Amk valintakoe 2020
Kommentit (2561)
Olin jo päässy 2 vaihtoehtoon mut nyt siinä lukeekin opiskelijavalinta kesken
Vierailija kirjoitti:
Aika korkeat pisteet salo sosionomi monimuoto 62,5 ja turku 59,36
Mutta olihan toiseen vaiheeseen turkuun myös korkeet pisteet
Tästä luulisi kyllä jo voitavan päätellä että olet pääsemässä ykkösvaihtoehtoon.
Koepisteet 42.25 :) sinne tais mennä tänäkin vuonna koulupaikka... harmittaa kun olin niin varma että toi toisen osan koe meni tosi hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Koepisteet 42.25 :) sinne tais mennä tänäkin vuonna koulupaikka... harmittaa kun olin niin varma että toi toisen osan koe meni tosi hyvin!
Mistä näit koepisteet?
Pitäähän rajojen olla korkeat, jos kerran parhaat kutsuttiin tekemään samantyyppistä koetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näit koepisteet?
Hain viidentenä vaihtoehtona turkuun, niin sieltä tuli jo tulokset :/ eniten nyt toivoisin pääseväni mikkeliin, mutta vaikea uskoa että sielläkään noin alhaiset pisteet vois mitenkään olla :(
Mitä noi YO-pisterajat on esim. fyssariks tai toimintaterapeutiksi?
Te jotka näette tilanne muutoksia, oletteko niitä jotka tehneet valintakokeen?
Mistä tietää onko varasija jonot "käytössä"? Multa hävis jonosijat joistain kohteista ni eikö niitä vaan käytetä enään?
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla kadonnut todistusosiosta varasijat? Mulla katosi kokonaa ja lukee vaan opiskelijavalinta kesken
Joo.. mitä se tarkoittaa??
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi YO-pisterajat on esim. fyssariks tai toimintaterapeutiksi?
Ei niihin ole mitään etukäteen laitettuja "rajoja". Niin kauan hyväksytään väkeä kunnes ryhmä on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka näette tilanne muutoksia, oletteko niitä jotka tehneet valintakokeen?
Joo
Fysioterapeutti Turkuun raja 67.05