Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amk valintakoe 2020

Vierailija
12.04.2020 |

Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta

Kommentit (2561)

Vierailija
621/2561 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko turun amkista tullut tiedot?

No heidän nettisivuilla lukee, että kutsut on eilen lähetetty.

Vierailija
622/2561 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun amkista tuli eilen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2561 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkee, montako hakenu millekin linjalle ja monta prosenttia otetaan toiseen vaiheeseen. Samk ja Turun kiinnostaa

Muaki kiinnostaa tää, tietääkö joku?

Vierailija
624/2561 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkee, montako hakenu millekin linjalle ja monta prosenttia otetaan toiseen vaiheeseen. Samk ja Turun kiinnostaa

Muaki kiinnostaa tää, tietääkö joku?

Tässä monta hakenut minnekin: https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…

Tässä monta otetaan sisään: https://www.ammattikorkeakouluun.fi/wp-content/uploads/2020/06/Koeajank…

Vierailija
625/2561 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
626/2561 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas viisaammat.

Mä pääsin tekee toisen kokeen nyt ykköstoiveeseeni.

99 osallistujaa, joista 33 valitaan.

Mun 2.toiveessa on 84 osallistujaa, 21 valitaan.

Mitenkä nyt tämä toimii. Jos 1. toiveessa on taso ihan hemmetin huono ja olen surkeilla pisteillä 33 parhaan joukossa, niin saanko paikan? Eikai se noin mene, mut kysytään nyt kuitenkin :)

Tämä on ensimmäinen kerta kun haen ja olen vähän pihalla näistä valinnoista, antakaa armoa.

627/2561 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas viisaammat.

Mä pääsin tekee toisen kokeen nyt ykköstoiveeseeni.

99 osallistujaa, joista 33 valitaan.

Mun 2.toiveessa on 84 osallistujaa, 21 valitaan.

Mitenkä nyt tämä toimii. Jos 1. toiveessa on taso ihan hemmetin huono ja olen surkeilla pisteillä 33 parhaan joukossa, niin saanko paikan? Eikai se noin mene, mut kysytään nyt kuitenkin :)

Tämä on ensimmäinen kerta kun haen ja olen vähän pihalla näistä valinnoista, antakaa armoa.

Kyllähän se näin menee. Ykköstoive on se minne haluat eniten joten jos oot 33 parhaan joukossa niin sinne pääset. En sitten tiedä voitko päästä alempiin jos et ota ekaa paikkaa vastaan...

Vierailija
628/2561 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kun tää haku on niin pitkä prosessi. Ihan jäätävä stressi ja odotan vaan koko ajan seuraavaa asiaa (todistusvalinnan tuloksia, koetta, tuloksia, toista koetta, sen tuloksia..). Onneks kohta ohi, toivottavasti koulupaikka irtoaa :D Onnea kaikille jotka osallistuvat toiseen kokeeseen!

Vierailija
629/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamkin tai Centrian soteli-alalle toka kiekalle päässeiden pisteitä haluisin tietää, jäikö paljosta kiinni itellä kiinni?

Vierailija
630/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki jotka pääsi toiseen vaiheeseen saanut sähköpostilla tiedon. Tai onko ei valituille tullut mitään ilmoitusta. OAMK:n valinnoista ei ole tullut mitään ilmoitusta. Jokohan voi päätellä, ettei päässyt jatkoon? Vähän viime tippaan jää nämä ilmoitukset, kun pitäisi pystyä töihinkin ilmoittamaan ajoissa.

Vierailija
631/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 centria

Vierailija
632/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut mitään ilmoitusta ettei olisi päässyt jatkoon, ellen olisi itse käynyt niistä pisteistä katsomasta. Opintopolussakin lukee vielä että opiskelijavalinta kesken...

Vierailija
633/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolussa tuloksia ekasta vaiheesta ei näy ja spostia tulee vain jos pääsee jatkoon ja tosiaan ammattikorkeakouluun.fi sivuilta tieto menikö jatkoon

Vierailija
634/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo oma hakemusnumero löytyy, jonka avulla voisi omat tulokset tarkistaa?

Vierailija
635/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en päässyt jatkoon, suoraan sanottuna aivan h*elvetin paska olo :( 

Vierailija
636/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vaiheeseen olisi auttanut aika paljon jos olisi ollu kaveri mukana laskemassa tehtäviä. Lisäksi etäkokeeseen oli osallistujia enemmän, kuin koulussa tehtävään kokeeseen minne kaikki eivät edes viitsi tulla. Saas nähdä onko opintopaikat todellisuudessa täynnä ensi syksynä vai onko kokeilijat vieneet oikeasti opiskelemaan hakunneiden paikat. Edes kakkos vaiheeseen eivät mene kaikki jatkoon päässeet.

Vierailija
637/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmä kysymys. Sain kutsun jatkoon ekaan hakukohteeseeni. Onko  tällä toisen vaiheen kokeella sitten mahdollista päästä vielä toisen tai kolmannen hakukohteen kouluun, jos en pääse sillä ensisijaiseen hakukohteeseeni.

Vierailija
638/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xamkin ja Jamkin pisterajat? Millä pisteillä pääsit jatkoon ja mikä ala?

Vierailija
639/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymys. Sain kutsun jatkoon ekaan hakukohteeseeni. Onko  tällä toisen vaiheen kokeella sitten mahdollista päästä vielä toisen tai kolmannen hakukohteen kouluun, jos en pääse sillä ensisijaiseen hakukohteeseeni.

Ykkös vaihe ei merkkaa enää mitään. Normaali koe tuo kaikille jatkoon päässeille, eli pääset 2 tai 3 valintaan jos ei ekaan koepisteet riitä.

Vierailija
640/2561 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xamkin ja Jamkin pisterajat? Millä pisteillä pääsit jatkoon ja mikä ala?

Jamk restonomi, 44.45.Hain myös Xamk mutta Jamk 1.valinta.Niin, ja monimuoto.