä. Mies voi viedä jonnekin ja tarjota, mitä ja missä haluaa. Arvostan. Tavallisesti tarjoan kotonani kaiken, lasillisen, iltapalan ja aamiaisen.

Muutenkin kun tavataan pitempään, menee enemmän mun piikkiin. Siksi on ok ottaa vastaan tarjoilut treffeillä.

Pointti: yleensä olen jäänyt seurustelussa taloudellisesti tappiolle. Olen pienituloinen. Joten tarjotkaa vapaasti!

P.S. En pihtaa milloinkaan.

Naisella tarjoaminen alkuun on miehelle järkevää. Jos nainen tästä harmistuu, ongelmia on luvassa myöhemmin muissakin asioissa. Eli pienellä asialla voi tunnustella naisen luontoa.

Ja kirjoittajalle bonukset loppulauseestaan

Vierailija
26/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni, se joka kutsuu toisen ravintolaan, on maksaja, olipa sitten kumpaa sukupuolta vaan, tai sitten pitää jo etukäteen sopia muuta. Kyllä minä oletan, jos minut kutsutaan jonnekin, että kutsuja myös on valmis maksamaan kaiken. Tosin aina tarjoudun hoitamaan oman osuuteni.

Jos sopii ensimmäiset treffit kahvilaan tai ravintolaan, on hyvä testata toisen käyttäytymistä tässä asiassa. Se kertoo myös paljon ko. ihmisen rahan käytöstä yleensä. Naisena olen usein tarjoutunut maksamaan. Monelle miehelle se käy, osa haluaa ehdottomasti maksaa. On niitäkin, jotka ilmoittavat heti tarjoilijalle, että maksetaan erikseen. Vieläpä sen jälkeen, kun ovat juuri kehuneet osakesäästöillään ja omaisuudellaan.

Vierailija
27/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan aina naiselle. Jos tämä ei hänelle käy, uusia treffejä ei tule. M40 (eronnut ja varakas)

Viimeksi olitkin äitisi kanssa ravintolassa, sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.

Mistä moinen vihapuhe?

Täh? Äitisi on ihan kelpo nainen. Harmi, jos et itse arvosta häntä ollenkaan.

Vierailija
28/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, aikuisiässä kirjoitti:

Mielestäni, se joka kutsuu toisen ravintolaan, on maksaja, olipa sitten kumpaa sukupuolta vaan, tai sitten pitää jo etukäteen sopia muuta. Kyllä minä oletan, jos minut kutsutaan jonnekin, että kutsuja myös on valmis maksamaan kaiken. Tosin aina tarjoudun hoitamaan oman osuuteni.

Jos sopii ensimmäiset treffit kahvilaan tai ravintolaan, on hyvä testata toisen käyttäytymistä tässä asiassa. Se kertoo myös paljon ko. ihmisen rahan käytöstä yleensä. Naisena olen usein tarjoutunut maksamaan. Monelle miehelle se käy, osa haluaa ehdottomasti maksaa. On niitäkin, jotka ilmoittavat heti tarjoilijalle, että maksetaan erikseen. Vieläpä sen jälkeen, kun ovat juuri kehuneet osakesäästöillään ja omaisuudellaan.

Jos nainen tarjoutuu maksamaan puolet, se tärkoittaa minulle: hylky heti.

Naisellinen nainen odottaa miehen maksavan ilman muuta. T: Perinteinen arvonsa tunteva herrasmies

Vierailija
29/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo minusta paljoa vaadittu mieheltä jos maksaa. Nainen yleensä kuitenkin tälläytyy miehen mieliksi jne.

Ja jos ei tälläydy, jatkoa ei ainakaan minun kanssani tule.

M40

Vierailija
30/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira Korpi kertoi ensitreffeistään miehensä kanssa, että oli kuulemma mies tehnyt vaikutuksen kun oli valinnut Kiiralle juoman kun tämä ei osannut päättää- ja oletettavasti myös maksanut sen.. Tuskin sanoi heppu parikymppiselle Kiira Korvelle, koko Suomen seksisymbaalille että "No otetaan neidille valkovenäläinen, mutta mä en sitte maksa tätä että kai sää maksat tän? Ja sitte jos mennään vielä syömään niin maksetaan tietty puokkiin". Ei, kyllä mies oli ostanut Korven takia 200 euron liput hallin huonoimmasta katsomopaikasta Kiiran luistelukisoihin ennen kuin oli edes tavannut tätä ja vieläpä kisojen jälkeen odottanut Kiiraa treffeille kylmässä autossaan useita tunteja.. eli jos mies ei kohtele näin niin voi päätellä ettei pidä oman elämänsä kiirakorpena.

