Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Mikä se linkki oli siihen koodisivuun?
Vierailija kirjoitti:
Jossain sivun 56-60 tienoilla tässä keskustelussa löytyy
Vierailija kirjoitti:
Kirjaudu Opintopolkuun ja klikkaa tätä: https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications tai kirjoita osoiterivilleri tuo osoite. Pääset suoraan kehittäjätilaan.
Hei onko teillä kaikilla ton koodin loppupuolella erilinkkejä hakemienne korkeakoulujen sivuille joissa on tietoa uusille opiskelijoille. Mulla esimerkiksi yhden osoitteen takaa aukeaa sivu oppilaitoksen sivulle jossa lukee ” Onnittelut uusille opiskelijoille! Käy läpi uuden opiskelijan muistilista ja lue opintojen aloitukseen liittyvät asiat kampuskohtaisista ohjeista.”
Sen jälkeen lukee ilmeisesti eri oppilaitokset ja alkamisajat.
Vierailija kirjoitti:
Hei onko teillä kaikilla ton koodin loppupuolella erilinkkejä hakemienne korkeakoulujen sivuille joissa on tietoa uusille opiskelijoille. Mulla esimerkiksi yhden osoitteen takaa aukeaa sivu oppilaitoksen sivulle jossa lukee ” Onnittelut uusille opiskelijoille! Käy läpi uuden opiskelijan muistilista ja lue opintojen aloitukseen liittyvät asiat kampuskohtaisista ohjeista.”
Mulla näkyy molempien koulujen ”uuden opiskelijan” sivut, johon olen hakenut.
Vierailija kirjoitti:
Se on kaikilla. Se tuleeko tuloksia riippuu paljon, mitä siinä ViimeisinHakemuksenTIlanmuutos-kohdassa lukee.
Mikä koodisivu ja mitä siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä koodisivu ja mitä siellä on?
Ylempänä on linkki koodi sivulle, jossa lukee vaan tekstiä omasta hakemuksesta. Tällä hetkellä siellä ei oo mitää tärkeetä joka vois liittyä sisäänpääsyyn
Niin näkyy!😬 Tuliskohan ne tulokset sit tällä viikolla, kun oli tullut toi valintakoe ja pisteet vaikka siellä ei niitä pisteitä toki vielä näy.
Mitä teillä on päivittyny sinne?
Mulla on tullu sinne koepisteet osio, mutta tyhjää vielä siinä.
Onko muilla kadonnut todistusosiosta varasijat? Mulla katosi kokonaa ja lukee vaan opiskelijavalinta kesken
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä on päivittyny sinne?
Sinne on tullut tuo koepisteet kohta tyhjänä, mutta ei pisteitä tai sijoituksia vielä, eli ei mitään uutta tietoa.
Hain toisena vaihtoehtona Xamkiin tradenomin verkko-opintoihin ja tässä oli oma valintakoe käytössä. Aiemmin opintopolussa luki varasijalla 86, mutta nyt on pisteet ja sijotukset näköjään hävinnyt kokonaan ja lukee, että valinta kesken.. menee mielenkiintoiseksi kyllä.
Turun amk valintoja tehty tänään!
ääk, jännittää milloin muut tulee
Aika korkeat pisteet salo sosionomi monimuoto 62,5 ja turku 59,36
Tampereella tulee Aamulehden mukaan, mutta veikkaan, että muut saa vielä odotella...