Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Noista ton koodin kautta löydetystä jonosijoista, lienevät ajalta ennen valintakokeita? Pääsin toiseen vaiheeseen, erääseenkin lähes 20p alimpia pisteitä paremmilla pisteillä, eikä jatkoon edes otettu niin paljoa hakijoita, kun mun jonosijat olis... 😅
Onko aiempina vuosina tuloksia tai kooditietoja tullut koskaan viikonloppuna, vai suunnataanko odotukset tulevaan viikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Onko aiempina vuosina tuloksia tai kooditietoja tullut koskaan viikonloppuna, vai suunnataanko odotukset tulevaan viikkoon?
Viikonloppua viettämään vaan, ei ne koulut viikonloppuisin ole auki yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että ei edes ensi viikollakaan tule, voi mennä seuraavaankin. Rauhassa vaan odotellaan :)
Kukahan ton koodin ees on älynny ettiä alunperin :D Oon mäkin opiskellu tietotekniikkaa ja suuntautunu vieläpä nettisivuihin, mut ei käyny mielessäkään alkaa ettiä piilotettua tietoa mistään devaajatilasta.
Onko joku tullut valituksi varasijoilta?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tullut valituksi varasijoilta?
joo 2 vaihtoehtoon , sh 6 sijalta
Vierailija kirjoitti:
Noista ton koodin kautta löydetystä jonosijoista, lienevät ajalta ennen valintakokeita? Pääsin toiseen vaiheeseen, erääseenkin lähes 20p alimpia pisteitä paremmilla pisteillä, eikä jatkoon edes otettu niin paljoa hakijoita, kun mun jonosijat olis... 😅
Niin joo, totta muuten :D Eihän tonne mun alallekaan otettu kun 24 enää siihen kakkosvaiheen pääsykokeeseen, joten tuskin voin olla sijalla 98 tai 163. Mä sain ekasta vaiheesta noin 10 pistettä enemmän kuin mitä alimmat pisteet oli. En usko jatkomahiksiin, koska sisään pääsee vaan 5 ja toisessa koulussa 8. Hakijoita oli molempiin yhteensä melkein 500.
Niitä hakemuksen jonosijoja kannattaa tuijottaa vain silloin, jos viimeisin hakemuksentilanmuutos on tässä lähiaikoina tehty. Toukokuun tilanmuutokset on todistusvalintoja.
mulla on edelleen jonosija 68 siinä mihin mut on jo hyväksytty varasijalta sisään 😁 en nii luottaisi niihin.
Mä en ymmärrä mistä te ne jonosijat näätte?
Vierailija kirjoitti:
Opintopolun lähdekoodia kaivelemalla web-kehittäjätilassa.
Jännä muuten et ylipäänsä on jonosijamerkintä, vaikka ei oo ees hakenu missään todistusvalinnassa!
Tuo 68 todistuksen ja toinen pääsykokeiden..
Vierailija kirjoitti:
mulla on edelleen jonosija 68 siinä mihin mut on jo hyväksytty varasijalta sisään 😁 en nii luottaisi niihin.
Jonosijahan kertoo parhausjärjestyksen hakijoista. Ei se muutu mihinkään ja jos moni pääsee ylempiin toiveisiin, voi jonosija olla vaikka yli 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opintopolun lähdekoodia kaivelemalla web-kehittäjätilassa.
Jännä muuten et ylipäänsä on jonosijamerkintä, vaikka ei oo ees hakenu missään todistusvalinnassa!
Kaikki käsitellään myös todistusvalinnassa.
Ei sitä itse valita missä hakee. 8-)
Tuleeko tällä viikolla tulokset?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tällä viikolla tulokset?
Voi olla että tulee, voi olla että ei. 15.7 on viimeinen päivä
Onko kellään päivittyny varasijat viime päivinä?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään päivittyny varasijat viime päivinä?
Ei.
Minne hait kun noin korkeet rajat?