Vierailija
31/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira Korpi kertoi ensitreffeistään miehensä kanssa, että oli kuulemma mies tehnyt vaikutuksen kun oli valinnut Kiiralle juoman kun tämä ei osannut päättää- ja oletettavasti myös maksanut sen.. Tuskin sanoi heppu parikymppiselle Kiira Korvelle, koko Suomen seksisymbaalille että "No otetaan neidille valkovenäläinen, mutta mä en sitte maksa tätä että kai sää maksat tän? Ja sitte jos mennään vielä syömään niin maksetaan tietty puokkiin". Ei, kyllä mies oli ostanut Korven takia 200 euron liput hallin huonoimmasta katsomopaikasta Kiiran luistelukisoihin ennen kuin oli edes tavannut tätä ja vieläpä kisojen jälkeen odottanut Kiiraa treffeille kylmässä autossaan useita tunteja.. eli jos mies ei kohtele näin niin voi päätellä ettei pidä oman elämänsä kiirakorpena.

Tämä!!!

Vierailija
32/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo minusta paljoa vaadittu mieheltä jos maksaa. Nainen yleensä kuitenkin tälläytyy miehen mieliksi jne.

M40

Ja minun kanssani ei tule jatkoa jos ei halua maksaa. Osoittaa kiinnostumattomuutta ja yhteen sopimattomuutta.

Vierailija
33/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Ja minun kanssani ei tule jatkoa jos ei halua maksaa. Osoittaa kiinnostumattomuutta ja yhteen sopimattomuutta.

Maksan aina. M40 (perinteinen mies)

Vierailija
34/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan aina naiselle. Jos tämä ei hänelle käy, uusia treffejä ei tule. M40 (eronnut ja varakas)

Viimeksi olitkin äitisi kanssa ravintolassa, sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.

Mistä moinen vihapuhe?

Mitä, vihaatko sinä naisia niin paljon, että kuvitelma sinusta äitisi kanssa ravintolassa on törkeyden huippu?

Eikö äitisi tarjoaisi sinulle?

Vierailija
35/102 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Maksan aina. M40 (perinteinen mies)

Mitäs jos nainen haluaa tarjota tai ehtii maksaa laskun ennen sinua? Suututko asiasta? Viimeksi kun olin treffeillä, niin maksoin koko laskun. Meillä oli oikein mukavaa ja toiset treffit ovat huomenna. Minulla ei ole rahan kanssa ongelmia ja en tee asiasta isoa numeroa.

Vierailija
36/102 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on sama blondi tarinatäti, joka on tehtaillut näitä provoja enemmänkin. Ilmiannettu.

Vierailija
37/102 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oman kokemuksen mukaan miehet tarjoaa, vaikka ei olisi edes suunnitteilla parisuhdetta tms. Siis jos on tavanmut jonku ekoja kertoja, nii en oo koskaan ite joutunut maksamaan, vaikka olenkin tarjoutunut.

Vierailija
38/102 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksattaminen on testi. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa onko tasa-arvo vai ei. Näin kokemuksesta voin sanoa, että mitä vähemmän miestä kiinnostaa sitä vähemmän se on valmis panostamaan naiseen. Miehet valehtelee niin helkkaristi, että puhua niille ei kannata. Ne sanoo sen minkä ne tietää, että haluat kuulla. Sen sijaan kun menet lompakolle niin siellä näkyy se välittäminen. Sitä lompakkoa kuuluu kurittaa ja kunnolla. Jos siitä menee läpi niin, kyllä niitä ilmaisia lounaita alkaa saamaan mieskin ja panostus tulee moninkertaisena takaisin.

Vierailija
39/102 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa joka kutsuu, sukupuolesta riippumatta. Ei tulis mieleenkään pyytää jotakuta ulos ja maksun koittaessa sanoa, että Niin sun osuus on sitten määrä x. Ihan sama onko kyseessä ravintolaillallinen, leffa, teatteri vai mikä. Ja ap nimenomaan sanoi _vieneensä_ naisen ulos syömään. Silloin minäkin olettaisin miehen maksavan.

Vierailija
40/102 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä juuri toisen käytöstä kannattaa testata, jos haluaa suhteen jatkuvankin. Jos minulle tulisi vastaan noin itsepäisesti maksusta kiinni pitävä herrasmies, olisi hänen suhtautumisensa naisiin varmaan jatkossakin saman kaavan mukaista eli todellisesta taas-arvosta ei olisi tietoakaan. Olen omillani toimeen tuleva nainen enkä halua, että mies käyttää valtasuhteita sillä perusteella, että kyllä herrasmiehen kuuluu maksaa ja minä olen se, joka naisen elättää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän