Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Ei voi tulla hyväksytyksi varasijoilta, jos omassa hakukohteessa ei ole varasijahyväksyntää käytössä!
On ihan koulutuskohtaista miten on.
Vierailija kirjoitti:
Ammattikorkeakouluun.fi sivulla lukee että tulokset tulee viimeistään 8.7
Missä ihmeessä näin luki?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tulla hyväksytyksi varasijoilta, jos omassa hakukohteessa ei ole varasijahyväksyntää käytössä!
On ihan koulutuskohtaista miten on.
Eikös melkein kaikissa ole varasijahyväksyntä käytössä. Varmaan ihan satunnaisia, jossa ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikorkeakouluun.fi sivulla lukee että tulokset tulee viimeistään 8.7
Missä ihmeessä näin luki?
Sivulla, joka on päivitetty 30.4 eli vanhaa tietoa. Tulokset julkaistaan viimeistään 15.7 kuten jokapaikassa lukee.
Pisterajat nousee varmasti x 2 syksyn pisteisiin verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Eli alin mahdollinen pistemäärä olisi enemmän kuin kokeesta on mahdollista saada? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään nouse, nehän menis yli sen mitä kokeesta voi ees saada.
Höpö höpö nytte noitten pisterajojen kanssa
Kyllä se niin on, että viimeistään 15.7. Tulokset tulee. Mutta voihan ne tulla aiemminkin. Tuo on viimeistään päivä.
Mitä teillä näkyy tuolla Opintopolun koodissa? Onkohan noi jonosijat todellisia. Ei nimittäin kovin hyvältä näytä, kun toisessa on 98 ja toisessa 163 :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä näkyy tuolla Opintopolun koodissa? Onkohan noi jonosijat todellisia. Ei nimittäin kovin hyvältä näytä, kun toisessa on 98 ja toisessa 163 :D
33 oli
Itsellä koodissa näkyy jonotus todistusvalintoihin. Ja pääsykokeen osalta valinta kesken.
Onko ketään hakenu Lab-sairaanhoitajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä hain, toivottavast vähä laskis ne pisterajat ku ekaan vaiheeseen oli 46 pistettä
Vierailija kirjoitti:
Monimuotoon joo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hain, toivottavast vähä laskis ne pisterajat ku ekaan vaiheeseen oli 46 pistettä
Toivon samaa, itellä pisteitä ekasta 49😬
Toivotaan että pisteet laskisi ! Ollaan koulupaikkamme ansainneet tän kevään jälkeen .
Vielä todistusvalinnasta: Mulla yksi hakukohde, hyväksyttyjen raja 150 ja mun pisteet 168. Silti varasija 5. Niinku häh?
Vierailija kirjoitti:
Vielä todistusvalinnasta: Mulla yksi hakukohde, hyväksyttyjen raja 150 ja mun pisteet 168. Silti varasija 5. Niinku häh?
Et ole ensisijainen hakija? Mullakin korkeammat pisteet (itseasiassa kaikissa) mutta kun en oo enää ekakertalainen vaan on jo amk-tutkinto alla. Niin mulla paljon pienempi kiintiö kuin muilla.
Ne on ne hallituksen lisäpaikat mistä on täälläkin koko ajan puhuttu.